~~smut allert~~ +18
Mâna lui Yoongi coborâ spre pantalonii șatenului dar acesta i-o opri ducând-o la buze, plasându-i sărutări peste fiecare deget, oprindu-se la degetul mijlociu al blondului.
Îi luă vârful degetului între buze și își învârti de câteva ori limba în jurul acestuia.
Ochii șatenului îl priveau cu pasiune pe cel din fața sa. Acesta lăsă mâna lui Yoongi să cadă în jos și punându-și mâinile peste umerii lui îl împinse în spate până acesta făcu un scurt contact cu marginea patului și pierzându-și echilibrul blondul căzu pe spate în pat.
Acum Hoseok se afla așezat peste el cu picioarele de o parte și de alta a bazinului lui Yoongi.
Sunetul ploii de afară se estompă în mintea blondului în timp ce-l sorbea din priviri pe bărbatul care stătea deasupra sa. Îi cercetă fiecare părticică a feței, coborâd cu privirea spre gâtul acestuia.
Când Hoseok își ridică hanoracul și-l aruncă pe podea blondul își fixă uimit privirea spre abdomenul acestuia, și deși îl mai văzuse dezbrăcat, nu se sătura să-l privească. Acum, în lumina albă care învăluia salonul, corpul și fața celui șatenul i se păreau de zeci de ori mai perfecte. Îl cuprindea un sentiment ciudat. Se simțea oarecum în siguranță și totodată plin de viață. Ar fi vrut să-l poată strânge pe Hoseok atât de tare în brațe încât să-l absoarbă cu totul în trupul său.
Și totuși nici nu-l cunoștea suficient de bine, nu putea să spună că cel pe care-l privește acum cu atât ardoare este o persoană care nu ar îndrăzni să-l abandoneze la un moment dat. Dar nu-i păsa. Dacă Hoseok l-ar face una cu pământul s-ar simți la fel de în siguranță.
Șirul gândurilor îi fu întrerupt de mâna șatenului pe care o simți cum se plimbă, rece, pe sub tricoul său, iar când acesta îi prinse un sfârc între buricele degetelor blondul scoase un geamăt înfundat, de care Hoseok profită din plin și-și strecură limba în gura lui. Yoongi nu ezită și i se alătură la sărut.
Profitând de patul că șatenul nu își luase boxeri îi trase partea din față a pantalonilor de trening în jos dezvelindu-i membrul întărit.
Își duse mâna spre testiculele acestuia, fără a rupe însă sărutul, și i le strânse în palmă puțin cam prea tare, încât Hoseok gemu mai mult de durere.
Asta nu-l făcu pe Yoongi să-i dea drumul, ci părea că doar îl întărâta și mai tare. Hoseok fu nevoit să-i muște limba blondului ca acesta să-și retragă mâna.
Șatenul își scoase cu totul pantalonii și îl ajută și pe Yoongi să scape de hainele ce erau în plus. Hoseok îi plasa sărutări în sus pe coapse, trecând de la una la alta, apoi își lipi vârful limbii de capul penisului acestuia, trecându-și în același timp vârful degetelor de-a lungul membrului lui Yoongi, iar cu grijă îi masă testiculele cu ajutorul celeilalte mâini, Yoongi abținându-se cu greu să nu se exteriorizeze prin sunete prea puternice, împleticindu-și degetele în părul șatenului.
Hoseok îi cuprinse toată lungimea penisului cu gura și începu să-și miște capul astfel producându-i blondului plăcere și totodată și lui observând că Yoongi se bucură din plin de "serviciul" primit. Când simți că Yoongi își dădu drumul în gura sa își retrase capul încet și înghiți ce încă nu se scursese pe marginea gurii sale.
Yoongi rămase culcat pe pat răsuflând greu și cu un zâmbet tâmp pe față.
Hoseok își aplecă fața deasupra lui, lipindu-și buzele cu ale blondului. Sperma lui Yoongi transferându-se de pe buzele șatenului pe propriile sale buze, făcându-l să se retragă puțin șocat și să se înroșească ceea ce-l făcu pe Hoseok să zâmbească.
YOU ARE READING
Save a lunatic | yoonseok/vkook
Fanfiction"nebunia lui nu-l face urât, ba chiar îl face mai fermecător"