just kill me.

13 3 0
                                    

( luister just give me a reason - Pink

bij dit hoofdstuk)

(Daan POV)

"ELLA! ELLA! DOE HET NIET ALSJEBLIEFT!" Schreeuwde ik naar het meisje waar ik nog steeds van hou, maar het was te laat ... ze was weg. Ik tilde het levenloze lichaam van ella op, haalde het mes eruit en bracht haar naar het ziekenhuis. Ik legde haar voor de deur en rende weg.

Toen ik aan het rennen was gierden er allerlei gedachtes om me heen "ik heb 2  meisjes gebroken." "Ik heb ella vermoord" "ik moet dood. Ik moet en zal dood" ik rende naarde achterdeur van het ziekenhuis waar joy lag ,rende naar haar kamer   en zag allerlei mensen huilen.

Ze keken me aan en zeiden zonder geluid 'sorry'. Ik keek naar joy,  de love of my life. Ze had een deken over zich heen en toen besefte ik het pas goed ; Ella & Joy zijn dood ....

"NEE ALSJEBLIEFT ZEG DAT HET NIET WAAR IS ZEG DAT ZE NIET DOOD IS ! BRING HER DOEN TO EARTH NOW!!!" Schreeuwde ik maar ik wist dat t niet hielp ...

Ik liep naar joy en fluisterde ; Maybe Okay can be our always babygirl ily.

Ik wist dt dit het moment was dus rende naar t dak... ik zag ella nog steeds levenloos liggen .. de tranen sprongen als een waterval uit me ogen en daar ging ik dan.. ik sprong vanaf de 12e verdieping naar beneden.

Everything has changed.

Everything has changed ( Dutch Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu