istek hayal et

318 15 16
                                    

Bu hayal et MMarsabirbayan için yazılmıştır

Beyza'nın gözünden:

Beyza: aşkım ne kadar saçma tanıştık dimi?

Harry: nasıl yani bebeğim.

Beyza: sen eğer 6 yıl önce kaza yapmasaydın ve ben oradan geçmeseydim tanışamazdık.

Harry: Hmmm ben hatırlamıyorum biraz anlatsana.

6 yıl önce beyza:

şuan okuldan çıktım eve gidiyorum ve arabamda one direction dinliyorum. Çok sevimli tipleri var şarkılarda güzel dinlememek elde değil neyse biraz ilerledim ve yanıma baktığımda bir kıvırcığın otostop çektığini gördüm.Biraz yaklaştım ve bam Harry Styles şu 1D'den hasta olduğum çocuk.Yanlarına yaklaştım çünkü ne olduğu merak ettim ''ben meraklıyım ne olmuş''

Beyza: burada ne oldu böyle siz iyi misiniz?

Zayn: Harry salağı sağolsun kaza yaptık ama Allah'a şükür iyiyiz.

Beyza: Bencede Allah'a şükür

Niall: Aaaaa sende mi müslümansın?

Beyza: Niall ben bir Türk'üm.

Niall: Aman Tanrımmmmmm şiş kebabın olduğu örgüt ülke.

Niall bize örgüt dediği zaman onun o ağızını kopartmak istedim ama sakinim.

Harry: Niall bence sus çünkü kız sinirden kırmızı oldu.

Beyza: Neyse boşverin binin arabama götüreyim sizi ne dersiniz.

Louis: Zaten şuan buna muhtacız.
(Gitme sana muhtacım gözümde nursun başımda tacım muhtacım bir an aklıma bu geldi akösrkkdsklalaldldlelfkkkxrşfştkrl)

Beyza: hadi atlayın bakalım.

hemen arabama koştular ahh çok yaramaz ve hareketliler. Ön koltuk için kavga ediyorlar şuan.

Beyza: (bağırarak) kavga etmeyi hemen kesmezseniz sizi arabaya almayacağım bu saatte telefon çekmezken yılanlar,kurtlar ve insanların attıkları kaşıklar ile burada kalacaksınız.

Liam: kaşık olmazzzzzz.

Beyza: Harry sen önde oturuyorsun bitti şimdi geçin şu arabaya.

hepsi arabaya geçti ve arabayı çalıştırdığım zaman WMYB çalmaya başladı. Giriş kısımları geldiği zaman Liam dayanamayıp başladı.

1 saat sonra:
Artık o ormanlık aladan çıktık ve bayağı şarkı söyledik ama ben çocukları bırakmak istemiyorum bu yüzden evime davet edeceğim.
Beyza: hey çocuklar çok yorgun gözüküyorsunuz bu gün bende kalabilirsiniz çok eğleniriz ister misiniz?
Harry: tabikide isteriz ve ayrıca onlar arkada uyudular (kıkırdar).
Kırmızı ışık yanarken arkama baktım ve o suratları gördüm. Tanrım ciddi misin? Liam Zayn'nin omuzunda kafasını koymuş, Zayn Niall'ın kıçına kafasını koymuş, Niall Louis'in göbeğine kafasını koymuş ve Louis'de kafasını arabanın kapısına dayamış. Tabi ben bunları görünce anne iç güdülerim canlandı ve kapıların çocuk kilitlerini devreye soktum nede olsa herşeyden önce güvenlik ayrıca 5 tane yaramaz oğlunuz varsa kesinlik benim arabam gibi sürücü koltuğunun orada çocuk kilidi olup başka kapılarda olmayan ve bütün kapıları kilitleyen bir araba almalısınız. Harry'ye dönüp baktığımda kafasını yandaki boşluğa sıkıştırıp uyumuştu Allah'ım bu çocuk nasıl böyle şirin uyuyabiliyor formülü ne. Birazcık süre geçti ve evime geldik şimdi bu yaramaz oğlanları uyandıralım.
Beyza: (kısık sesle) Harry Harry hadi kalk eve geldik.
Harry: hmm 5 dakika daha anne.
Hazır uyku sersemiyken canım falan diyebilirim bence.
Beyza: hadi canım kalk artık.
Harry kalkmayı başardı ve diğerlerinide aynı şekilde sakinlikle uyandırdım ve eve girdik. Ve şuan koltuklarda yayılıyoruz.
Zayn: Bence  grubumuzun artık bir anneciğide var gerçekten Beyza anne olsan çocuğuna süper bakarsın resmen bizi annelerimiz gibi uyandırdın.
Louis: Artık başın belada kızım biz seni asla bırakmayız okulunu bitir sana yanımızda iş ayarlayacağım.
Liam: Anca bakıcımız olursun ben sana söyleyeyim.
Niall: Ne olursan ol bana yemeğimi sen yap Türk kızları güzel yemek yapıyormuş.
Beyza: Harika yemek yaparız ama Harry sen iyi misin?
Harry: şeyyyy benim tuvaletim geldi.
Beyza: E bana söyleseydin ya ben sana tarif ederdim.
Harry: amaaaaaa evin çok büyük bulamam beni sen götürsene.
Beyza: gel tut elimi koca Bebek seni tuvalete götürelim.
Harry elimden tuttu ve onu tuvalete getirdim.
Beyza: işte burasıı.
Harry bir anda beni tuvaletin içine itledi ve sonrada kendisi girip kapıyı kitledi.
Beyza: ya Harry niye böyle bir şe--
Harry biranda dudaklarıma yapıştı ve bende öpmeye başladım. Artık nefessiz kaldığımızda geri çekildi.
Harry: Beyza bak sana sırılsıklam aşık oldum seni aslında uzun zamandır tanıyıp araştırıyorum ve bu kaza işide tesadüfen oldu neyse şimdi sen benim Styles kızım olur musun? benim hayallerimdeki kız olur musun? Benim sevgilim olur musun?
Beyza: Evet Harry kesinlikle ve kesinlikle evetttt.
6 yıl sonra:
Beyza: işte sevgilim hatırladın mı bizim hikayemizin başlarını.
Harry: evet bebeğim ne güzel karar vermişim ya iyiki sana aşık olmuşum iyiki içine küçük  bir Styles yerleştirmişim.
Beyza: yani Harry gerçekten seni alkışlıyorum hayatım bütün romantikliğim içine sıçmakta senden daha ustasını görmedim.
Ellerimi göbeğimin üzerine koydum ve konuşmaya başladım.
Beyza: Oğlum yalvarıyorum şu konuda babana çekme gelinimi kızdırmanı istemiyorum tamam mı çocuğum.
Harry: seni seviyorum .
Beyza: bende seni seviyorum.
Veeee bende sizi seviyorum. Evet nabersiniz uzun Zaman sonra yb attım artık 1 ay sonra görüşürüz. Şaka şaka bütün gecikmeleri telafi edeceğim çok özür dilerim hepinizden. Sadece biraz zor Zamanlar geçirdim ve Harry'den pes etme noktasına geldim ve aklıma bir tane bile hayal gelmedi bu yüzden bütün bölüm bekleyenlerden teker teker özür dilerim ama söz herkesin hayal etleri gelecek. Şimdi hepinizi çok seviyorum ve gidiyorum görüşmek üzere bütün sevgililerimle S.

 Şimdi hepinizi çok seviyorum ve gidiyorum görüşmek üzere bütün sevgililerimle S

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Harry styles ile hayal et #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin