De begravenis van Liam {14}

48 3 0
                                    

*het is 2 weken geleden dat liam is overleden, joy is op zijn begravenis*

(Joy P.O.V)

"En dan komt nu de ex van liam aan het woord "joy kom maar naar voren"

ik liep naar boven naar de kist waar liam inlag, hij leek zo vredig? alsof er helemaal niks is gebeurd? zonder dat ik het in de gaten heb stromen de tranen langs mijn wangen.

ik loop naar de kist en draai me om naar al de familie en vrienden van liam en begin mijn speech.

als ik klaar ben met mijn speech kan ik het niet meer aan, ik ren naar het lijk van liam en schud hem door elkaar "LIAM KOM TERUG ALSJEBLIEFT LIAM! IK HOU VAN JE !!" ik blijf hem door elkaar schudden totdat ik voel dat iemand me optilt en weer op mijn plek legt, als ik opkijk zie ik dat het liams broer is.

als hij m neergezet heeft loopt hij naar voren en kondigt hij aan dat we naar de begraafplaats gaan, ik zie de broer en neven van liam de kist dragen en de rest en ik volgen de stoet.

als we daar zijn leggen ze de kist rustig in het gat en mag iedereen 1 voor 1 een roos in het gat gooien als ik aan de beurt ben doe ik mijn ketting af die liam aan me gaf en het beertje die hij me een dag voor zijn dood gaf en doe het ketting bij het beertje om en ga op mijn hurken zitten, "lieve liam ik vind het zooo erg dat het zo gelopen is maar nu je dood bent en de echte reden niet weet .. liam daan is m-mijn .... mijn lang verloren broer..." een traan verlaat mijn rechteroog en ik leg als eerste de beer met de ketting in het graf en dan de roos, "ik hou van je." als ik dat gezegd heb loop ik huilend weg totdat ik voel dat iemand een harde klap op mijn achterhoofd geeft en langzaam val ik neer en word ik niet meer wakker.

Everything has changed ( Dutch Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu