Všichni se sbírali ze země. To zvíře bylo mrtvé, venku jich ale čekalo mnohem víc. Optimus měl ruku na střelné ráně a Arcee si mnula pokousané předloktí. Jinak ale byli všichni v pořádku.
Když už byli všichni na nohou, loď se otřásla. To dalo najevo, že se zbytek snaží dostat dovnitř.
,,Musíme zmizet." řekl Cliff a Bee souhlasně zatůtal.
,,Cliffjumper má pravdu. Musíme pryč. Co nejdál." další otřes. Jestli chtějí vypadnout, musejí to udělat teď. Teď hned.
,,Za mnou!" Optimus se bez váhání ujal vedení a ostatní se vydali za ním. Ve zraněné ruce svíral meč jak nejpevněji dokázal a když otevřeli vstupní dveře, čekaly tam na ně tři tucty Decepticonů v čele s Megatronem.
,,Ale, ale..." říkal. Za pasem měl meč, jehož ostří se lesklo v záři hvězd. Rudé oči mu svítily a na tváři měl úsměv, který postřádal veškerou vřelost.
,,...Vidím, že jste si s Makeshiftem poradili," sjel pohledem k Optimově ráně.
,,Nebo ne?" zasmál se. Rychle ale přestal a v obličeji se mu objevil neproniknutelný výraz.
,,Zahoďte zbraně." rozkázal.
,,Čekáš, že to uděláme?" zasyčel Optimus a přistoupil k Megatronovi blíž.
,,Nebudete mít na vybranou. Zahoďte je a my vás zabijeme rychle." Optimus sevřel rukojeť meče ještě silněji a Megatron sjel svojí pravačkou k pochvě za pasem. Začali okolo sebe kroužit. Hleděli si přitom do očí. V jednom pohledu se zračilo pohrdání a závist, v druhém byl čistý hněv.
,,Zaútoč a moje armáda tě rozstřílí na kusy." oplácel mu Megatron stejně sykavým a chladným hlasem. Optimus si toho byl vědom, přesto se ale zastavil a namířil na Megatrona mečem. Ihned se ozval zvuk nabíjajících se blasterů. Megatron vytasil svoje ostří.
,,Optime... Nedělej to...!" prosila Arcee. Nemohla ale zabránit tomu, aby se Megatronova a Optimova čepel setkaly. Kov břinkl o kov a Decepticoni začali střílet.
ČTEŠ
Transformers Prime: Tajemství Planety Země
FanficOptimovi, Arcee, Bulkheadovi, Ratchetovi a Cliffjumperovi se podařilo utéct ze Cybertronu a se svojí lodí havarovali na planetě Zemi. Vrátí se ještě někdy domů?