Adının Marry olduğunu öğrendiğim kızın arkasından gitmeye başladım.Bir kat yukarı çıktıktan sonra nihayet yatakhaneye gelmiştik.Tahminimce 10 kişiden fazla kişi kalıyor burada.
Yataklar ranza tabii ki.Tavanı biraz alçak olmasına rağmen konforlu duruyor aslında ama bunun benim için önemi yok.
Marry eliyle yatakhanenin en dip yatağını göstererek:
-İşte orası senin yerin.Son bir yatak kalmıştı boş zaten,o da senin oldu:)
-Teşekkür ederim,dedim nazikçe ve yatağıma oturup kocaman bir oh çektim.
-Birazdan Bayan Amanda gelecek bu yüzden çabucak yerleş.
Üzerime bir üniforma verdi ve:
-Bunları da mutlaka giy yoksa Bayan Amanda çok sinirlenir.İlk günden sana takmasını istemezsin değil mi?
-Tamam.
-Kızlar!Aramıza yeni biri katıldı.Kendisine bu okulun kurallarını Marry'nin anlatmasını söylemiştim ama anlatmamış ki hala yeni kızın üzerinde okul üniformaları yok!
-Bayan Amanda giyecektim ama zamanım olmadı...
-Bu asla bir bahane değil Almira hanım!Bu sana ilk ders olsun:Bahanae yok!
-Özür dilerim efendim daha hızlı olmalıydım ona kızmayın,dedi Marry telaşla atlayarak.
-Bu seferlik affettim ama bir daha olmaz!
-Peki efendim.
-Okulun ilk ve en önemli kualı:ASLA KURALLARI ÇİĞNEMEK VE İTAATSİZLİK YOK!!!
Bir diğer kurallar ise:Üniformasız lda olaşamazsın,tabii geceleri ve beden dersleri haricinde ama beden giysilerinizi okul veriyor.Elektronik herhangi bir alet kullanamaz ve taşıyamazsın.İstediğin zaman yemek yiyip içemez ve uyuyamazsın.OKULDA TARTIŞMA ÇIKARAMAZSIN!
İşte bu kural çok zor olacak benim için.
-Bir sorun varsa alabilirim Almira.
-Yok efendim teşekkür ederim.
-----------
Sonunda gece oldu ve uyku zamanı.Yeni ve güzel bir güne uyanmak dileğiyle...
-İYİ GECELER...-
ARKADAŞLAR GÖRÜYORUM Kİ KİTABA İLGİ DOĞMAYA BAŞLADI.YORUMLARINIZDA ASLA ÇEKİNMEYİN YORUMA FAZLASIYLA AÇIĞIM.İYİ YA DA KÖTÜ HERKESİ FİKRİ BENİM İÇİN ÖNEMLİ.OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN LÜTFEN.iyi okumalar:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEM KAPIYI ÇALINCA
Mystery / ThrillerSırf agrasifliği yüzünden özel okuldan atılmış ve ailesinin baskılarıyla görülmüş en korkunç ve kötü yatılı okula giden bir kızın hikayesi. Bu kitapta hem eğlenecek,hem merak edecek hem de KORKACAKSINIZ! Peki ya hazır mısınız? **Bu kitabı okum...