Anahtarlar

153 14 4
                                    

Sabah güzel bir şekilde uyandım. Ne alarm sesi ne annem ne de küçük erkek kardeşim. Çünkü bu gün pazar. Bu günü sırf birileri beni uyandırmadığı için veya alarmımın o güzel(!) sesiyle uyanmadığım için bile sevebilirim.

Elimi komodinimin üzerindeki telefonumu almak için uzattım. Saate baktım. Saat 11.36. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Tam aşağı kata ineceğim sırada telefonum çaldı. Telefona baktım. Sıla. Bu saatte ne alaka? Hey bu gün buluşucaktık.

- Efendim sıla

- Uyandın mı?

- Yok sıla hala uyuyorum. Ne oldu?

- Aman be buluşucağımızı unutmuşsundur diye aradım

- Aramasan gerçekten de unutucaktım sağol

- Önemli değil. Hadi kapatıyorum. Beyza ve Rana yı da arıcam.

- tamam görüşürüz

-Bay bay

Telefonu kapattım. Ben bunu nasıl unuturum. Yarın okullar açılıyor ve biz dört kanka olarak bir gün öncesinde buluşucaz. İlk sinemaya gidicez. Ordan çıkınca yemek yicez. Sonra da evlere dağılıcaz. Arkadaşlarımı seviyorum. Ama sılayla daha yakınız. Diğerleriyle de anlaşıyoruz ama sılayla daha samimiyim. Sıla saçları kumral boyu 1.71 falan. Güzel bir kız. Sıla ve ben bu dörtlü arkadaş gurubunun uzunlarıyız. Rana kahverengi saçlı boyu ortalama 1.68. Beyza da saçları sarıya baya yakın bir renk o da 1.68 1.69 boyunda olmalı. En süslümüz beyza.

Hemen dolaba uçtum. Ne giyinicem? Bir kaç dakika sonra siyah kot pantolon üstüne lacivertte değil mavide olmayan arasında bir renkte t short giyindim. Süslü bir kız değilim. Genel olarak bu tarz giyiniyorum. Renk olarak siyahı tercih ediyorum. Zaten saçlarım da siyah. Uyuyorlar birbirlerine. Bu arada boyum 1.73 ama kilomu söyleyemem :) Ne de olsa erkeğin maaşı kızın kilosu birde öğrencinin notu sorulmaz(sonuncusunu ben ekledim)O sırada odama küçük kardeşim ömer geldi.

- Abla hadi kahvaltı hazır. Seni bekliyoruz.

- Tamam geliyorum.

- Ama sen hep böyle diyip gelmiyorsun ve annem beni tekrar buraya gönderiyor. Beraber inelim.

Vay be çocuk taktiği bulmuş. Beraber inelim. Bu da güzel

- Tamam o zaman beraber inelim.

Beraber merdivenlere yöneldik. Kardeşim ömer daha 5 yaşında. Yaşına göre fazla bilmiş. Benimle iyi anlaşıyor. Yani bir çok konuda. Anlaşamadığımız konular olmuyor değil. Aşağıya inince annem babam ve abimin bizi beklediklerini gördüm ve hemen yerime geçtim. Yemeğe başladık. Abim yani Baran. Çok anlaşamıyoruz. Evet bazı konularda baya iyi anlaşıyoruz ama genelde anlaşamıyoruz. Baya uzun. Sanırım 1.84 tü boyu. Saçları benim gibi siyah. Üniversiteye gidiyor. Mühendislik 3. Sınıf. Babam çocuk doktoru. Bende 11. sınıfa geçicem. Bu kadar :) Kahvaltı boyunca kimse konuşmadı. Bende kahvaltım bitince kalkmak için doğruldum.

- Size iyi kahvaltılar.

Odama çıktım spor küçük bir sırt çantası aldım. İçine telefon kulaklık cüzdan ve anahtarımı koyup kapattım. Aşağıya indim. Tam çıkıcakken annem mutfaktan seslendi.

- Nereye gidiyorsun Sanem

- Sıla Rana Beyza ve ben buluşucaz akşam 5 6 gibi gelirim.

#GRi#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin