ik dacht dat je van me hield {9}

75 4 1
                                    

( liam P.O.V)

ik blijf kijken naar joy totdat ik het opeens niet meer kan en haar hand vast hou, ik begin dingen te fluisteren in de hoop dat ze het hoort en wakker word, 'ugh wat denk ik wel niet? joy ligt al 4 dagen in coma. ik ben zo zo zo bang.' ik wou de moed gaan opgeven toen ik opeens een zacht kneepje voelde. 'Joy?! ben jij dat? JOY HOOR JE ME ?? ANTWOORD BABE !!! ALSJEBLIEFT IK KAN NIET ZONDER JE.' blijkbaar heeft ze me gehoord want ze werd gelijk wakker en ik riep de dokter erbij. ik was zo blij!! ik was zo enthousiast dat ik van de dokter moest gaan zitten aangezien ik bijna stond de springen haha. ik liep naar de gang en ging op twitter tweetten: @TheBoyLiam: (verzonnen Twitternaam) OMGGG KAN HET NIET GELOVEN MEN MEISJE IS WAKKERR ME DAG KAN NIET MEER STUK YESS @joyyy_x_ ik hou van je, alles komt goed, me humeur was super totdat ik naar beneden scrolde en een foto zag dat mijn hart liet breken ... MIJN joy verliefd op DE Daan Zwierink? tranen liepen over me wangen .. ik verwijderde me tweet en tweette :"ik dacht dt je van me hield maar had het blijkbaar mis... @joyyy_x_"

ik sloot Twitter af en liep naar binnen om mijn jas te pakken en snel weg te wezen hier JIAM IS VOORBIJ

Everything has changed ( Dutch Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu