MYSTERY THE DOLL SEX
WRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 11Melbin terus pergi ke kelab malam ,dan minum.sambil dia minum ,sambil dia fikir.apa maksud jim?? kenapa jim cakap pasal bunuh? siapa dia yang jim maksud kan..apa kaitan diantara alex dan jim dan membunuh??
arggg!!!! sudah lah .melbin kau jangan berfikiran banyak!!! (bisikan kata hati melbin).tiba-tiba seorang wanita muncul dibelakang dan menepuk bahu melbin..
nak i teman kan???
melbin melihat wanita tersebut ..dan tersenyum.wanita itu duduk tanpa diberi isyarat oleh melbin untuk mengatakan ya.boleh ka tidak.
melbin tidak mengendahkan wanita tersebut kerana fikiran yang kusut . wanita itu membisik ditelinga melbin..
boleh i teman kan..?? (membisik ditelinga)
argg!! jangan kacau aku!! (melbin menolak wanita itu)
wanita kelab itu terjatuh sehingga orang sekeliling melihat .tetapi wanita itu berdiri dan ckap tiada apa-apa berlaku.Wanita tersebut tetap menunggu melbin sehingga kelab malam itu tutup.
melbin berjalan terhuyung hayang dan sambil merepek , siapa pembunuh siapa?? maafkan aku! aku memang tak guna..!! melbin hampir terjatuh dan wanita tadi itu terus menangkap melbin dan memapah melbin. wanita itu membawa melbin pergi kehotel .
wanita itu meninggal kan melbin tetapi melbin menarik tangan wanita itu ..melbin melihat seperti wajah yenyen dalam kekaburan .melbin menarik tangan wanita tersebut dan memeluk erat ..wanita itu cuba untuk melepas kan pelukan erat melbin tetapi tidak berdaya.
lepaskan saya!!!!! wanita itu terus mengigit tangan melbin..dan melbin menarik wanita itu kembali..dan berkata..yenyen !!
aku mencintai kau sepenuh hati! kau pergi mana!!!(sambil mencium leher wanita itu).
awak salah orang..saya bukan yenyen!!( nenolak badan melbin)
takkan kau dah lupakan saya..saya melbin yen..melbin!!
melbin mencium leher wanita itu dan wanita itu cuba menjerit..melbin terus naik keatas wanita itu dan kemudian dia memaksa wanita tersebut membuat hubungan dengannya tanpa disedarinya..dia memikirkan wanita itu adalah yenyen,wanita tersebut menangis kerana dia dipaksa berbuat demikian tanpa rela hati.
keesokkannya...
wanita itu tidur bersebelahan dengannya
.melbin yang baru sahaja sedar terkejut. dan cepat2 bangun memakai baju dan meninggalkan perkerja kelab tersebut dihotel itu.sampai dirumah melbin terus mandi.
kenapa lah aku berbuat perkara terkutuk itu..harap-harap wanita itu tidak mencari aku..maafkan aku ..melbin membasahi tubuh badannya dengan pancuran air.siap2 melbin mandi..dia terus keluar dan mendengar telefon berdering....
kringg...kring....
hello...???apa???? alex dah sedar!!? ok saya datang sekarang...
melbin sampai dihospital terus melawat alex..dan alex tidak mengenali sama sekali dengan melbin..
siapa kau???
lex saya melbin...
tidak! saya tidak kenal siapa melbin.. lari ! berambus kau dari sini...tidakkk !
dokkk!! dokk(melbin memanggil doktor)
dok apa jadi sama alex??? knapa dia xknal sy??
sabar..doktor alex mungkin buat sementara ini tidak akan mengingati apa-apa terutama kejadian yang berlaku terhadap dirinya.harap kamu memberi sokongan kepadanya dan jangan memberi dia tekanan.melbin yang sedang bingung sebentar tadi terdiam akan kata-kata doktor hairis sebentar tadi.
dengan berat hati melbin hanya keluar dari hospital dan balik rumah .tiada benda yang boleh lakukan .sampai dirumah doll sudah berada didepan pintu ,menyambut kepulangan melbin..
melbin..awak tak pulang semalam awak dari mana??
saya penat lah doll,jangan ganggu boleh tak..
tetapi doll tidak mempedulikan apa melbin cuba katakan..doll tetap mengurut-urut badan melbin sehingga melbin tertidur dalam urutan lembut doll...
bersambung...next part final
YOU ARE READING
MYSTERY THE DOLL SEX (BY REVILINE JAMES WANG) - COMPLETED
RandomMYSTERY THE DOLL SEX WRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG PART : SYNOPSIS cerita ini adalah rekaan semata-mata.tiada kaitan diantara yang sudah mati atau pun yang masih hidup..jika ada persamaan cerita dalam watak2 dan nama2 tersebut saya sebagai penuli...