Gerçekten Sadece Bir Hata mıydı?

2K 145 3
                                    

6.Bölüm 

Çaresizlik. Bu Byun Baekhyun'un yaptığı şeyi neden yaptığını merak ederken aklına gelen tek kelimeydi. Sıcaklık ve umutsuz aşkı için çaresizdi; Luhan diğerini umutsuzca bırakarak gitmeyi becerebilmişti.

Ve bu Baekhyun'un fotoğrafçıyla, Chanyeol'la, öpücüğü nasıl sonlandırdığıydı ve sonunda onunla yatmıştı.

İlk defa seks yapmamıştı ama iyi hissettiği ilk seferdi. Baekhyun daha önce bunu Luhan'la da yapmıştı ama büyük olan model her zaman kabaydı ve Baekhyun'un nasıl hissettiğini umursamıyordu. Bu seferki kesinlikle farklıydı. Bu sefer biri onu önemsemişti.

Bunun bir hata olmasına rağmen; Baekhyun bunun yine olmasına izin veremezdi. Sahte bir ilişkiye rağmen, Baekhyun hala aldatıyormuş gibi hissediyordu. Biliyordu ki, yine de, Luhan başka birisiyle yatıyorsa, büyük ihtimalle Baekhyun'a ikinci bir düşünce bile vermeyecekti, ama genç olan bunu önleyemezdi.

Baekhyun sonraki gün uyandı, çıplak olarak, fotoğrafçının kolları sıkıca etrafına dolanmış bir şekilde Chanyeol'un yatağında. Yönünü bulduktan sonra ve geçen gece ne olduğunu, kiminle olduğunu hatırladığında, ilk sezgisi panikti. Mücadele etti ve Chanyeol'un kollarından oldukça kaba bir şekilde çıktı, uzun olanın uyanmaması için kendini sıkmadı bile.

Apartmandan dışarı çıkmadan önce Baekhyun hızlıca kıyafetlerini tekrar giydi. Koşarken diğerinden gelen çılgınca aramaları kasıtlı olarak reddediyordu, sadece uzun olandan olabildiğince uzakta olmaya çalışıyordu. Asansörlere koşarken ona geniş gözlerle bakan Sehun'u geçmişti ama Baekhyun ona ikinci bir bakış atmak için zahmet bile etmedi.

Gözyaşlarını tuttu, kendi apartmanına gidene kadar düşmelerine izin vermedi. Baekhyun kapısına karşı ağır bir şekilde yaslanıyordu, dizleri titriyor ve aklı yaptığı şeyi idrak edemiyordu.

Kısa bir anlığına ya Chanyeol gerçekten ona karşı bir şeyler hissediyorsa, diye merak etti çünkü neden fotoğrafçının onunla işbirliği (seks yapmasından bahsediyor) yaptığına emin değildi. Bunun sadece gereksiz bir paranoya olduğunu umuyordu ama; her zaman dikkatli olmalıydı, özellikle Luhan’ın tam olarak yaptığı şeylerden sonra.

Baekhyun kendini yukarı itti, içini çekerken o günden sonra hala çalışması gerektiğini hatırladı, bu yine Chanyeol'la yüz yüze geleceği anlamına geliyordu; buna hazır olduğuna emin değildi ama bunu atlatmak daha iyiydi. Baekhyun kendini temizlemeden önce tamı tamına fotoğrafçıya nasıl hissettiğini söylemek için bilinçli bir karar verdi.

-------

''...Chanyeol-ssi,'' Baekhyun, fotoğrafçı bu günlük çalışmanın bittiğini söyledikten sonra konuştu. ''Konuşmalıyız.''

Çekimlerde iki arasında neredeyse elle tutulur bir gerginlik vardı.

Baekhyun kasıtlı olarak Sehun'la ilgili her şeyden ve her temastan kaçınıyordu çünkü açıkça belliydi ki şimdi bir şeyler biliyordu.

''Tabi,'' Uzun olan söyledi, yüzünde yorgun ve üzgün bir görünüm vardı; Baekhyun kararlılığının zayıfladığını hissetti.

''Dün gece için üzgünüm.'' Başladı ve Chanyeol bir şey söylemeden önce atıldı, duraksayacağından ve asla söyleyemeyeceğinden korktu. ''Ama bu bir hataydı ve bir daha asla olmayacak. Sadece bunu unutabilir miyiz?''

''Üzgünüm ama yapamam.'' Chanyeol ona söyledi. ''Muhtemelen dün benim için seninkinden daha fazla anlam taşıyor. Öylece unutamam.''

''Ama neden?'' Baekhyun kekeledi, bu cevabı beklemiyordu.

''Neden? Çünkü seni seviyorum, Byun Baekhyun ve seni çok fazla seviyorum...'' Sustu ve Baekhyun'un gözleri genişledi; o, Chanyeol, ona aşık mıydı? Ona, çirkin ve iğrenç olan kimsenin sevmediği bu insana...

''Hayır, hayır, bu bir yalan,'' Kısa olan hızla başını salladı, sanki bu Chanyeol'un söylediğini doğru yapmazmış gibi; kimse onu sevmemişti. ''Üzgünüm ama ben zaten mutlu ve tatlı bir ilişki içindeyim.''

Ve sonra ayakları üzerinde döndü ve yürümeye başladı, daha fazla kalırsa söyleyeceği şeyden korkuyordu.

''Emin misin?'' Chanyeol'un onu çağırdığını duydu, donmasına neden olarak. ''Gerçekten öyleyse neden benimle yattın?''

Fotoğrafçının sözleri tekrar yürümeye başlamadan önce kısa bir anlığına Baekhyun'u gerdi, onu görmezden gelmeyi seçti. Yapabildiği sürece Baekhyun gerçeği görmezden geliyordu.

------

''Yani, fotoğrafçıyla yattın?'' Luhan sordu, sesi oldukça düz ve duygusuzdu. ''Pekala, sen küçük bir orospusun, değil mi?''

Suçlamayla Baekhyun'un gözleri genişledi; o bir orospu değildi, değil mi?

''Sana biraz bile kibarlık gösteren biriyle yatmaya isteklisin, değil mi?'' Luhan hareket etti bu yüzden şimdi yüzüne yakındı.

Nazik bir elle, uzandı ve Baekhyun'un çenesini kaldırdı. ''Ne kadar yaramaz bir çocuksun sen.'' Şimdi bebek gibi yüz hatlarında korkutucu bir sırıtış vardı. ''Bence aslında senin bu yanından hoşlanıyorum.''

Büyük olan model aniden sert ve yaralayıcı türde bir öpücükle Baekhyun'un dudaklarını yakaladı, kasıtlı olarak diğerinin karşılık vermesine fırsat vermiyordu. Luhan ağzını açması için genç modeli zorladı ve dilini ağzının içine itti.

Baekhyun diğerinin hareketleriyle donmuştu; Luhan sadece Sehun etraftayken bu şekilde davranıyordu.

Büyük olan modelin elleri şimdi Baekhyun'un vücudunun her yerinde geziniyordu. Yüzünden kemerinin üstüne indi, Luhan onunla alay ediyordu, onu yalvartmaya çalışıyordu.

''Ugh, her zaman olduğu gibi istekli,'' Luhan başladığı gibi aniden uzaklaşırken tükürdü. ''Biliyorsun, buna devam etmeliyiz. Bu gece gel, tamam mı?''

Luhan bunu ona yalnızca çaresizken soruyordu; Baekhyun her zaman onun son seçeneğiydi. Genç olan yutkundu, aniden gerginleşmişti, sadece diğerine baktı.

''Aww, hadi, benim Baekkie'm,'' Luhan direk gözlerinin içine baktı, yalvaran ve tapılası bir şekilde somurtarak. Baekhyun Luhan'a asla hayır diyemezdi, karşısında olmasa bile. Oldukça hissizce başını salladı ve büyük olan model hemen uzaklaştı, sırıtması bir kez daha yüzündeydi.

''Harika,'' Yüzü son derece korkunç bir ifadeye döndü. ''Sonra görüşürüz.''

Ve sonra gitmişti; Büyük ihtimalle gece onu zorlayacak gibi olan Luhan, Baekhyun'u ağır bir şekilde endişeli ve acı içinde bırakarak.

Model For MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin