Okuldan çıktıktan sonra otoparka doğru yürümeye başladım arabama binib bir an önce eve gidib uyumak istiyorum çünkü çok yorgunum. O kadar yorgunum ki, gözlerimi açmaya bile mecalim yok. 😌
Otoparkın içine girdiğim anda arkadan biri ağzımı eliyle tutub burnuma bir şey dokundurdu ve işte o an bir şey olduğunu anladım ama hiç bir şey yapamadım. Çünkü burnuma koklattığı şey her neyse beni çoktan uyutmuşdu bile..
Selim'den :
Tam iki saattir Eylülü arıyorum ama ulaşılamıyor.. Nerde bu kız ya? Belkide telefonunun şarjı bitmişdir yani ola bilir hem neden olmasın ki? Ama yok ya Eylül telefonunu şarjsız bırakmaz ki.. Ayy yok ben böyle kalamıyıcam en iyisi universiteye gitmek.. Evet evet en iyisi bu..
Hemen kendi arabama binib okula gittim. Okula vardığımda arabamı bir yere park edib içeri girdim. Sonuçta bende burda okuyorum yani elimi kolumu sallayarak gire biliyorum.
İç sesden ( Selim manyak mısın sen? Düşünülücek şey mi bu? Hemde böyle bir zamanda?)
Haklısın iç ses panik yapdım bir anda.. Sonuçda biricik sevgilim kayıp yani panik yapmakta haklıyım
İç sesden ( Lan gerizekalı kayıp olduğunu nerden çıkardın?)
Çünkü kendisine ulaşılamıyor..
İç sesden (Ulaşamamak kayıp olduğu anlama gelmiyor gerizekalı )
Haa evet doğru söylüyorsun..
İç sesimle konuşmayı bir kenara bırakıb kantine indim. Kantinde gözüm Eylülü ararken bir anda Gamzeyi gördüm.
Ha bu arada Gamze Eylülün sınıf arkadaşıdır. Gidib ondan Eylülü sordum
"Gamze?"
Kantinden tam çıkacaktıki benim sesimle durdu
"- Aa Selim?"
"Merhaba Gamze nasılsın?"
"- İyim sağol sen nasılsın?"
"Ehh işte iyim bende.. Ya ben senden bir şey sorucaktım da"
"- Tabi sor"
"Eylülü bu gün gördünmü?"
"- Evet sabah burdaydı ama kendini yorgun hiss ettiği için erken çıktı"
"Haa öylemi? Peki nereye gittiğini söyledi mi?"
"- Evet direk eve gidib uyuyacağını söyledi"
"Tamam anladım.. Peki, son bir şey daha sorucam"
"- Tabi sor) "
"Eylül çıkalı kaç saat oldu?"
"_1-2 saat olmuşdur.. Niye sordun ki?"
"Hiç ya öylesine"
"- Haa tamam o zaman . Bende kötü bir şey oldu sandım. Neyse ben gidiyorum görüşürüz"
"Görüşürüz... Ha bu arada Gamze?"
"- Efendim?)"
"Her şey için çok sağol ya.. Sende olmasan.. "
"- Ne demek Selim lafı bile olmaz.. "
😊
Gamze gittikten sonra düşünmeye başladım.. Eğer Eylül çıkalı 1-2 saat olmuşsa eve çoktan varmış olması lazımdı ama ben evden çıkalı 1 saat bile olmadı. Demek ki, küçük cadımız eve gitmedi ve bir şeyler çeviriyor.
Ama bir dakika ya telefonunada ulaşılamıyor.. Aklıma bir şey geliyor ama emin değilim hem olucak iş değil.. Eylül kaçırılıcak yok canım ölsem inanmam.. Eylül kaçırılmaz kaçırtır o derece...
Kantinden çıkar çıkmaz kolidorda ilerliyordumki arkadan bir sesle durdum.. Daha doğrusu cır bir sesle
"- Seeeeellllliiiimmm??? "
Allahım sana geliyorum..
Arkamı döner dönmez karşımdakını görmemle şok oldum.. Yok artık bunun burda ne işe var ya?
"Sudeee??" 😮
"- Evet canım ta kendisi" 😊
"Senn.. Ne işin var lan senin burda?"
Ellerini boynuma koyub o cırtlak sesiyle konuşmaya başladı
"- Ama kalbimi kırıyorsuuunn"
"Kırılırsan kırıl lan bana ne?"
Kendini bana biraz daha ittirib bedenlerimizi bir birine yapıştırdı
"- Seni çok özledim.. "
"Sen beni değil altıma girmeyi özledin.. Yada şöyle söyleyeyim eski sürtüklüğünümü özledin yoksa SUUDE?? "
"- Küstahh..! 😠"
Onu kendimden ayırdıktan sonra kulağına doğru yaklaşıb konuşmaya başladım
"Ne halt yersen ye Sude ama bana bulaşma yoksa emin ol ki seni doğduğuna pişman ederim. Şimdi s.. git cehenneme kadar yolun var"
O sinirden kızarırken ben keyifden gülümsemem tüm yüzüme yayılmışdı.. 😄😊😊
Şimdi siz Sudeni merak ediyorsunuzdur.. Ama aslında merak etmeyin çünkü kendisi hiç merak edilicek bir tip değildir. Ama yinede ben söyleyeyim..
Sude çok çok eskiden benim hep gittiğim barda barmen çalışıyordu. Çok yok sadece bir keresinde birlikteliğimiz olmuşdu işte o günden sonra kendisini bir halt sanıyor.. Gerizekalı... 😒
Universiteden çıktıktan sonra otoparka gittim.. Biraz daha ilerledikten sonra Eylülün arabasını gördüm. Nasıl ya? Ama Eylül arabasız dışarı çıkmaz ki.. Kesin bu işte bir şey var.. Önceden telefonla ulaşamadım sonra Gamzeden öğrendiğin kadarıyla yorgun olduğu için erken çıkmış şimdide arabasının otoparkta olması... Hiç hayri alamet değil bu.
Kesin bir şey oldu... 😐
Uzun bir süre sonra yeniden merhaba arkadaşlar nasılsınız? İnşallah hepiniz iyisinizdir.. 😊
Bölümün bu kadar uzamasının derslerle çok ilgisi var. Şu sıralar dersler konusunda çok yoğunum o yüzden hikayelerime bir türlü bölüm yazmaya vakit bulamıyorum..
Neyse.. Şimdi gelelim esas konuya.. Nasıldı bu bölüm? Beğendinizmi?Sizce Eylül kaçırıldımı?
Kaçırıldıysada kim kaçırdı?
Neden kaçırdı?
Bunun Selimle yada Sudeyle bir ilgisi var mı?Bu soruların cevabı YB da olucak.. Şimdi ise ben gidiyorum..
Kendinize iyi bakın..
Sevgiyle kalın..
Hoşça kalın..Ve vote ve yorum yapmayıda unutmayın. ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atarlı Prenses
Teen Fiction→Atarından asla vazgeçmeyeceksin değil mi? ←Sensin Atarlı →Tamam , Atarlı Prensesim.. ←O , zaman sende Ayarsız Prens'sin →Ayarsız mı? ←Evet , oğlum senin ayarın yok ki , bozuk telefonlar gibisin. →Aşk olsun Eylül.. ←Oldu zaten.. →Ne?.. ←Ben sana aş...