Her Şey Yolunda Mı?

2.2K 167 0
                                    

3.Bölüm 

Başka bir gündü, diğer bir deyişle stüdyodaki başka bir gündü, ve güzel Byun Baekhyun'la başka bir gündü. Chanyeol kalbinin acıyla sıkıştığını hissetti ve sadece diğerinin düşüncesiyle keyiflendi. Sürünerek yataktan çıktı, neredeyse mutlu ve hazırdı.
Chanyeol hiçbir zaman açıkça bunu kabul etmemişti ama Baekhyun için özel bir tapınağı vardı; aslında sadece fotoğraf albümüydü ama Chanyeol için bu yeterdi. Korkutmadan ya da ona gizlice yaklaşmak zorunda kalmadan kendi sevgi nesnesinin fotoğrafını çekebiliyordu; bunu, fotoğrafçı olmanın bir ikramiyesiymiş gibi hissetti. Bu fotoğraflar modeli adaletsizce göstermesine rağmen gerçek Byun Baekhyun çok daha güzeldi. 
Chanyeol birisi kapı zili çılgınca çalmaya başladığında biraz kahve yapıyordu.

''Zili çalmayı bırak ve sadece içeri gir!'' diye seslendi. Onun Sehun olduğunu biliyordu.

Bu bir alışkanlıktı, zaten Sehun her gün geldiğinden beri kahve yapmadan önce kapıyı açıyordu.

''Hyung!'' Sehun panik bir şekilde odaya fırladı. ''Aman Tanrım!''

''Sakin ol, Sehun-ah,'' Chanyeol kendine bir fincan kahve döküp bir yudum alırken söyledi. ''Şimdi söyle, sorun ne?''

Sehun apartmana girdi ve kapıyı arkasından kapattı. Genç olan oturmadan önce sadece omuzlarını silkti.

''Bir gün,'' Chanyeol'a gözünü dikip bakarken mırıldandı. ''Bir gün gerçekten tepki vermen için seni öldüreceğim.''

Fotoğrafçı sadece güldü.

''Kötü şanslar, Sehun-ah,'' Chanyeol fincanının üzerinden ona bir bakış fırlattı. ''Neredeyse bir yıldır her sabah apartmanıma tamamiyle aynı şekilde dalıyorsun; yani gerçekten korkunç haberlerin olmadıkça, olmayacağım.''

Asistanı sadece kollarını birbirine çaprazladı, somurttu ve Chanyeol, Sehun'un aslında göründüğünden daha küçük olduğunu hatırladı.

''Lanet olsun, hyung, bir gün...'' genç olan yine mırıldandı.

Chanyeol sadece diğerine yumuşak bir şekilde güldü, Sehun'layken her zaman eğleniyordu.
Baekhyun'un bugün kendini gerçekten iyi hissetmediği açıkça belliydi ve her zamanki heyecanından ve enerjisinden yoksun gibi görünüyordu; Chanyeol oldukça endişeliydi.

''Baekhyun-ssi,'' Fotoğrafçı birkaç vasat çekimden sonra seslendi. ''Biraz ara verelim.''

Model birkaç dakikalığına tepki vermedi, ama sonra başını salladı ve ufak bir gülümseme verdi; Bu kadarı bile onu uçuyormuş gibi hissettirmeye yeterdi. Son hatırladığı şey, Baekhyun onun tam önündeydi ve Chanyeol onun hareket ettiğini bile hatırlamadı.

''Bae-Baekhyun-ssi,'' Kekeledi, yüzü ısınıyordu. ''Yardım edebilir miyim?''

Gözleri bile her zamanki ışıltıdan yoksundu; bu oldukça kalp kırıcıydı. 

''T-tabi ki...'' Chanyeol umutsuzca kekeledi, kalbi göğüs kafesine çarpıyordu. ''Yarın devam edebiliriz...''

''Ben...Ben iyi hissetmiyorum,'' sesi yumuşaktı ve zorlukla duyuluyordu . ''Bugünü erken bitirmeyi düşünebilir misin?''

Chanyeol yutkundu, Baekhyun bilinçsizce ona yaklaşıyormuş gibi görünürken gerginliğini zaptetmeye çalışıyordu. 
''Teşekkür ederim, fotoğrafçı'' Baekhyun yüzünde küçük ama üzgün bir gülümsemeyle cevap verdi. Bu haberle biraz daha mutlu olmuş gibi görünüyordu, ama Chanyeol onun ruh halinde hiçbir değişiklik olmadığını söyleyebilirdi.
Ve sonra Chanyeol'a yumuşak bir şekilde sarıldı ve uzun olan içinde küçük bir şeylerin öldüğünü hissetti, ama iyi şekilde. Sarılma çok çabuk bitmişti, yine de, Baekhyun uzaklaştığında fotoğrafçı biraz boş ve soğuk hissetmesine engel olamadı.

''Oh, ismini bile bilmiyorum...'' Baekhyun şimdi masumca bakan gözlerle fotoğrafçıyla konuşuyordu
''Adım... adım Chanyeol, Park Chanyeol...'' Chanyeol yutkundu, diğerinin karşısında sakin kalmaya çalışıyordu.

''Park Chanyeol...'' Model kendi kendine mırıldandı, sanki adını söylemesinin nasıl hissettirdiğini test ediyormuş gibiydi. Chanyeol onun adını söyleyişini sevdi; sadece onun sesinde ismi daha güzel geliyordu. ''Pekala, yarın görüşürüz tamam, Chanyeol-ssi?''

Sonra uzaklaştı ve Chanyeol mutluluktan ölebilirmiş gibi hissetti. Pekala, neredeyse. Şimdi Baekhyun'una bir adım daha yakındı, yine de, kahretsin ki harika hissettirmişti. Model gerçekten iyi değilmiş gibi görünüyordu bu yüzden Chanyeol kısa bir günün en azından ona zarar vermeyeceğini düşündü.

''Bu kadar çok düşünmeyi bırak, kendine zarar verebilirsin.'' Chanyeol Sehun'un sesiyle düşüncelerinden kurtuldu.

''Kapa çeneni, Sehun,'' Fotoğrafçı kamerasını boynundan çıkarırken gözlerini devirdi. 

''Bugün beklediğimden daha kısa sürdü... Şimdi ne yapmak istiyorsun?''

Sehun cevap vermedi, bu yüzden Chanyeol uğraştığı şeyi bıraktı ve ona bakmak için döndü.
Genç olan bir şeye fazlasıyla dikkatle bakıyordu ama fotoğrafçı durduğu yerden hiçbir şey göremiyordu.

''Ona ne olduğunu düşünüyorsun?'' Sehun sordu.

''Huh? Kime?'' Konunun aniden değişmesiyle kafası karışmıştı.

''Byun Baekhyun.''

Bu hemen uzun boylu olanın dikkatini çekti. Çenesini dizlerine dayamış ve kollarıyla başını örtmüş yerde oturan figüre bakan Sehun'un yanına gitti. Ama bunda bir yanlışlık yoktu. O Byun Baekhyun'du.

''Sorunun ne olduğunu öğrenmeye gidiyorum.''

Ve Chanyeol tepki göstermeden önce, Sehun modele doğru yürüdü. Ardından fotoğrafçı onu takip etti ama Sehun ve sevgi figürüne biraz uzakta durdu, açıklanamaz bir şekilde gergin hissediyordu.

''Baekhyun?'' Sehun önüne diz çökmeden ve bir elini modelin omzuna koymadan önce Baekhyun'a kibarca fısıldadı. ''Her şey yolunda mı?''

Baekhyun uzun bir süre tepki vermedi, ama sonra yukarı baktı ve bu ağlıyor olduğunu belli etti. Chanyeol bu görüntüyle kalbinin sıkıştığını hissediyordu ve oraya koşup diğerini kucaklamak ve göğsünde ağlamasına izin vermeyi her şeyden çok istedi. Bu arzusunu bastırdı, ve sessizce izlemeye devam etti.

''Sehun-ssi,'' Chanyeol'un gözleri Baekhyun'un asistanının ismini söylemesiyle genişledi; gencin ismini bilirken kendininkini nasıl bilmezdi? Sehun'unda gözlerinin genişlediğini fark etti; O da Chanyeol kadar şaşırmış görünüyordu.

''Baekhyun-ssi,'' Sehun yineledi. ''Bir şey mi oldu?''

Chanyeol Baekhyun'un ağız hareketini izledi ama bir şey duyamadı. Fotoğrafçı, Sehun, Baekhyun'u kollarının arasına çekip model başını genç olanın omzuna koyduğunda kıskançlığının kabardığını hissetti. Fotoğrafçı bunun sadece teselli için olduğunu biliyordu ama istemeden o anda Sehun'un yerine kendisinin olmasını diledi.
Bilmedikleri küçük şeyse, Luhan'ın da onları izlediğiydi.

Model For MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin