Seb povesteste:
Mi-am ingropat capul in maini si am reflectat la toata ziua de azi. Cand m-am trezit de dimineata, soarele stralucea si parea a fi o zi obisnuita. Am mers la scoala ca de obicei. Totul a mers normal. In a treia pauza, am mers undeva in spatele scolii, unde era un loc retras de care nu stia mai nimeni. Am ajuns acolo si m-am blocat. Jace si Meredith se sarutau pasional, ascunsi de privirile tuturor.. Ce animal! Mi-a ramas intiparita in minte imaginea lui pipaind-o pe cea mai buna prietena a lui Kirstie. Am plecat imediat, fara sa ma fac observat. Am luat aer in piept si i-am trimis lui Kirstie un mesaj in care ii ceream sa ne vedem. Mai departe stiti si voi. Dupa acel dezastru, imi venea sa omor pe cineva. Am luat o minge de prin camera si am izbit-o de podea.
-Frate, calmeaza-te, s-a auzit in spate o voce.
-Am pierdut-o, Kevin, ce o sa fac? Nu pot trai fara ea...
Eu si Kevin ne cunosteam de la trei ani. Am fost cei mai buni prieteni de atunci. Dar acum, nici el nu ma putea ajuta.
-Nu fi si tu atat de dramatic. O sa se intoarca.
-Ranita.
-Si atunci unde o sa se refugieze? In bratele tale.
-Dar nu vreau asta...nu asa. Daca suntem impreuna, vreau sa fiu sigur ca si ea are sentimente pentru mine. Si in momentul asta, nu sunt prea sigur ca mai e ceva intre noi.
CITEȘTI
A treia oara-i cu noroc
RomanceDistanta a despartit-o de primul... Al doilea a facut o gresala... Dar al treilea...