Rumah exo
"Suho hyung!!!!jerit sehun suho yang berada di bilik mandi bergegas ke ruang tamu kerana terdengar jeritan sehun.sampai di ruang tamu suho kelihatan terkejut kerana rumah mereka bersepah dengan tepung di merata rata tempat.
Flashback
Hari ni aku cuba nak buat kek kata sehun maklumlah dia baru nak belajar.semasa sehun nak mengacau adunan kek xiumin,chanyeol,baekhyun datang ke dapur untuk melihat sehun membuat kek tapi akhirnya xiumin,chanyeol,baekhyun membaling Baling tepung di serata rumah kerana bermain main sehun yang melihat keadaan itu cuba untuk hentikan tapi x berjaya tinggal satu cara iaitu SUHO HYUNG kata sehun dalam hati Dan SUHO HYUNG!!! sehun menjerit memanggilnya.
"Sehun menceritakan A To Z dan suho memandang xiumin,chanyeol,baekhyun dengan pandangan yang maut.selepas di marah suho dan sehun akhirnya xiumin,chanyeol,baekhyun mengemas rumah sehingga bersih.
Rumah nana
"Nana sedang membuat kerja rumah,irene mengemas rumah dan kasih membasuh baju masing membuat kerja.Nana,kasih jom pergi shoping mall dekat seoul ajak irene dan nana,kasih pun bersetuju dan nana memandu tapi dalam perjalanan ke mall mereka terlibat kemalangan jalan raya.
Nino!!!nino!!!nino!!!
Bunyi ambulans datang ke tempat kejadian kelihatan kereta Honda berada dibawah lori dan mangsa x dapat keluar dari kereta polis juga turut berada di situ.pihak bomba cuba memadam api yang menjilat bahagian belakang lori dan membantu mangsa dikeluarkan terdapat 3 perempuan yang cedera parah mereka dibawa ke hospital seoul.
"Pakkk!!!bunyi pinggan jatuh.baekhyun kau okey x kata xiumin aku rasa macam x sedap hatilah kata baekhyun.kau ni cuba buang perasaan tu jauh jauh kata kai baekhyun hanya mendiamkan diri tapi dia berasa risau dengan nana.
Ting...tong...
"Kelihatan BTS sedang menunggu pintu dibuka.chanyeol menjemput BTS untuk menonton filem habis menonton filem exo dan bts menonton berita
Berita hangat
"Terdapat sebuah kemalangan yang berlaku di seoul kelihatan sebuah kereta honda dilanggar oleh sebuah lori kereta tersebut berada dibawah lori mangsa-mangsa yang berada di dalam kerata itu dikeluarkan dan mengambil masa 2 jam kerana api menjilat bahagian belakang lori dan bomba berjaya memadam kan api.pemandu lori ditahan kerana memandu dalam keadaan mabuk dan akan disoal siasat.nama mangsa yang cedera parah.
Mangsa
Byun nana umur 16
Park irene umur 16
Kim kasih umur 16Dikatakan mangsa dalam perjalanan ke mall tapi terlibat dalam kemalangan jalan raya mangsa dihantar ke hospital seoul untuk rawatan lanjut
"Baekhyun,xiumin,chanyeol kelihatan sangat terkejut kerana nama mangsa yang disebut ialah dongsaeng mereka.exo dan bts pun terkejut dengan berita tersebut mereka semua bergegas ke hospital seoul.manakala omma dan appa nana,irene,kasih berada di malaysia airport untuk pulang ke korea setelah mendengar berita tentang kemalangan nana,irene dan kasih.
Hospital seoul
"Semua member exo dan bts sedang menunggu di luar bilik bedah 2 jam 15 minit kemudian doktor pun keluar.Doktor macam mana keadaan dongsaeng kami kata baekhyun,xiumin,chanyeol serentak.jimin,jungkook,suga menitis kan airmata takut kalau ada apa apa yang terjadi kepada kasih,nana dan irene.kasih okey tapi kaki dia patah dia dalam keadaan yang baik.irene pula tangan dia patah sebab dia duduk di bahagian depan dia juga dalam keadaan baik.tapi nana tercedera dengan teruk kaki dan tangannya patah dia dalam keadaan koma kata doktor itu membuatkan baekhyun menangis dan jungkook juga menangis doktor menepuk-nepuk bahu baekhyun dan berlalu pergi.
Bersambung
Abaikan typo
Vote dan komen
YOU ARE READING
•C• Kingka Fall In Love
Short StoryBangtan Boys Atau dikenali sebagai BTS ialah Kingka di Busan high school mereka sering membuli pelajar terutamanya YEOJA Tapi Jimin,jungkook,suga menyukai pelajar yang baru masuk ke Busan high school. iaitu Irene Kasih Nana Jimin,jungkook,suga terla...