Eğil!

99 13 4
                                    

  
(Medyada Aras var)

İyi okumalar🤗

  Ertesi gün alarm sesiyle uyanmadım. Okul 3 günlüğüne kapatıldı. Aslında şöyleki anneme mesaj gelmiş. Bu günki olaydan dolayı kusura bakmayın falan filan birde büyük çaplı araştırma yapılıcakmış. Sonuç olarak okula 3 gün boyunca gitmicem. Partinin iptal edildiğine dair bir şey yazmıyor. Tabi annem bunu görünce beni sorguya çekti. Yok öyle miydi yok şöyle miydi falan. Şöyle bir analiz yapıcak olursam dün baya değişik şeyler oldu. Dünki olay benimle alakalıymış. Abim bunu öğrenince arasa haber vermiş. O gün herkes okulu boşaltıcağı sırada çevredeki binaların tepelerinde keskin nişancılar varmış. Hatta bir kaç el ateş etmişler. Abim eğer beni aras okuldan bu şekilde çıkarmasa ölüceğimi söylemişti.

  Dün kızlarla konuşamadım. Telefonumu okulda yanımdan ayırmıyorum. Yani telefonum benimle ama diğer eşyalarım hala okulda. Kızları aradım. Açmadılar. Eşyaları okulda kalmış olabilir. Annelerinin telefon numaraları da yok. Bu gün alış verişe çıkmam lazım. Ama kızlardan haber yok. Ayy ya vurulduysalar. Acaba evlerine mi gitsem? Bir az mantıklı düşün sanem. Onlara bir şey olsa evlerinde mi olurlar?

  Hazırlanmam bu sırada bitmişti. Telefonumu alıp aşağıya indim. Saat 13:29. Salonda abim var bir tek annemleri göremedim. Salonun kapısına gittim. Abim içerde telefonla uğraşıyor. Kapıdan sordum

- Annemler nerde?

- Babam hastanede anneminde bir kaç işi varmış gitti. Sen niye böyle giyindin? Bir yere mi gidicen?

- Alış verişe çıkmam lazım.

- Ne için?

  Hıh bulucak bir şey göndermicek beni. Of ya

- Cuma günü okulun açılışı adına parti var

- İptal edilmedi mi?

- Görünüşe göre hayır.

- Gidemezsin. Bitmiştir!

  Oha bu kadar hızlı olacağını düşünmemiştim. Ama hangisine?

- Hangisine alış verişe mi yoksa partiye mi?

- Partiye gidemezsin. Bu durumda alış verişe de gitmene gerek kalmaz.

- Annemler izin verirse bir şey diyemezsin.

  Aslında annemler bu konularda baya rahat ama abim çok sıkı ve bu konularda abim annemlere gitmesin derse annemler kabul ediyorlar.

- Emin misin? İstersen deneyelim.

Gıcık ya ne olur tamam git dese?

- Ya ama abi ne olur gitsem?

- İlk olarak bu gün alış verişe gidiceksin di mi?

- Evet

- Kiminle?

  Kızlardan ses olmadığına göre

- Tek

- Peki okul ortamında o kadar insanın içinde seni öldürmeye kalkan seni tek başına çıktığın sokakta da öldürmeye kalmaz mı?

  Baya haklı şu an ama altta kalamam ve cuma günkü partiye gitmeliyim. Kızlar beni keser yoksa

- Ne yani sorun alış verişe tek gitmem mi?

- Ortalık karışık. Hem gitsen kiminle gidicen sılayla mı?Kız başınıza nasıl kendinizi korucaksınız?

- Abi ne olursa gitmeme izin verirsin?

#GRi#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin