Küvette sızlayan yaram kanamaya başlamıştı. Ben iyice mayışmışken banyonun kapısı çalmaya başladı. Ses kook oppa ya aitti. Kapıyı zorlamaya başlayınca kendimi kanlı suyun içine gömdüm. Kapının kırılma sesini duydum ağzımdaki havayı boşaltım. Yanıma gelip omuzlarımdan tutup kaldırmaya çalışınca küvetin kenarlarını tutup direndim. Son saniyelerimde çekip çıkırdı. İstemsizce öksürüyor be derin nefesler alıyordum. Canım yanıyordu. Çok yanıyordu. Kendimi karanlıgı bölen cılız bir ışık gibi, okyanustaki kagıttan bir gemi misali hissediyordum. Yüzüme sert bir tokat yedim. Kafam sağa düştü. Tokat canımı yakmamıştı ama bunu jungkook un yapması canımı yakmıştı. Ağlamaya başladım. Hıçkıra hıçkıra. Bagıra bagıra. Çıglık ata ata. Beni küvetten çıkarıp sertçe yere bıraktı. Sırtımı duvara vurdum ve duvar kan olmuştu. Keşke biraz daha geç gelse ve ben ölseydim. Keşke.....
Yanıma gelip omuzlarımdan sıkıca tuttu. Beni sarsmaya başladı bağırarak
- BEN ESKİ JESSİ Yİ İSTİYORUM!!!! ANLIYORMUSUN?!? Aglamam daha da şiddetlenmişti. Beklemediği bir anda ona sarıldım. İlk başta durduktan sonra bana sıkıca sarıldı. Saçlarını okşayıp kulagına
- affet beni, affet beni..... diyordum. Saçıma küçük bir öpücük kondurup ayağa kalktı. Nereye gittiğine bakerken dolaptan bir tane havlu çıkardı. Beni güzelce sardı ama sırtım kanadığından havlu da kanlanmıştı. Bunu fark etmememiş hala sıkıca sarılıyordu. Bende umursamadım ve sarıldım. Kısa bir süre sonra.
- hadi üstünü değiştir üşüme. Diyip yüzüme bile bakmadan çıktı. Sadece arkasından bakmıştım. Sürünerek banyodan çıktım. Kanamam durmuştu. Üstümü degiştirdim. Kendimi yataga zorlukla çektim. Elime aldıgım havluyla saçlarımı kuruluyordum. O sırada içeri kook oppa girdi. Gelip yanıma oturdu.
- bana söz vermeni istiyorum.
- tamam ama ne sözü?
- bir daha böyle bir şeye kalkışmıycaksın. Ve hayata pozitif yönden. Bakıcaksın. Yoksa ciddi söylüyorum bir daha yüzümü dahi göremezsin. Sonunda söylediği şeyden dolayı hemen kafamla onayladım. Şirince gülümseyip saçlarımı kurutmaya başladı. Dur o zaman
- oppa ben şimdi pozitif bakmaya başladım ya hani.
- evet
- biz seninle sevgili olmadık.
- ha?!
- yani sadece birbirimizi sevdigimizi söyledik sen bana çıkma teklifi etmedin. Bu yüzden sevgili degiliz.
- çüş!! Devenin nalı!! Ne diyon sen ya?!
- duydun. Şimdi saçlarımı bırak.
- peki. İstediğin gibi olsun. Gel bari aşağı inelim.
- peki oppa. Der demez beni kucağına aldı. Merdivenleri hızlıca inip aşagı geldik. Kızların kızınglıgı gözlerinden beliydi. Beni koltuga oturtup yanıma oturdu. Sırf inadınA ondaN BİRAZ uzklaştım. Hemen herkes
- özür dilerim. Bakın bts üstüme yemin ediyorum bir daha böyle bir şey yapmıycam. Şimdi hiç olmamış gibi davransak? Namjon oppa
- tamam bts üstüne yemin etti. No problem hadi yemek yiyelim. Ben çok açım. Diyip jin oppa yı mutfağa sürükledi. Gülümseyerek onları izliyorum çünkü ben bir namjin shipperım. Evet hemde en koyusundan. Kafamı saga çevirdiğimde uyumuş ve kafası saga sola düşen bir eun jang gördüm. Cidden çok tatlıydı. Sonra da birden j hope oppa konuşmaya başladı.
- hepimiz buraya sıgmayız?! Suga oppa kendinden emin bir şekilde
- eun jang benle kalır, aliee v ile jessi de kook la suzy jessinin odasında kalır. Der demez uyuyan eun jang ve biz kızlar
- hösst! Yavaşşş!!!! Der demez herkes bize garip garip bakmaya başladı. Çok komiklerdi. Hele suga oppa. Sonra devreye ben girdim.
- bir biz hiçbirmiz evli bile degiliz ki sizle yatalım. İki ben kook oppa sevgili degilim. Üç suzy yalnız yatıramam. Kızlar hepbir agızdan
- AYNEN!! diye bagırdılar. Jimin oppa lafa atılıp
- o zaman size başka bi eve bakalım bize yakın bi ev. Bitek kızlar kalır. NAsı fikir? Ah evet lütfen.
- evet evet çok güzel fikir bu !!! Dedi Aliee. Bizde kafamızla onayladık. Jin oppa üstünde önlükle şirin bir şekilde
- hadi sofra hazır. Önden hanımlar. Diyince ilk ayaga suzy kalktı. Sonra jin oppa
- aa jimin sende kalksana!! Önden hanımlar dedik!!
- HYUNG!!
- ya tamam tamam hadi yiyelim. Diyip gitti. Tam kook oppa beni kucagına alıcakken onu durdurum. Ona bir şey demeden j hope oppaya baktım.
- j hope oppa beni mutfaga sen götürümüsün?
- ha?! Yani götürüm. Çekingen bir şekilde jungkookla kaş göz işareti yapıyorlardı. Yalancıktan öksürünce beni kucağına aldı. Arkamızda boş boş bakan bir kook oppa bırakmaktan mutluydum.Merhaba biliyorum çok geç geldi. Ama bu sene teog a giricegim için ders takviyesi alıyorum. Hergün. Bide üstüne en 1 saat ders çalışınca pert oluyorum. Kusta bakmayın. Umarım begenirsiniz. Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Seviliyorsunuz!! Bide gidip comeback teaser ını izleyen efso.