İnanmıyorum!!!!

159 11 1
                                    

Gene her sabah kalktığım gibi 6 da kalktım. Yatağımı toplayıp üstümü giydim saçlarıma bir toka geçirip balkondan aşağı indim. Neden balkondan indiğimi sorarsanız teyzem beni eve almıyor bu yüzden kapalı balkonda kalıyorum . Tam aşağı inecek gözüme duvardaki bts posteri takıldı. Koşup posteri öptüm. 3 yıldır tek hayalim onların konserini en önden izlemek. Bu yüzden 3 yıldır para biriktiririm. Aşağı inmeye başladım evin kapısını sesiZce açıp içeri küçük adımlarla girdim. Teyzem uyuyordu . Mutfağa gidip sofrayı hazırlayıp part time işime gitmek için yol aldım . Kulaklığımı taktım son ses bts dinleyip ilerledim . Part time çalıştığım kafenin önüne geldim.
Saat öğlen 1
Kafedeki işimi bitirip patronunun yanına gittim. Çünkü bugün maaş alıcaktım. Yanına gidip
- merhaba ajjushi bugün maaş günü . Dedim Sevinç'le. Oda bana zarfı uzattı. Önünde eğilerek Cafe den dışarı çıktım. Zarfı çantama koydum ve koşarak eve gittim çünkü teyzeme öğle yemeğini hazırlamam lazımdı. Eve gelir gelmez sırtıma bir sopa yemem bir oldu . Yere düştüm. Teyzem
- lan seni küçük serseri yemeğimi 5 dk geciktirdin! Farkındanısın! Diyip karnıma bir tekme attı . Yerde acıyla kıvrılırken saçımdan tutup beni yerden kaldırdı ve
- hemen bana yemek hazırla! Diye bağırdı. Kafamı olumlu anlamda sallyınaca saçımı bırakıp salona geçti. Artık ağlamıyordum ama canım çok acımıştı. Mutfağa gittim ve teyzeme yemek hazırladım. Salona gidip
-  yemek hazır teyze. Dedim kalkıp mutfağa giderken bana seslendi
- evi de süpür ! Dün cips yerken döküldü. Dedi kısık sesle tamam dedim
Yarım saat sonra
Evi tamamen temizleyip odama yani balkona çıkmaya başladım. Tişörtümü çıkartım ve sırtıma aynada baktım. Yen'i bir morluk daha olmuştu. Kıyafetlerimi değiştir dim ve çantamdan parayı çıkardım . Konser için biriktirdiğim paralarıda aldım ve saymaya başladım. O da ne para tam geliyordu. Ah inamıyorum. Odada sevinç çığlıkları atıyordum. Kendime gelip hemen en önden bir bilet aldım konser haftaya ptesi ydi. Bugün cuma idi. Çok mutluydum sırtımın acısını unutmuştum bile. Bunu hemen Instagramdaki fan sayfamda paylaştım. Herkes manyak gibi mesaj atıyordu. Bir anti gördüm sayfada bana" dikkatli olun derim " diye yazınca ona küfürlü mesaj attım çünkü bu kızla bir çok kes kavga etmiştik hatta sokakta birbirimizi görüp saç baş kavgada etmiştim. İsmi eun jang tı. Ah gıcık!
Akşam saat 7
- aşağı indim . Kuzenimde gelmişti. Oda bana annesi gibi davranıyordu. Hiçbir şey demeden mutfağa gittim. Onlara yemek yaparken alt dolaptan bir ramen aldım. Ketıla su koyup kaynamasını bekledim. Su kaynayınca ramenin kabına döktüm. Çok sıcaktı. O sırada içeri kuzenim girdi . Elimdeki ramen kabını alıp tişörtümden içeri döktü. Canım çok yanmıştı. Ahhhhh!!! Diye bağırınca teyzem salondan bağırdı
- kızım sana bir şey mi yaptı yoo mi ?! Diye bağırdı . Kuzenim saçımdan tutup yüzümü yüzüne yaklaştırdı ve
- bizim olan hiçbir şeyi yiyemezsin!!! Kaybol burdan ! Diye bağırdı. Canım çok yanıyordu. Ağlayarak odama çıktım . Hemen tişörtü çıkardım ve sırtımı bahçedeki hortumun altına tutum . Sıcak olan vücudum o buz gibi suyu değdirince çığlık attım . Hemen musluğun altından çekildim ve yukarı çıktım . Aynaya baktım. Sırtım  ve morarıklıklar şimişti. Yanımda hiç krem yoktu üstüme bol bir şeyler giyip eczaneye gittim . Ağladığımı gören kadın beni sandalyeye oturtup
- ne oldu sana kızım? Niye ağlıyorsun? Diye sorunca sırtımı açtım ağzı o şeklini almıştı ve
- kim yaptı bunu ? Nar gibi olmuş sırtın ! Dedi ve dolaptan bir şeyler aldı. Krem sürüyordu her dokunduğunda sızlıyor ve ağzımdan küçük inlemeler kaçıyordu . İşini bitirdiğinde bana döndü ve gözyaşlarımı sildi. Elime bir kaç ilaç sıkıştırdı. Gülümsedi.  Gülümsedim . Eczaneden çıktım. Ama hala ağlıyordum.
Pazar günü akşamı
Elimde poşetlerle odama Çıktım . Yen'i kıyafetler almıştım . Poşetleri bir kenara koydum. Tişörtümü çıkarıp yanıklarıma merhem sürmeye başladım . Nerdeyse iyileşmişlerdi. Telefondan aldığım bilete bakıp yattım . Telimi şarjZa taktım ve yattım.
Pazartesi sabah
Heyecanla uyandım . Poşetin içinden kıyafetlerimi aldım ve giydim.

Üstümdeki herşey yeniydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümdeki herşey yeniydi . Ağzım kulaklarımdaydı. Saçlarımı güzelce topladım. Bir ruj sürdüm . Aşağı indim ama eve girmeden  koşarak gösterinin olacağı yere gittim. Geldigimde saat 12 i civarındaydı .Güvenlige telefonumdaki bileti gösterdim.  şimdiden tıklım tıklım dı. En öne doğru yürüdüm . Demirlere kadar yürüdüm.
Saat 7
Birazdan Bts sahneye çıkacaktı . Kalbim resmen ağzımda atıyordu. Ve işte o an . Bts sahnedeydi . BAyılacakmış gibi hissediyordum. Şarkı başladı ve dans etmeye başladılar ama benden biraz uzaktaki kız dikkatimi çekmişti . Bir yerden tanıdık geliyordu yüzü. Hatırladım . Bu benim kavga ettiğim antiydi. Ama onun burda ne işi vardı ki? Sonra attığı mesaj aklıma geldi ve bir an irkildim. Sürekli aşağı bakıyordu. zor a olsa eğildim. Bu da ne ? O bir silah!! Hemen güvenliklere baktım ama bügün çok azdı nerdeyse 3 taneydi ve bize çok uzaktı. Kız silahı junkook a doğru uzattı . Kendimi tutamadım ve Demir'in üstünden atlayıp, sahneye doğru koşmaya başladım . Peşimde bir sürü güvenlik vardı ama genede atlı gibi koşuyordum. Sahneye çıkınca bütün Bts bana garip garip bakıyordu . Koşup junkookun beline sarılıp gözlerimi yumdum. 2 saniye sonra bir ses duydum  ve sonra sırtımda kuvvetli bie acı.


Merhaba arkadaşlar 800 kelime .

I need you kook ( askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin