( Liam P.O.V)
ik rende zo snel als ik kon het ziekenhuis uit en loop nu over straat, geen idee waar ik heen zou gaan.
tijdens het lopen gieren er duizenden gedachtes door me hoofd heen zoals: waarom doet joy dit? en waarom zei ze het niet gewoon? ik word wakker geschud als ik tegen iemand opbots. "Liam jongen!, hoe gaat het ermee?" "goed meneer met u ?" "fantastisch als altijd haha ! , waarom ga je niet naar daan toe hij is toch alleen thuis?" "wat een goed plan ik ga er gelijk heen zeg ik met een gemeen lachje" en nu weet ik 1 ding zeker : DAAN ZAL BOETEN! , ik bedenk een plan, als ik een plan bedacht heb ren ik zo snel als ik maar kan naar daans huis en bel aan : " Oke liam cool blijven , chill down" zeg ik tegen mezelf en dan gaat de deur open..
daar staat daan met een big smile voor me neus, van nietswetend dat ie mijn leven heeft verwoest te glimlachen, Ugh wat walg ik van hem maar dat laat ik maar beter niet merken.
"WHY DE FUCK HEB JE EEN GEHEIME RELATIE MET JOY?? JE WEET DAT ZE MIJN VRIENDIN WAS! WE WAREN GELUKKIG TOTDAT JIJ VERSCHEEN!!" de woorden sprongen als het ware uit mijn mond en ik kon me niet beheersen ik rende zijn huis binnen, pakte een mes en stak hem neer. nietswetend dat de foto van daan en joy waar ze samen hand in hand lopen de wc in vloog waar robin is.
ik rende zo snel als ik kon weg met een halfdode/neergestoken daan op de grond met daarnaast robin die spierwit naar de foto kijkt en in tranen uitbarst, waarom daan? ben ik niet goed genoeg voor je? en ze belde 112. ik liet de mes vallen en rende naar mijn huis waar ik een afscheidsbrief schreef, alsof iemand mij zal missen .... met tgenzin schrijf ik een afscheidsbrief voor joy mijn ouders en de rest, ik pakte een stoel en touw en deed de lamp uit, het spijt me snikte ik .....
hey dit is alweer hfdst 14 ik ga nu doen bij elke 5 votes new hoofdstuk dus vote!
ik schrijf dit met gevoel en hopelijk voelen jullie t ook xx
JE LEEST
Everything has changed ( Dutch Fanfiction)
Teen Fictionteenfiction about a girl Joy and her boyfriend liam who died by suicide, what is joy gonna to do? en why did liam killed himself? and who is that boy named Daan? you read it all in my book. 'Everything has changed'. Enjoy please vote and read. Writt...