MYSTERY THE DOLL SEX
WRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 8Doll menutup bibir alex..dan hanya menyebut perkataan psttt...diam (nada yang berbisik) .doll terus melihat alex dengan renungan yang tajam dan biji matanya ,bertukar menjadi kemerahan.kemudian kukunya menjadi panjang kemudian mengangkat tangannya seperti ingin mencakar muka alex..
MATI KAU ALEX!!! (tangan ingin mencakar muka)
alex cepat2 menutup mukanya dengan kedua tangannya.
argg!!! melbin tolongggg !!!
melbin yang nyenyak tidur ,tidak kedengaran sikit pun alex menjerit .doll terus hilang dari pandangan alex.alex perlahan-lahan membuka kedua tangannya.kemudian dia cepat2 melihat sekelilingnya jika ada doll lagi..dia berlari dan melompat naik keatas katil,dan begegar ketakutan ,alex masuk kedalam selimut tetap..seseorang menarik selimut tersebut ,disebabkan alex takut dia bangun dan berlari keluar dari bilik dan berlari keluar dari rumah..
alex membuka pintu keretanya dan menghidupkan enjin keretanya..tetapi malang nasibnya kereta itu tidak dapat dihidupkan..kemudian alex membuka pintu kereta dan berlari keluar.sambil teriak..
kau siapaaaaa!!
alex berlari lagi sampai lah di tengah jalan..alex teriak lagi!
kau siapa !!??apa kau mau dari saya arrhh!!
doll terus ketawa mengilai....
HHAHAHAHAHAHAA!!! alex...kau lupa apa kau dah buat ..kau rogol aku!! kau bersama rakan mu jim!!!
siapa kau !!????
aku???!!! kau tanya siapa aku!!?? hah!!????
aku yenyen!!( renungan tajam dan mata yang mengalirkan airmata darah) .kau ingat lagi siapa aku???!!!!
yen....yee.......(muka bertukar menjadi pucat dan mengimbas kembali dimasa dia merogol yen2).
beberapa tahun yang lalu ...
yenyen...aku sayang kau !! sudah lama kita membesar bersama! 8tahun lalu ko masih ingat..! bila kita diambil dari rumah anak yatim itu pun kita sudah besar.walau bagaimana pun yen,aku tidak menganggap diri mu sebagai adik..tetapi aku anggap kau lebih dari itu .
tapi lex!!! aku mencintai melbin ! aku hanya menganggap diri mu sebagai abang yang menjaga aku dari kecil!
tapi melbin tidak mencintai kau yenyen!!!! kau harus faham!! cinta aku dan sayang ku padamu lebih dalam daripada kau mencintai abang melbin mu!!!!!
sudah alex!!! keputusan aku tetap sama ! aku tetap mencintai melbin!!
yenyen berlalu pergi...dan terus berjumpa melbin..
melbin...melbinnnnn....(yenyen memanggil-manggil melbin).
melbin tidak mendengar ..yenyen terus mendekati melbin dan memeluk dari belakang..melbin terkejut perbuatan yen2.dan memegang tangan tangan yen2 ..dia membuka pelukan dari badannya.
yen! awak buat apa ni!!!??
melbin ..saya sayangkan awak..tidak kah awak rasa cinta saya begitu dalam terhadap awak??
yenyen!! dengar sini!! awak sebagai adik kena faham! kita tidak boleh menjalinkan hubungan!!
kenapa tidak!! saya dan kau bukan satu darah!!
biar kita tidak satu darah..kau tetap adik saya! dan saya tetap tidak akan mencintai kau! faham!!!melbin terus melangkah pergi dan membiarkan yen2 bersendirian .yenyen yang merasa hampa membawa diri dan berlari .alex yang mengekori dia dari tadi pun terus pengsankan yen2 ,alex memukul kepala yenyen dari belakang.yenyen jatuh pengsan ..
jim!! sini kau tolong aku lah bodoh!!
alex! apa kau buat sama dia??
cepat lah ! orang nampak nanti jim!
aku tak masuk campur lex..ni hal kau dan dia..
jim ..kalau kau tidak tolong aku..aku cakap rakan subahat aku ,kau!
alex! kau kejam! bagaimana aku begitu jahat pun aku tidak akan membunuh.
kau mau tolong kah tidak??? kalau kau tolong..sama-sama kita dapat habuan??
habuan apa kau maksud kan??
tolong aku dulu ..baru aku cakap!!
jim terus tolong alex mengangkat yenyen..mereka sampai dibelakang rumah yang terbiar.dan keluar kan yenyen dari kereta.
mereka meletakkan yenyen dilantai .tidak lama berapa kemudian yenyen sparuh sedar..
bersambung..(sorry besok sambung penakut baini) 😂
YOU ARE READING
MYSTERY THE DOLL SEX (BY REVILINE JAMES WANG) - COMPLETED
De TodoMYSTERY THE DOLL SEX WRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG PART : SYNOPSIS cerita ini adalah rekaan semata-mata.tiada kaitan diantara yang sudah mati atau pun yang masih hidup..jika ada persamaan cerita dalam watak2 dan nama2 tersebut saya sebagai penuli...