Başımdan Geçen Olay (Part3)

2.5K 8 49
                                    


PART3 ( SON PART)

Sabahı bekliyordum. Hayatımın en büyük yanlış kararını o gün verdiğimin farkında değildim. Oysaki köye geri dönmesem sadece rüyalarıma girebileceklerdi. Belki kuvvetli bir Cevşen'le buda önlenebilirdi. Ama ben resmen ölümü seçmiştim. Sabahı bekliyordum aslında ama gerçekten ölümü bekliyormuşum. Bunu çok geç anladım. Ama geç anlamama rağmen kurtulmayı başardım. Ne olursa olsun her zaman bir çıkış vardır. Bunu hiç unutmayın. Hava sabaha doğru açmaya başladı. Güneşli bir gündü. Kalktım ayağa köyümün olduğu ilçeye giden otobüse bindim ve yola çıktık.
İlçeye vardığımda köye giden bir minibüs aradım ama orada kimse kalmadığı için kimse oraya minibüs kaldırmıyor. Zaten köyümün ismini bile ağızlarına almıyor kimse. 7'den 70'e herkes lanetli olduğunu öğrenmiş. Mecburen yürüyecektin köye kadar. Olsun dedim ve tekrar çıktım yola yürüyerek. 5 kilometre yürüdüm resmen. Hava da kararmaya başlamıştı. Köye vardığımda da şok olmuştum. Heryer bataklığa dönmüştü. Olduğum yerden 10 saniye kalırsam batmaya başlıyordum o yüzden yerimde duramıyordum. Sürekli hareket halinde olmalıydım.

Bunca yıllık hayatımda ilk defa böyle birşeyle karşılaşıyordum.
Koskoca köyde tek başımaydım ve bu lanetten kurtulmak için ne yapacağımı bile bilmiyordum. Etrafımda hiçbir kimse yoktu. İnsanı geçtim hayvan , böcek bile yoktu. Her taraf pislik içindeydi. Eski evimin olduğu yere doğru yürümeye başladım. Evimi görünce gözlerim doldu. İçimden eve girmek için can atıyordum. Korkuyordum girmeye ama o ev benim evimdi ve ben girmek istiyordum. Kapı açıktı ve içeri ilk adımımı attım. İlk önce oturma odasına gittim. Evin içinde de ortalığı afedersiniz B*k götürüyordu. Pislik bir koku vardı.
Oradan ayrılıp benim kaldığım odaya doğru yürüdüm. Koku git gide artıyordu. İçeri girdiğimde ise yatağımın olduğu duvarda kanka yazılmış bir sürü yazılar ve bir domuz kellesi vardı. Gözleri heryeri çürümüş gözlerinden , burnundan , ağzından kurtlar çıkıyordu. Kellenin 2 göz kısmının hemen üstünde yani alın tarafında ayrı bir göz çizilmişti.
galiba kanla yazılmıştı. Kan kurumuştu. Her taraf kırmızı kanlarla yazılmış değişik yazılar ve muskalarla doluydu. Tavandan aşağıya asılmış muskalar. Her yerdelerdi. Duvarın dibinde bir resim gördüm. Benim resmimdi ve gözleri delikti. Arkasında gözler vardı. Yazılar vardı. Anlamıştım rüyalarım sebebini. Bana bunu kim yapmıştı. Arkamı dönüp tam dışarı çıkacakken bir kağıt ilişki gözüme üzerinde OSMAN'A yazıyordu. Aldım ve oturma odasına geçip oturdum kağıdın içini açıp kim yazmış ve yazmış diye baktım. Durum içler acısıydı ;

OSMAN'A

SEN BUNLARI OKURKEN BEN HAYYATTA OLMAYACAĞIMA EMİNİM KARDEŞİM.
SENİ BURAYA BİR ŞEKİLDE BURAYA ÇEKECEKLERİNİ BİLİYORUM. BU LANET KÖYE SENİ ÇEKECEKLER. BU KÖYE GELDİĞİNDE İLK GELECEĞİN YERDENE KENDİ EVİN OLACAKTIR. SENİ BİRAZ TANIYORSAM BURAYA GELİRSİN BUNU BİLİYORUM.
NE KADAR ÜZGÜN OLDUĞUMU BİLEMESSİN OSMAN.
SANA İHANET ETMEK ZORUNDA KALDIM KARDEŞİM. AİLEMİ KURTARMAK İÇİN TEK ÇARE BUYDU. BENİ ANLAMAYA ÇALIŞ DEMEYECEĞİM SANA ÇÜNKÜ SEN BENİ UYARMIŞTIN. YANLIŞ YAPMADIM BEN OSMAN , BEN SADECE AYŞE'Mİ BENDEN ALANLARA CEZASINI VERDİM AMA ARADA BİZLERDE ZARAR GÖRDÜK KARDEŞİM. SEN , BEN VE AYŞEM. BİZ ÜÇÜMÜZ ÖLÜMÜ HAKETMİYORDUL  EN ÇOKTA AYŞEM.
ALLAH BENİ AFFETSİN , SENDE AFFET OSMAN , CİN PADİŞAHININ YAŞAYAN BEDENİ ÖLME NOKTASINA GELMİŞ VE TEKRAR DİRİLTMELERİ İÇİN BİR BEDEN GEREKİYOR. AİLEMİ ATEŞE ATAMAZDIM. O YÜZDEN SENİN BAKİR BEDENİNİ ONLARLA BİR ANLAŞMA DAHA YAPARAK VERDİM. BU KÖYE GELDİYSEN BİLKİ , HAYATININ EN BÜYÜK YANLIŞINI BU KÖYE GERİ GELMEKLE YAPTIN. ANLAŞMA YAŞTIĞIM KAĞIT TEPEDEKİ EVDE
ÜZGÜNÜM OSMAN , ÇOK ÜZGÜNÜM...

Ahmet ailesine zarar gelmesin diye beni ateşe atmıştı. Cin padişahını başka bir bedende tekrar dirilteceklerdi. Ama yaşayan bir cini benim üzerimde nasıl dirilteceklerdi ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin