Hey lezer!
Allereerst wil ik je ontzettend bedanken dat je dit boek hebt gelezen. Ongeacht of je nu wel actief bent geweest met comments en votes of juist niet. Bedankt!
Ik hoop dat je het boek goed hebt gevonden en dat je het met net zo veel plezier hebt gelezen als dat ik het heb geschreven.
Ik heb leuk maar ook minder leuk nieuws voor je.
Ik ga dit boek herschrijven ik ga het uitbrengen als een écht boek! Dat betekend dat binnen nu en het einde van 2017 het te koop is als een echt boek! Hoe leuk is dat! Wil je op de hoogte gehouden worden van het proces daarvoor, of wil je gewoon in de gaten houden hoe het met mij gaat? Check mijn nieuwe blog: http://boeken.markverwiel.nl !
Het betekend helaas wel dat dit boek áls het is uitgebracht niet meer te lezen is op Wattpad. Alleen de eerste twee hoofdstukken blijven staan. Waarom? Als je een boek uitbrengt hebben uitgeverijen liever niet dat het ook gratis en onbewerkt op internet staat. Je hebt dus een primeur gehad. Maar geloof me, het échte boek wordt nog beter!
Dan nu het minder leuke nieuws. Ik ga iets doen wat ik in de afgelopen 3 jaar non-stop Wattpad nog nooit heb gedaan. Ik ga een pauze inlassen. Dat is niet omdat ik geen inspiratie meer heb voor nieuwe boeken, nee hoor, want ik heb nog genoeg ideeën om ten miste 2 of 3 boeken mee te kunnen schrijven.
Maar het is omdat ik mij eventjes volledig wil focussen op het uitbrengen van het boek wat bij jullie nu bekend is als Prince. (De titel van het boek wordt anders als deze is uitgebracht). Ik wil zeker weten dat ik het allemaal goed regel met de uitgave en het herschrijven, om jullie het beste te leveren.
Super bedankt voor het lezen van dit boek! Ik blijf wel gewoon lezen en antwoorden op Wattpad. Je kan in contact blijven door mij een berichtje te sturen, of door op mijn blog te kijken (en eventueel te mailen).
Tot het volgende boek!
x Mark Verwiel
JE LEEST
Prince
Teen FictionPrince is een liefdesverhaal over een verboden homoseksuele liefde, op een eiland vol macht en geheimen. Het verhaal draait om Michael Parker. Een 21 jarige jongen uit Londen, die door foute vrienden een bekende naam bij de politie is geworden. Als...