Ik hou van je .. {4}

106 4 0
                                    

(LIAM P.O.V)

"Omg, ze vind me leuk! " ze is zelf ook gewoon zo perfect, ik wil haar als m'n meisje hebben ookal ken ik der pas een dag ... ik pak met mijn vinger haar kin en we kijken elkaar diep in elkaars ogen ,onze hoofden komen steeds dichterbij en precies wanneer onze lippen elkaar bijna raken komt haar moeder binnen en schreeuwt naar der: "JOY JE HEBT HET HEM TOCH NIET VERTELD ROTKIND!!??" "Nee!! echt niet!" riep joy "uhm joy wat bedoel ze ?? "JA JOY VERTEL LIAM WAT VOOR SLET JE BENT!!" ik keek geschrokken naar joy die me met tranen in der ogen aankeek, ik keek naar haar mouwen die ze steeds naar beneden trok "wat zou ze verbergen?" ik liep naar der toe en trok met moeite haar mouwen omhoog en zag allemaal strepen.

Ik opende me mond maar voordat ik wat kon zeggen zag ik joy huilend de deur uit rennen, ik rende keihard achter der maar wauw wat heeft die meid een conditie! tijdens het rennen spoken er allemaal vragen in me hoofd rond : "waarom is ze een slet?? wat waren dat voor strepen?? maar het allerbelangrijkste : " waar is ze ?!" als ik na een half uur de hoop heb opgegeven zie ik op een stoep sabine zitten... huilend alleen in de kou.

Ik ren zo snel als ik kan naar der toe en ga naast haar zitten, ze veegt snel der tranen weg "je hoeft je tranen niet weg te halen , gooi het eruit "zeg ik "sorry dat je moest zien hoe m'n moeder tegen me tekeer ging ...." zei ze " joy , voel je niet schuldig" ik pak der handen en wrijf erin , "vertel me alsjeblieft waar dat over ging ik wil je helpen en vertel me dan gelijk over je strepen op je arm lieve schat"

Ze zucht diep :" Dit is heel moeilijk Pffff.. Beloof je me dat je me niet in de steek laat?" " dat beloof ik erewoord" beloofde ik haar "Oke dan, ik word als sinds ik 3 ben verkracht en mishandelt door me ouders ... Zo, dat is eruit jij bent de enige die het weet, en wat die strepen betreft ... ik maak ze met een scheermesje, ik denk altijd dat de pijn dan weggaat"

Ik wist niet wat ik hoorde ze is te mooi om pijn te lijden! ik heb zoveel medelijden ... ik pak der armen,stroop haar mouwen op en geef kusjes op der sneën en voorhoofd.

"ik hou van je, alsjeblieft doe dit nooit meer "ik wijs naar der armen, "beloofd" "heb je het koud?" ze knikt, ik geef haar mijn jas nu gaat het gebeuren denk ik, en dan voel ik haar zachte lippen op de mijne.

Everything has changed ( Dutch Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu