MYSTERY THE DOLL SEX
WRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 4melbin terasa belakangnya sangat berat,dia coba untuk menoleh kebelakang dan berpusing tapi dia tidak terdaya untuk melawan.
arggg!!! berat bisik hati kecil melbin.
doll terus menjilat2 belakang melbin,dan melbin hanya mampu melihat dari bayang2 doll , melbin hanya mampu membiarkan doll menguasai seluruh badannya.
Doll cukup lah! (dengan tenaga yang ada melbin cuba untuk bangun)
doll rindu kan mel,melbin tak rindukan doll?? doll sayangkan melbin.sudah lama doll tidak nampak melbin.(doll tersenyum)
(bisikkan hati melbin) melbin.......jangan tengok dia.jangan! nanti dia rogol kau melbin!
tidak!!! saya tidak ingin kan nafsu dari kamu!! kamu hanya seorang patung!"melbin cuba untuk memujuk doll", mengunakan akal dan minda,tapi doll lagi laju bertindak.
doll.."melbin sayang kan doll,"dan ingin memeluk doll,melbin mau menjaga doll sepanjang doll ada bersama elbin.
betul ????? ("sambil doll memusingkan badan melbin kedepan") melbin tidak sempat memejam mata.doll telah pun memukau melbin.
tanpa melbin sedar dalam keadaan pukau,dia pun terus menarik doll dan Mencium doll dengan ganas!!!! doll mula terketawa kesukaan.
ahh..melbin jangan lah kasar.
i tak kasar sama u sayang..( sambil membuka baju satu persatu dimulakan dengan baju doll)
melbin terus membuka baju dalam doll, dan kemudian,mengigit manja puting doll,dan memainkan puting doll mengunakan lida ,disekelilingnya.dan tangan memegang kemaluan doll.sampai lah doll mula tidak tertahan sehingga menarik rambut melbin.mereka pun terus membuat adengan seterusnya.
selepas 2jam melakukan hubungan sex bersama doll,melbin terasa penat. Melbin memalingkan wajah kearah doll yang sedang asyik tidur .melbin merenung wajah doll sambil mengusap lembut pipi doll.melbin mula menutup mata sedikit demi sedikit.tetapi wajah doll bertukar sedikit demi sedikit seperti yen2.melbin terus membuka mata besar..dan membangun kan doll.
Doll!!! Doll!! tetapi doll memaling pusing badannya,membelakangi melbin.melbin terus memusingkan balik badan doll.alangaka tterkejutnya melbin melihat wajah doll separuh buruk dan separuh wajah wanita lain!
argggggggg!!! hantuu !!! (melbin terlompat dari atas katil dan terjatuh)
aduh!! siii..siii..siapaa kau?!melbin terus teriak ..
kamu tidak wujud!!!! kamu tidak wujud..ini hanya lah satu cobaan !!!!! (sambil terduduk diatas lantai)
melbin membaca doa.tuhan lindungi la saya! tolongi saya dari roh jahat yang cuba untuk menguasai diri ini.tolong lah berikan saya kekuatan ya tuhan!!! tuhan dia coba dekati saya! (melbin merasakan hembusan nafas dari tepi telinga kirinya) semakin melbin cuba berdoa semakin kuat hembusan nafas tersebut dekat dengan dia.peluh mula keluar dari dahi dan jatuh kepipi sampai la keleher ..biar pun aircon yang kuat 16c° mode aircon ada lah swing tetapi keadaan tersebut membuat melbin terasa panas sejuk..dalam masa yang sama dia berpeluh dan terasa badan mula terketar-ketar.
jangan ganggu saya!!! tolong lah!! siapa kauu!! siapa kauuu!!! (sambil melutut dan tunduk)
melbinnnnnnn ~ hehehhehehhehehee ....
tiba-tiba ada orang memegang bahu melbin ,
melbin ,melbin ! kenapa dengan awak???terus melbin memaling kearah suara tersebut..oh doll kamu rupanya...! (sambil memeluk doll dan menangis)
doll saya takut! saya..(sambil memeluk badan doll)
melbin (doll mula bertukar suara)
doll ..errr...errrr...(melbin melepaskan pelukan dan melihat doll)
arhhhhhhhhhhh.....!!! tidakkk tidakkkk!!!
melbin !! melbin!! bangun bangun!! kenapa awak ni!!? doll melihat wajah ketakutan melbin.
melbin cepat2 bangun dan cuba melarikan diri .tetapi badan dia terasa lemah .kemudian dia terus tejatuh diatas lantai..
keesokan paginya.dia bangun dia melihat tangannya dan badannya bertanda tapak jari wanita .dan belakangnya dipenuhi kuku bekas ckaran dari seorang wanita.
bersambung.......
YOU ARE READING
MYSTERY THE DOLL SEX (BY REVILINE JAMES WANG) - COMPLETED
RandomMYSTERY THE DOLL SEX WRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG PART : SYNOPSIS cerita ini adalah rekaan semata-mata.tiada kaitan diantara yang sudah mati atau pun yang masih hidup..jika ada persamaan cerita dalam watak2 dan nama2 tersebut saya sebagai penuli...