MYSTERY THE DOLL SEX
WRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 7Makan malam mereka berempat menjadi sunyi walaupun mereka dikira ramai duduk dimeja yang sama.manakala dibawa meja pula bermain kaki diantara doll ,alex dan jim.doll duduk bersebelah sama jim,dan alex berdepan dengan doll.melbin paling hujung .meja yang bersegi empat panjang sedarhana .doll mengosok-gosok kaki alex,alex terundur kebelakang sedikit kerana terkejut..bunyi kerusi alex memecah keheningan malam .melbin memandang alex dan doll.doll pura-pura makan dengan penuh selera,doll terus mengosok2 lagi kakinya ketempat Jim..dalam hati jim..aduh..kenapa dia ni..tidak cukup satu lelaki kah? ah peduli apa aku..yang penting perempuan itu jangan ditolak kata hati jim,doll pura-pura pergi dapur mahu ambil air minuman.manakala jim pula berdiri alasan menghantar piring.alex dan melbin melihat sahaja mereka berdua berjalan kearah dapur.sampai didapur,doll terus menolak jim,mencium jim menarik baju jim sampai terkoyak tercabut butang bajunya .
siapa nama kamu ?? (membelai rambut doll)
nama saya doll (mencium-cium leher jim)
nanti malam jumpa dibelakang doll membisik..(hembusan nafas ditelinga jim)
tapi bagaimana???(membelai rambut doll)
kalau kereta kamu rosak,melbin pasti takan biarkan kamu ,dan kamu akan bermalam disini.
mereka pun bersetuju berjumpa diwaktu malam,kemudian doll memberi ciuman mengoda sebelum meninggalkan jim didapur.jim terasa diawang-awangan dengan ciuman yang doll berikan..keluar dari dapur berkata-kata manis bagaikan orang sedang dilamun cinta.
siang berganti malam,malam berganti siang,tidurku tak lena memikirkan seorang kekasih..ey ...ey...ko buat apa merepek tengah malam ni kata alex.
alex aku bagaikan tak percaya yang aku dilanda dilamun cinta sebegini rupa.patut kah aku terjerumus dengan hanyutan cinta ..
hey...jim keluar-keluar dari dapur dah kena sampuk kah apa???
melbin hanya tersenyum dan mengeleng kerena abang angkatnya alex dan rakannya bercanda.alex ni malam awak nak tidur kah sini??? saya rasa ni malam pulang lah elbin..macam seram tengok patung kau tu..patung lah sangat..
semasa mereka mau pulang menghidupkan enjin kereta..kereta mereka tidak dapat dihidupkan.ahh!!!
kenapa lagi kereta buat hal ni malam alex mencamuh keretanya dan menumbuk-numbuk stering kereta.sial!!! kata alex.
kenapa lex kata melbin..(berdiri hadapan pintu rumah)
kereta ni ar melbin buat hal(muka serius sambil menjeling muka doll)
kan dah kata tidur sini..tidak mau..cakap doll lah apa lah ini lah..(geleng-geleng).
mahu tidak mahu..alex dan jim terpaksa bermalam dirumah melbin malam itu.kerana kereta mereka tidak dapat dihidupkan.
malam semakin lewat melbin dan alex cerita2 ,manakalah jim berpura-pura merasa mengantuk tapi sebenarnya dia ingin berjumpa dengan doll.melbin dan alex masih berborak diruangtamu.
alex kau ada pergi tengok ibu dan dadi???
tak ada pula elbin,kenapa melbin???
oh ya,melbin saya nak bagitau ni..dadi dan mami masih di Aussie belum balik2..baru2 saya ada call ibu.apa????? (muka terperanjat)
kau ni kenapa???? (penuh tanda tanya)
bila lagi ibu dan ayah pergi Aussie?? (badan semakin sejuk)
2minggu lalu elbin..
lex..kau jangan main2 ..kita bukan ada pergi.............
(terkejut) yaaa...alamakkk!! melbin! kau jangan main2 !
eh eh..awak yang duluan bagitau,sepatutnya saya lah cakap ,alex jangan main2. (menjeling)
melbin malam ni ,saya tidur dirumah awak???? (muka ketakutan).
hahaha!! doktor kah apa ni penakut semacam!!
alex terus memeluk dan menumbuk2 bdan melbin..mereka semacam kembali dizaman remaja.manakala dibilik tetamu.tokk...tokk..
saya masuk k...(sebentuk jari kecil membuka pintu)
jim terus cepat2 membuka bajunya.dan memberi isyarat kepada doll untuk masuk kedalam bilik tamu .
doll masuk dengan penuh godaan dan memberikan riaksi yang penuh romantis .pandangan yang tajam dan buas dengan kehausan nafsu.Jim terus menarik doll sambil mengunci pintu.secara tidak sengaja pintu terhentak kuat..
papp!!
melbin dan alex terberhenti bergurau sekejap.kerana bunyi dari atas..
terus melbin berkata..oh itu angin kali..
alex menarik tangan melbin pergi masuk kebilik .tetapi melbin masih belum mahu masuk kebilik..terpaksa la alex akur dan menunggu melbin sampai habis tengok tv.
mari tidur besok kita kerja....
argg..saya tengok tv lah lah(menjeling lg)
oklah..saya tunggu sini,kalau saya tertidur kau bangun kan k(alex menunjuk2 melbin gunakan jarinya)
ya ya...(senyum)
(dibilik tamu) jim terus menjilat dengan rakus leher Doll,dan terus membuka baju doll dengan ganas..doll pula membiarkan jim berbuat sedemikian dan dia membuka baju jim ..dia menarik jim sampai keatas katil..mereka pun berasmara..
sedap bau kamu doll(menjilat-jilat badan doll)
doll pun suka bau abang jim(dengan bunyi hembusan nafas)
semakin lama jim jilat2 semakin turun dibawah kemaluan Doll.doll memberi riaksi dan berkangkang .jim menjilat-jilat kemaluan doll sehingga doll,mengigit bibir dan menarik rambut jim.jim lepas puas menjilat seluruh badan doll..dia memasukkan senjatanya kedalam kemaluan doll dan secara perlahan-lahan sampai la laju semakin laju.tidak lama doll terus menarik jim dan mengantikan posisi diatas jim.mengoyangkan badan..jim yang puas ,balik2 pancit masuk dalam..doll hanya senyum dan memberikan kepuasan nafsu kepada jim..selepas sahaja siap.mereka tidur berpelukan..
jim nak datang esok lagi jumpa doll boleh?
doll tersenyum melihat jim..dan memberikan isyarat tanda ya dengan menganggukkan kepalanya.
melbin dan alex pula baru saja mahu masuk tidur..mereka sebelum tidur ingin masuk kebilik tamu melihat apa yang jim buat..betul ka dah tidur belum..apabila mereka cuba membuka pintu bilik..pintu bilik tersebut dikunci..
aik..sendiri2 tidur tapi kunci pintu???
mereka kehairanan apabila jim menguncikan pintu .terus mereka pun membiarkan sahaja..didalam bilik tamu..
pstt diam2 jim kata..nanti mereka tau yang kita tidur bersama.
doll terus tersenyum melihat kerena takut jim .melbin cuba mencari-cari doll tetapi tidak jumpa..oh mungkin dia tidur sudah dibilik sebelah.oh ngam juga la..sebab alex pun tidur sama ni malam kata hati melbin..alex yang baru saja baring terus kedengaran bunyi denguran.laju juga dia tidur ni kata melbin..hishh...! melbin terasa malam tu tidak selesa kerana doll tiada disisinya.jam menunjukkan jam 3pagi....doll masih belum datang2 mencari melbin..melbin merasa hairan..kemudian baru sahaja melbin mahu masuk tidur ,doll sudah memeluk melbin dan membisik dari belakang..
i miss you sayang..dia mencium pipi melbin dari belakang. melbin tersenyum senang hati kerana doll disebelahnya.
jam menunjukkan jam 4.50am alex bangun dan pergi ketandas..kemudian doll datang didepan pintu dan terus memcium alex!
doll!! (nada perlahan)
pstttt......
bersambung..
YOU ARE READING
MYSTERY THE DOLL SEX (BY REVILINE JAMES WANG) - COMPLETED
RandomMYSTERY THE DOLL SEX WRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG PART : SYNOPSIS cerita ini adalah rekaan semata-mata.tiada kaitan diantara yang sudah mati atau pun yang masih hidup..jika ada persamaan cerita dalam watak2 dan nama2 tersebut saya sebagai penuli...