Bana Bakmanı Nasıl Sağlayabilirim?

3.6K 213 2
                                    

1. Bölüm 

''Aman Tanrım, ona bir bak...'' diye düşündü Chanyeol, başka bir fotoğraf çekerken elleri titriyordu. Bir insan nasıl bu kadar... kusursuz olabilir?~

''B-Biraz sola bakabilir misin?'' Chanyeol kekeledi, etkileyiciliğiyle karşısında duran objeden gergin olduğunu saklamaya çalışıyordu.

Sorusuyla model başını çevirdi.

''Mükemmel,'' Fotoğrafçı fısıldadı. İnanılmaz derecede mükemmel...~

Sonra birkaç fotoğraf daha çekildi ve fotoğraf çekimi bitti. Chanyeol bütün fotoğrafların mükemmel olduğunu biliyordu, sadece iyi bir fotoğrafçı olmasından değildi, ki öyle olduğunu hissediyordu, ama daha çok muhteşem ve fotojenik öznesi yüzündendi.

''T-Tamam Baekhyun'' kamerasını indirdi ve alnındaki biraz teri sildi. ''Bu-Bugünlük bitirdik.''

''Teşekkürler, fotoğrafçı.'' Baekhyun hafifçe eğildi ve gitmeden önce Chanyeol'un kalbinin küt küt atmasını sağlayacak bir şekilde gülümsedi.

''Chanyeol...'' Baekhyun'un gerileyen figürünü izlemek için dönerken yumuşakça fısıldadı.

Byun Baekhyun onun adını bile bilmezken ona aşık olması oldukça üzücüydü.

''İşte, işte hyung.'' Tanıdık bir ses duydu ve bir el omzunun üzerine yerleşti.

''Sehun-ah...'' Fısıldadı. ''Neyi yanlış yapıyorum?''

''Hiçbir şeyi hyung,'' Sehun, onun asistanı ve yakın arkadaşı, yatıştırıcı bir şekilde omzunu okşarken söyledi.

''Sadece bu şeyler biraz zaman alır.''

''Daha ne kadar zaman alacak?!'' Ona bakmak için etrafında döndü. ''Bir yıldan fazladır ona aşığım ve o hala benim adımı bile bilmiyor!'' 

Sehun yavaşça kolunu okşadı, buna söyleyecek hiçbir şeyi yoktu.

''Hyung, hadi her şeyi toparlayalım,'' Genç olan biraz sessizlikten sonra konuştu, konuyu değiştirmeye çalışıyordu.

''Tamam'' Chanyeol fısıldadı, ama hala Baekhyun hakkında düşünüyordu.

Eşyalarını toplamaya başladı ve durmadan paketledi.

''Hadi ama, Luhan,'' Chanyeol'un dikkati bu tanıdık, güzel sesle aniden dağılmıştı, kelimeleri sevimli bir sızlanmayla dışarı çıktı. ''Hayır... o-mmm...''

Chanyeol sesin geldiği yere baktı ve anında pişman oldu. Baekhyun duvara karşı sıkıştırılmış ve başka bir figür üzerine eğilmişti ,dudakları birbirlerininkiyle eziliyordu. Chanyeol tam önünde olanlara rağmen bakmadan edemedi.

''Neden olmasın, Baekkie?'' Diğer çocuk, Luhan, gereğinden daha sesli sormuştu, sanki buradaki her insanın onu duymasından emin olmaya çalışıyordu.

''Beni sevmiyor musun?'' Pratikte mırıldandı.

Luhan'da Baekhyun gibi bir modeldi, sadece daha fazla tanınıyordu, ve genel olarak daha fazla beğeniliyordu. Chanyeol onunla önceden çalışmıştı ama kuşkusuz sadece Baekhyun'a yakın olması yüzünden hoşlanmamıştı.

''E-Evet,'' Baekhyun cevap verdi, yanaklarındaki pembelik buradan bile belliydi.

Chanyeol kendini uzak bir yere bakmaya zorladı, yüzünde büyüyen öfkeyi saklamaya çalışıyordu ve bu şeyi gördüğünden duyguları incinmişti ama başka yan etkilerin başlamasından iyiydi, yani alt bölgelerinde.

''O zaman neden bu sevgiyi herkese gösteremiyoruz? Luhan'ın sesi alçaktı ve fısıldaması baştan çıkarıcıydı. 

Fotoğrafçı, Baekhyun yumuşamasını ve kabullenişle mırıldanmasını duydu ki onu yumuşak bir inleme izledi. Bu sevgi gösterisini daha fazla izlemek mümkün değildi, Chanyeol eşyalarını paketlemeyi hızlandırdı. Daha sonra, çıkarken Sehun'un kolunu yakaladı, genç çocuğun Luhan'a dik dik bakmasını fark etmekte başarısızdı.

''Hyung,'' Sehun stüdyodan dışarı çıkar çıkmaz seslendi. Onu durdurmaya ya da en azından yavaşlatmaya çalışıyordu. ''Hyung!''

Chanyeol neredeyse hemen durduğunda bu Sehun'un ona çarpmasına neden oldu.

''...Bir daha ki sefer küçük bir uyarı güzel olur,'' Genç çocuk bileğini ovuştururken mırıldandı. 

''Üzgünüm, Sehun,'' Chanyeol fısıldadı, dikkatini yerde toplamıştı, nefes alışları oldukça yavaştı.''Sadece aklım biraz karışık...''

''Söyleyeceğim...'' Sehun hafifçe alay etti ama bir kolu büyük olanın koluna rahatça sarınmıştı.

''Önemli değil hyung, Anlıyorum... Görüyorsun, Luhan ve ben, az çok geçmişimiz... vardı.'' Bununla birlikte Chanyeol yukarı baktı, biraz önce duyduklarından dolayı şaşırmıştı.

''Ne?'' Gözleri oldukça dramatik bir şekilde genişlemişti, Sehun'a döndü ve gencin kolu omzundan düştü. ''Bunun hakkında bana hiçbir şey söylememiştin. Konuşmak ister misin?''

Çarpışmanın etkisinden yumruklaşan elleriyle eşyalarını toplamak için eğilmeden önce omuz silkti.

''Belki akşam yemeğinde?'' Genç olan Chanyeol'un yalvaran köpek bakışlarıyla ima etti. ''Söz veriyorum bilmek istediğin her şeyi söyleyeceğim.''

''İyi.'' Chanyeol tekrar önde yürümeye başlamadan önce gözlerini yuvarladı. ''Yine de bana yetişirsen daha iyi edersin.''

''Bu adil değil, hyung!'' Fotoğrafçı biraz daha hızlanmadan önce Sehun'un tepkisine güldü. Sadece kısa bir süreliğine olsa bile, düşüncelerini Baekhyun'dan uzaklaştırması güzeldi.

Model For MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin