Hoseok iese din supermarket mai mult târându-și picioarele decât mergând normal. Merse cu gândul de a-și cumpăra ceva și totuși ieși cu mâinile goale.
Lumina soarelui de amiază îl făcu să se încrunte, o zi prea caldă pentru perioada asta a anului, gândi el. Frunzele de pe jos, pe care acesta le călca intenționat, îi țineau mintea ocupată. Ura acest anotimp, era mai mult un adept al primăverii.
Deodată îl cuprinse un sentiment ciudat. Nu din nou, își zise acesta în sine.
Ridică privirea și dădu cu ochii de spitalul de psihiatrie pe lângă care trecea adesea în drum spre casă. Prima dată când simțise acest sentiment ciudat fusese în urmă cu 7 ani, era tot o zi de toamnă călduroasă, exact ca aceasta. De atunci, în fiecare zi când trece prin partea aceasta a orașului are același gol în stomac.
Nu era nici frică, nici dezgust, nu putea spune exact ce era.
Aș putea pur și simplu să evit strada, dar știa prea bine că ceva îl atrage și mereu se trezește în fața imensului și dărăpănatului spital unde își duceau zilele zeci de bolnavi mintali.
Ajuns acasă trănti ușa în urma lui și se așeză la PC. Bine că locuiesc singur, își spuse acesta satisfăcut de faptul că nu era nimeni care să-i reproșeze că a trântit ușa de la intrare.
Intră pe chat din instinct, deși niciodată nu-i scria nimeni. Pe lăngă cei 6 prieteni din lista lui(poor Hobi) mai avea 3 la recomandări. Stăteau acolo de mai bine de o săptămână, probabil aveau prieteni comuni sau erau de prin apropiere.
JongK
ignooyMin
ErikaSoo
Era pregătit să lase clapeta laptopului în jos dar ochii îi fugiseră iarăși spre acel username, ignooyMin. Ce nume o mai fi și ăsta? Repetă ID-ul de câteva ori în minte apoi apăsă pe adaugă.
După 3 minute de așteptat primi notificarea, ignooyMin va adăugat ca prieten.
mesaj nou
yourhope94: îmi place numele tău de utilizator, e interesant
ignooyMin: cu toate astea al tău e mai patetic decât o balenă la mal
yourhope94: cE
yourhope94: nu
yourhope94: fără glume cu animale
ignooyMin: probabil ești vreo fată amorezată de umanitate care se crede ușă de sfântă biserică
yourhope94: și ce? tu ești o fată gotică și satanistă? mergi noaptea în cimitir si dezgropi morți împreună cu prietenii tăi să faci jertfe lui Satan?
yourhope94: eu sunt băiat păpușă
ignooyMin: și eu sunt băiat
yourhope94: de unde ești?
ignooyMin: Gwangju
yourhope94: la fel, ce zici să ne vedem
ignooyMin: Nu
yourhope94: ți-e frică?
ignooyMin: de un tip cu numele yourhope? si care crede că sataniștii fac jertfe pentru satan? categoric nu
yourhope94: atunci? ești antisocial?
ignooyMin: de ce vrei să te vezi cu un adept al diavolului?
YOU ARE READING
Save a lunatic | yoonseok/vkook
Fanfiction"nebunia lui nu-l face urât, ba chiar îl face mai fermecător"