MYSTERY THE DOLL SEX
WRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 6Melbin hanya melihat doll meletakan talam diatas meja,doll ambil bubur tersebut dan meniup-niup kemudian dia memberi kan melbin makan.tetapi melbin cuba menolak .(tangan melbin menyentuh tangan doll yang ingin menyuapkan dia) .
Doll, i tiada selera .. (melbin merenung lemah melihat doll)
makanlah sedikit,sesuap pun dah memandai(doll menyuapkan melbin,sesenduk bubur)
sedikit demi sedikit melbin rasa bubur tersebut semakin dia berfikir akan yen2 yang memasaknya..
ini masakan yen..ya ini yen2 yang masak..melbin cepat-cepat bangun dan memanggil-memanggil yen2 .
yen2!!! yennn!!! yenn2...
melbin siapa yen2 ??(doll bertanya kepada melbin) .
yen2 itu adalah wanita yang pernah aku cintai tetapi......(melbin terus hentikan kata-katanya)
jam menunjukkan jam 7 melbin belum mandi lagi..doll cuba memapah melbin pergi kekamar mandi.kemudian satu persatu baju melbin doll buka.melbin hanya membiar kan doll berbuat demikian.kerana badanya terasa lemah.doll menolong melbin masuk ketab mandi yang berisi kan air panas.doll meminta izin melbin untuk keluar sekejap..sementara melbin masih mengosok badannya.tidak sampai 5minit doll sudah berdiri dihadapan pintu kamar,dengan berkainkan sehelai tuala dibadannya.kemudian doll membuka tuala dibadannya.melbin yang menggosok badan terhenti dan melihat doll berjalan menuju kearahnya.
err..errr..doll kamu buat apa??? (bibir terketar-ketar)
psttt...(doll menutup bibir melbin guna jari telunjuknya)
tidak pasti apa yang doll ingin lakukan tetapi saya tau ,doll ingin kan sesuatu dari saya.kemudian doll berbogel dihadapan melbin..melbin hanya membiar kan doll mengosok badannya.
melbin secara tidak langsung memberi kan riaksi kepada doll untuk mengosokkan belakangnya.doll makin lama ,semakin tidak terkawal jari-jemarinya sehingga memegang senjata melbin . doll mengosok sedikit demi sedikit senjata melbin , semakin lama semakin laju melbin yang tidak tertahan menarik doll kepangkuannya,dan mengucup bibir doll.memasuk kan lidah ke mulut doll,dan membalas lidah bertemu dengan lidah.jari-jemari melbin mengusap lembut dua gunung doll,kemudian doll naik kepaha melbin..sambil mereka bercium diantara satu sama lain.seronok-seronok mereka tengah dibuai asmara ,bunyi lonceng rumah berbunyi..
dingggggdongggggg....dingdong....
siapa kah dia??? melbin cuba bangun tapi doll cepat2 memasuk kan senjata melbin kedalam kemaluannya..
doll! ada orang datang! (sambil menolak doll)
sabar lah,kita belum puas(sambil membuat goyangan yang ganas diatas melbin)
melbin cuba menolak ,argggg! saya mesti lawan..saya mesti kuat kan iman! saya tidak boleh kalah dengan nafsu seraka! dengan sepantas kilat..dia menolak doll..terus memakai tuala sahaja..dan keluar dari kamar.
cepat-cepat melbin memakai baju dan seluar dan turun kebawah membuka pintu,sekali dibuka pintu..alex dihadapan pintu bersama rakan kelasnya.sambil-sambil alex tersenyum melihat melbin membuka pintu.sambil melihat kedalam rumah melbin macam mencari sesuatu.ui..apa kau tengok tu lex?? (sambil membuka pintu lebih luas) masuk lah..buat apa diluar..eh kau pun ada pula jim ??
ya,tadi kira tak mahu ikut bro,tapi lama dah tak jumpa .paling last jumpa masa zaman sekolah .(kening berkerut)
mari lah masuk (melbin menjemput mereka berdua masuk)
tetapi alex masih mencari-cari seseorang.melbin merasa hairan dan terus bertanya ..
aik alex ...??? (memandang alex dengan hairan)
kenapa ? (alex tersedar ,melbin sedang memerhatinya)
tak adalah,bukan apa lex,kalau kau cari seseorang ckap lah.doll sedang mandi.manakala doll pula,sedang memerhati mereka dari tangga atas.belum sempat pun melbin menghabiskan kata-kata doll sudah pun muncul dari belakang membawa air minuman.melbin semakin keliru..bila doll siap mandi..?? cepat juga dia buat minuman dan masa pun terlalu cepat.arrgg..peduli lah..asalkan dia pandai melayan karena alex dan pandai menjaga adab.alex meminta kebenaran pergi ketandas ,manakala doll pergi dapur.alex keluar dari tandas terus menuju kearah doll..
kau siapa??? kenapa kau datang kesini??? doll tersenyum dan menarik baju alex,doll mendekatkan bibirnya ketelinga alex dan membisik,alex...kau lupa apa kau lakukan terhadapku!!!! melbin yang merasa hairan alex lama tandas tidak senang hati.bahkan doll pun tidak muncul-muncul.kemudian melbin terus berdiri dan pergi kedapur.
eh ..jim nak apa-apa lagi tak??? (muka serius)
ermm..tak ada elbin..(terasa seram dengan rumah melbin)
melbin sampai didapur ,dia melihat doll memeluk alex.melbin pura-pura ehem-ehem..tetapi tersimpan cemburu disebalik teguran halus itu.oh...kamuuu???? alex hanya tersenyum kelat..muka dia yang tidak selesa dengan keadaannya. kemudian cepat-cepat mereka berdua menjauhkan diri antara satu sama lain..
terus doll ,sambung buat kerja dia dan memasak untuk makan malam..melbin dan alex pergi keruang tamu kembali.malam itu mereka berempat makan bersama.......
bersambungggggggggggg.........
YOU ARE READING
MYSTERY THE DOLL SEX (BY REVILINE JAMES WANG) - COMPLETED
RandomMYSTERY THE DOLL SEX WRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG PART : SYNOPSIS cerita ini adalah rekaan semata-mata.tiada kaitan diantara yang sudah mati atau pun yang masih hidup..jika ada persamaan cerita dalam watak2 dan nama2 tersebut saya sebagai penuli...