MYSTERY THE DOLL SEX 10

5.6K 73 0
                                    

MYSTERY THE DOLL SEX
WRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 10

keesokannya..melbin bangun dan mencari-cari alex kenapa dia tiada disebelahnya.telefon melbin berdering berapa kali miscalled daripada 088123456 .melbin mendail semula nombor tersebut.dan mendapati panggilan tersebut dari hospital.

hello , boleh saya tahu kamu ada call number +60137180753 (pura2 sja arr jgn call 😛) .

oh ,ya ! sebentar tadi kami ada cuba untuk menelefon ahli keluarga tersebut tetapi tidak dapat . kami cuba menelefon tempat doktor alex punya office dan mendapati dia seorang doktor.dan nombor kamu ,setiausaha dia berikan.doktor alex terlibat dalam kemalangan jalan raya.dia dilanggar kereta dan sekarang dia dalam keadaan koma.boleh saya tau..encik ni siapa??

saya melbin adik kepada mangsa kemalangan.sebentar lagi saya datang..terima kasih..

sama-sama..

tettttt...telefon dimatikan..

melbin merasa hairan dan pelik..semalam dia bersama Alex dah tidur ,bagaimana Alex boleh terlanggar oleh kereta..

apa-apa pun bagus saya kasitau sama sijim.

jim....jim..melbin mengetuk pintu sambil memangil nama jim.

tokk..tok..tok!! jim???

melbin baru sahaja ingin mengetuk pintu..pintu suda terbuka luas..dan jim terus berlari pergi kedapur dan mengambil pisau ,dengan mata yang pucat lesu seperti orang tidak terurus.

jangan datang dekat!!??? jangannn!! aku bunuh kau !! aku bunuh kau!!!

jim!! bawa bertenang...(melbin angkat tangan ,isyarat tanda menenangkan jim)

tidakk! tidak!! aku bukan pembunuh!! bukan aku!!!! tanya alex!!

melbin terus menangkap jim tetapi..jim menghunuskan pisau tersebut ,sehingga melbin terkena hunusan pisau tersebut.tangan melbin berdarah.

jim!!! bawa bertenang!!! apa kau cakap ni!!!

bukan aku membunuh dia !! bukan aku!!

kau bunuh siapa!!!???

tidak melbin!! aku bukan pembunuh!!

siapa kau bunuhh!!!cakap!??

doll datang dari belakang melbin dan memeluk melbin .melbin awak sudah makan..sambil merenung jim dan tersenyum sinis.

yeee...yennn....kau sudah matiii!!!! kau sudah mati!!!!!

apa kau cakap ni jim!!!???? (melbin semakin keliru) .

melbin saya minta maaf !! maafkan saya !!! bukan saya pembunuhnya!!!

arggg!! sudah lah jim!!! kau bunuh siapa aku tidak kisah! alex sekarang dihospital.

kan aku dah kata melbin..dia datang membalas dendam !!! aku tak bunuh dia!! aku rela mati daripada dia datang membalas dendam..!

jim menunjukkan kedepan pisau tersebut dan memberi isyarat supaya melbin berundur kebelakang..

tepi!!!! aku mau lalu!!! aku tidak peduli kau siapa!!

jim !! apa kau cakap ni!!!? aku melbin lah!

bukan kau!! tapi perempuan dibelakang kau!!!

siapa??? mana??? (melbin melihat kekiri kanan)

kau hanya bermimpi jim..

jim berlari kearah cermin dan terjun seperti perenang air ..melompat diutamakan kepala duluan..kepala jim pecah dan perutnya tertusuk pisau..

sebelum jim mengembuskan nafas terakhir dia sempat menyebut nama yenyen..dia meminta maaf..yenyen berdiri dihadapannya dan tersenyum.

tidakkkkk!!!!! jimmmmm!!!! melbin terus berlari turun kebawah dan melihat tetapi dia tidak berani menyentuh jim ..dia cepat2 menelefon polis, dan polis membuat laporan jim mati membunuh diri ,tiada kesan cap jari lain melainkan cap jari jim sendiri..selepas sahaja jim siap dikebumikan.melbin melawat alex dihospital dimana alex terlantar koma.

maafkan aku lex! kalau aku tau semalam ada lah tanda-tanda kau jadi begini. Aku tidak akan membiarkan ko sendiri-sendiri .Aku ingin memberitahu sahabat kita jim telah pun meninggal dunia hari ni .

melbin terus mengalirkan air mata .dan dia terus berdiri dan pergi membawa diri..malam itu dia tidak berani balik kerumah..kerana jim baru sahaja membunuh diri disana.dia takut-takut kalau roh jim datang mengacaunya.

kerana terlalu tertekan melbin ......

bersambung...part 11 atau part 12 tamat

MYSTERY THE DOLL SEX (BY REVILINE JAMES WANG) - COMPLETEDWhere stories live. Discover now