~ smut only ~ +18
Ieșiră amândoi pe hol și când ajunseră în fața biroului lui Taehyung acesta îi deschise ușa și îl lăsă pe brunet să intre primul. Biroul lui Taehyung era plin de hârtii și cărți.
Medicul îl privea oarecum îngrijorat pe Jungkook ceea ce îi atrase atenția brunetului.
- Nu trebuie să îți faci griji pentru mine.
- Și totuși îmi fac, nu poți schimba asta, nici eu nu pot, spuse Taehyung privindu-l în ochi.
Jungkook se ridică, îi desfăcu picioarele șatenului din fața sa poziționându-se între ele. Îi puse mâinile pe spate atât de jos încât îi atingea fesele cu vârfurile degetelor, biroul pe care medicul stătea împiedicându-l să apuce mai mult.
- Vreau să te ating, vreau să fiu în tine, să-mi strigi numele, să mă implori pentru mai mult, îi spuse Jungkook foarte aproape de ureche.
Taehyung sări ca ars de pe birou, păstrându-și totuși calmul.
- Îți cam place să calci pe teren minat! îi zise Taehyung serios.
- Pe cine?
- Lasă! E timpul să te întorci în salon.
Medicul se îndreptă spre ușă, o deschise, după își reîntoarse corpul spre cel al pacientului care nu se clintise din loc.
- Ți-e frică să nu te fut cumva atât de tare încât să te rup? râse Jungkook
Taehyung se încruntă, trânti ușa, pocnitura făcând un ecou pe holul spitalului și făcându-l pe Jungkook să tresară.
- Ai cam mult tupeu! O să te fut eu pe tine de-o să mă ții minte, asta dacă ești băiat ascultător! o spuse Taehyung apropiindu-se tot mai tare de brunet, împingându-l până în birou.
Îi desfăcu nasturele și fermoarul de la blugi, curea nu avea, apoi își ridică privirea întâlnind-o pe cea a brunetului.
- Să vedem ce ascunzi aici pentru mine!
Jungkook speriat îi opri mâna.
- N-am mai făcut așa ceva până acum, spuse Jungkook vocea trădându-i teama.
- Și te dădeai mare futăcios! Câți ani ai?
- 20.
- Nu știu de ce credeam că ai 17-18, pe acolo.
Jungkook nu-i mai spuse nimic pentru că medicul îi prinse blugii și i-i trase în jos cu totul, acesta rămânând doar în boxeri.
- Gri? Bună alegere! zise Taehyung, ți se vede bine erecția prin ei. Ăsta e secretul hainelor deschise la culoare.
Îi ridică puțin tricoul tânărului și începu să-i plaseze sărutări în jurul buricului.
- Mușcă-mă puțin, așa îmi place! îl îndrumă Jungkook iar șatenul îl mușcă ușor de pielea abdomenului, acesta scoțând un mic geamăt foarte subțire care-i încântă urechile medicului.
Era primul bărbat cu care se culca și care avea o voce atât de subțire.
Taehyung se ridică la nivelul brunetului dându-și pantalonii jos, la fel și tricoul, Jungkook făcând la fel cu tricoul lui. Jungkook nu așteptă și își duse mâna spre burtica lui Taehyung, corpul lui fiind mult mai lucrat decât cel al medicului, asta nu îl deranja totuși, ba chiar îi dădea satisfacție.
Taehyung aștepta o altfel de reacție din partea tânărului, dar acesta era concentrat pe partea abdomenului acestuia.
- Chiar trebuie să te învăț eu? îi spuse Taehyung
Îi luă blând mâna într-a sa și i-o duse spre boxerii lui îndemnându-l să-i prindă penisul prin material. Jungkook strânse partea de vârf a membrului dar apoi îi dădu drumul parcă speriat, ceea ce îl făcu pe Taehyung să râdă de reacția acestuia.
- E bine că te temi, îi zise medicul apropiindu-se de urechea lui Jungkook, dar să știi că penisul meu nu îți e dușman. Chestia aia o să te ducă până în Rai și n-o să mai vrei să te întorci.
Se îndepărtă de Jungkook încuind ușa de la birou pentru a nu fi deranjați. Ajuns iar în fața brunetului îi dădu boxerii jos privind mulțumit spre membrul acestuia care era deja erect.
- O ai mare nu glumă, ești aproape cât mine, spuse Taehyung iar brunetul se înroși.
Medicul îl prinse de gât, Jungkook deschizându-și gura pentru mai mult aer, moment de slăbiciune în care Taehyung își strecură limba în gura sa. Limba brunetului simțindu-se tare și plină de energie în peste limba sa, excitându-l la maxim încât își duse singur mâna spre zona sa intimă scoțându-și membrul afară.
Jungkook observă acțiunea acestuia așa că luă penisul lui Taehyung în mâna sa strângându-i testiculele în palmă apoi masându-i-le cu buricele degetelor făcându-l pe medic să rupă sărutul și să-și dea capul pe spate scoțând un geamăt înfundat.
Jungkook zâmbi la expresia pe care chipul lui Taehyung o adoptă.
Scăpând cu totul de boxerii lui, Taehyung se lăsă pe vine și își apropie buzele de penisul lui Jungkook sărutându-l pe lungime apoi începu să-i sugă cu lăcomie, mai întâi capul, după luându-l în gură cât încăpu. Jungkok gemea în neștire asta făcându-l pe șaten să se oprească.
- Dă-te mai pe silențios, îi spuse medicul pe un ton autoritar.
Acesta își introdu-se două degete în brunet și îl sărută apăsat ca acesta să nu se exteriorizeze prin sunet. Își mișcă degetele în acesta timp aproximativ un minut, retrăgându-și-le după, apoi scuipă salivă pe penisul său frecându-l puțin înainte să și-l introducă în brunetul excitat din fața sa. Căldura dinăuntrul lui Jungkook era plăcută, iar felul în care corpul brunetului se strângea în jurul membrului său înnebunindu-l.
Jungkook îl simțea pe Taehyung înăuntrul lui, mare, amețitor, făcându-i penisul să se întărească din ce în ce mai tare încât nu se mai putu abține așa că îi scăpă un geamăt. Taehyung îi puse mâna după ceafă astfel lipindu-și buzele de urechea medicului.
Șatenul se mișca tot mai repede în tânăr acesta simțindu-i respirația caldă în ureche, care se transforma în gemete tot mai dese.
Ajuns la climax, Jungkook tremură în brațele șatenului dându-și drumul. Taehyung își scoase membrul din brunet frecându-l până aproape de ejaculare, apoi introducându-l în interiorul tânărului, Jungkook fiind surprins de un lichid cald pe care îl simți înăuntrul lui.
_______________
* dedicație pentru @osshun-gum , știu că aștepți de mult asta <3
* nu știu cum a ieșit dar sper să fie ok, n-am dormit toată noaptea, de la 6 jumate dimineața am scris pe el până la 8
YOU ARE READING
Save a lunatic | yoonseok/vkook
Fanfic"nebunia lui nu-l face urât, ba chiar îl face mai fermecător"