Am deschis ochii. Eram intr-o camera alba de spital. Mama statea pe un scaun langa mine.
-Cat e ceasul?
-18:34.
-Am dormit zece ore?!
-Ai fost in coma.
M-am uitat la ea uimita. Parea ca nu imi spune totul.
-Trei saptamani.
-Cat?!
-Te-ai lovit destul de rau la cap.
Lovitura la cap...Masina...Jace!
-Unde e Jace?!
-E bine. Are o mana luxata.
Atunci mi-am amintit ce s-a intamplat: L-am vazut pe Jace cazut de pe motocicleta pe cealalta parte a strazii si am alergat la el fara sa mai fiu atenta daca vine sau nu vreo masina.Ziua urmatoare am mers la scoala si am aflat ca am lipsit la doua teste. De abia intrasem pe usa clasei cand Amanda, tocilara clasei a venit si m-a imbratisat.
-Mi-am facut griji!
-Iuuu! Lasa-ma in pace, ciudato!
-Kirstin!
Meredith, prietena mea cea mai buna m-a strigat din spatele clasei. Mereu statea in ultimele banci ca sa nu o vada profesorii cum sta pe telefon.
-Kirstie,dragă, mi-ai lipsit. Fara tine a trebuit sa stau cu Sofia si ea citeste reviste de moda de acum 3 ani.In pauza am iesit pe hol si l-am vazut pe Jace vorbind cu niste baieti. Am alergat la el si l-am imbratisat.
-Ce faci? m-a intrebat.
-Sunt bine.
-Mi-am facut griji. Am venit in fiecare zi sa te vad la spital.
-Tu cum esti? Am auzit ca ti-ai luxat mana.
Imi arata mana stanga, infasurata in pansament.
-Ma refac. Ce conteaza e ca tu esti bine.La pranz,Jace si Meredith au ramas sa manance in cantina liceului iar eu am iesit in curte si m-am asezat sub un copac si mi-am pus castile. Dintr-o data, am simtit o mana pe umar.
Sper ca va place cartea. Sunt noua in chestia asta si vreau sa va stiu parerile.
P.S:Urmatorul capitol il postez la 10 🌟
CITEȘTI
A treia oara-i cu noroc
RomanceDistanta a despartit-o de primul... Al doilea a facut o gresala... Dar al treilea...