MYSTERY THE DOLL SEX FINAL

7.7K 87 5
                                    

MYSTERY THE DOLL SEX
WRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 12 FINAL S1

MELBIN! melbinnnnnnn.....(bayangan yen2 memanggil)

melbin bangun dan melihat yenyen disebelahnya..

yen kamu pergi kemana selama ini???

saya pergi ketempat tiada satu orang yang tau.(berdiri dihadapan melbin)

kenapa baru sekarang awak muncul? (melbin cuba untuk memeluk yenyen)

jangan peluk saya elbin(yenyen melangkah selangkah kebelakang).

airmata melbin jatuh kepipi..yenyen semakin lama semakin jauh..dan jauh...

yennnyennn!!!!! tidak jangan tinggalkan aku!!! melbin bangun dan melihat sekeliling bilik .kawasan menjadi gelap gelita.melbin terus mengosok mukanya..

apa yang aku mimpi itu..?? apa maksud semua ini!!melbin bangun dan melihat telefonnya berbunyi .telefon dari hospital..

hello ..ya ada apa??

encik kena cepat doktor alex menunggu encik  datang kesini.

ada apa dengan abang saya???

alex tinggal menunggu masa lagi..

melbin terus memadam talian dan berlari kearah kereta..dan memandu kereta dengan laju.sampai dihospital melbin terus melihat alex..alex memakai gas oksigen dan nafas yang seperti orang dihujung nyawa..kemudian alex membuka mata secara perlahan-lahan..penglihatannya masih lagi kabur.alex melihat melbin duduk disebelahnya dan dengan seorang wanita.

elbin kau bawa siapa datang kesini??

saya seorang saja(melbin memandang belakang).kenapa??

nafas alex semakin lama semakin laju..dan laju..

alex!!! alex!!

me..mee..melbinn...maaa..maaf..kan saa..saa..ya..se..sebab...mem..memmmbb..membuuu...nuh ..ye..nyenn...(mata alex terbeliak dan terbuka besar kerana melihat roh yenyen berdiri dibelakang melbin)

alex mengembuskan nafas terakhir..

alex...!!! bangun!!!! alex!!! apa maksud kau bunuh yenyen!!! lex ! tolong bangun !(melbin mengoncangkan badan alex).

doktorr!! doktor!!! (melbin memanggil)

kemudian doktor datang dan menyuruh melbin untuk pergi keluar, sebentar tetapi melbin menarik2 alex punya baju ,untuk bangun..

alex!! bangun lex! terangkan dulu!!

sudah,bawa bersabar encik(kata salah satu perkerja itu)...melbin ditarik bawah keluar.

manakala didlam wad alex ditahan..

waktu kematian adalah ... 21;20 malam..(doktor memberi kata putus alex tidak dapat diselamatkan)

doktor dan perkerja keluar dari wad,melbin melihat doktor dan doktor hanya memberi kata..

harap encik bawa bersabar..

tidak dok! tidak!!

maafkan kami encik..saya sudah usaha kan tapi tuhan lagi sayang kan dia .

melbin berlutut dan menangis.keesokan paginya melbin menelefon orang tuanya.tetapi tidak dapat di telefon..keesokannya melbin urus jenaza dan urus pengkebumian alex..selesai sahaja semua ,melbin membawa diri dan balik kerumah..dia seperti orang gila selepas mendapat tahu yang yenyen telah pun meninggal dan dibunuh . melbin mencari doll diwaktu itu tetapi..doll telah pun hilang entah kemana..sehingga melbin memanggil roh yenyen datang kembali ..tetapi yenyen tidak muncul2 .sehingga melbin mengambil keputusan untuk mati bersama cintanya..dan mencari roh yenyen dialam lain.

melbin membawa kereta dengan laju dan pergi kepantai..melbin meninggal kan keretanya.dengan kunci2nya..dia membawa diri pergi keair dan membunuh diri dengan melemaskan diri..........melbin hilang tanpa jejak.

manakalah dirumah melbin..roh yenyen muncul dan mencari-cari melbin.dan yenyen terus menunggu melbin datang kembali.

tamat ..bye jumpa di next story the doll s2

MYSTERY THE DOLL SEX (BY REVILINE JAMES WANG) - COMPLETEDWhere stories live. Discover now