36. Arkadaşım Gelin Oluyor

1.1K 77 7
                                    

3 GÜN SONRA :

EYLÜL :

Evet o gün , bu gündü. Elif bu gün evleniyordu. Acaba her gelin bu kadar telaşlı oluyor mu? Çünkü Elif şu anda ne yaptığını , ne konuştuğunu bilmiyor. Bazıları düğün heyecanı diyip geçiyorlar , oysaki Elifi en iyi ben tanıyorum değil mi? Nasıl gerizekalı ve mal bir kız olduğunu biliyoruz değil mi arkadaşlar? - Evet , tabikide biliyoruz.

Elif : "Of , aklımı kaçırıcam şimdi! Ya Eylül? Benim gelinliğim nerde?!"

Al işte , acı ve komik gerçek. Bu saçma soruyu soran tabikide benim gerizekalı arkadaşımdı.

Elif : "Eylül?? Sen beni dinlemiyor musun? Gelinliğim yok kızım nerde benim gelinliğim?"

"Elif , sen gerçekten saçmasın biliyorsun değil mi?"

Elif : "Biliyorum ama gelinliğim yok ya"

"Saçma-Saçma konuşup beni delirtme Elif! Kızım gelinliğin üstünde ya!"

Elif : "Ne bağırıyorsun ya?!"

"Elif git otur şuraya , daha fazla deli etme beni!"

Elif : "Ya ne oturması ya? Benim daha bir sürü işim var...Daha saçımı yaptıracağım , kuaförcü kızı buraya çağırdım , ondan sonra makyajım var. Sonra resimleri çekip sosyal medyada paylaşıcam bazıları görüpte kıskansın diye....ondan sonra annemler gelicek. Aras'a söyledim hava alanından alıcak onları"

"Bunların hepsi kolay işler gerizekalı , tabi sen salak olduğun için hepsini telaşa salıyorsun"

Elif : "Ya kızım bana telaşlanıyorsun deme , daha fazla telaş yapıyorum"

Elif'in saçma telaşlarına daha fazla maruz kalmamak için odadan çıktım. Ve kapıyı açınca karşımdaki kişiyi görmemle şok oldum.

"- Eylül?? Kızım nasılsın? Annen babanlar nasıl?" diyerek Elifin annesi Müjgan teyze bana sarıldı

Her ne kadar Müjgan teyzeyi bir an karşımda görmemin şokunu atlatamasamda cevap vermem gerektiğini anlayıp konuşmaya başladım.

"Sağol Müjgan teyze , iyiler sizler nasılsınız?"

"- Sağol kızım bizler de iyiyiz , ee gelin hanım nerede?"

Gülerek cevap verdim "içeride"

"- Ah , deli kız o şimdi telaşlanmışdırda"

"Hemde ne telaşlanmak? Öyle telaşlandıki üstünde duran gelinliği bile az önce fark etti"

"- Ah..Ah bilmezmiyim?"

Daha sonra Müjgan teyzemle beraber odaya yeniden girdim. Elif deminki telaşlarına rağmen şuan koltukta oturmuş elinde telefonla oyalanıyordu. Kafasını telefondan kaldırmadığı için haliyle bizi de görmedi. Müjgan teyze bu sessizliğe dayanamayıp konuştu

Atarlı Prenses Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin