yağmur

258 8 10
                                    

Sen eve gitmek için durakta bekliyorsundur,ve şakır şakır yağmur yağıyordur. One direction'un up all night albümünü açarsın ve kulaklarına güzel şarkılar dolar.
E:ah be keşke artık geri dönseniz.
Gözlerin dolmuştur.
Önünden hayvan gibi hızlı bir araba geçer ve kısa okul eteğini ıslatır.
E:SENİ OROSPU ÇOCUĞU HAYVAN ÖKÜZ KÖPEK!!!!!
Araba geri döner, ve tam önünde durur.
E:aha Elif şimdi sıçtın.
Gözlerini kapatırsın, ve olacakları beklemeye başlarsın. Harry arabadan gülerek iner ve yanına gelir. Kulaklıkların sağolsun bütün şarkıları duyuyordur.
E:ulan Harry anca şarkı söyle hayranlarını bir koruma. Mırıldanırsın. Harry senin kulaklıklarını çıkartır.
E:Abi yapma vallahi küfür etmedim.
H:Hayranlarımı dövmüyorum güzelim korumuyor olabilirim ama dövmüyorum.
E:H-harry
H:güzellik bu arada annemede küfür etmen pek hoş olmadı. Sımsıkı sarılıp yanaklarını öpersin.
H:Dur yapma Elif şimdi sana aşık olacağım.
E:Ha adımı nerden biliyorsun ayrıca bizde bu şans varken sen bana aşık olmazsın.
H:belkide oldum ayrıca az önce sıçtın Elif dedin.
E:bir dakika sen bana mı aşık oldun.
H:hm hm hergün buradan geçerken senin şirin yüzünü görüyorum ve sana daha çok aşık oluyorum.
Daha çok sarılırsın ve harry seni kucağına alır.
E:harry dur ne yapıyorsun
H:hm benim bir tane cupcake sevgilim varda onun üstü ıslandı onu evime götürüyorum.
E:eşşek herif millet bakıyor.
Harry seni arabanın arka koltuğuna bırakır ve sürücü koltuğuna geçip sürmeye başlar.
E:hep evini merak etmişimdir.
H:ev yani bak hatta biraz ilerdeki beyaz olan.
Saray gibi evi gösterir.
E:biz anca tek odalı evde yaşayalım.
H:cupcakem sende burada kal ben seni okuluna götürebilirim.
E:harry ilişkimiz fazla hızlı.
H:ben bu anı 1 yıldan beri bekliyorum Elif bence hiç hızlı değil bir yılda yapmak istediklerimin hepsini bir günde yapmak istiyorum.
Arabadan iner eve girersiniz. Harry'nin konuşmaları hoşuna gitmiştir.
E:mesela ne yapmak istiyorsun bay ben mükemmelim?
Seni duvarla kendi arasına alır.
H:mesela şimdi seni yatağa yatırıp--
Dudaklarına yapışırsın. Harry seni kucağına alır ve odaya çıkartır. Geri çekilirsin ve odanın kokusunu içine çekersin senin gibi harika kokuyor Harry.
H:hm öyle miiii?
Seni yatağa yatırır ve üzerine çıkar.
H:istiyor musun Sevgilim?
E:ya şey aslında bilemedim.
H:sevgilim sen korkuyor musun?
E:ya şey neden korkayım ki
H:ilk mi?
E:yâaaaaniiiii tamam ya evet ilk.
H:korkma ve kendini kasma cupcakem.
Harry yavaş yavaş üstündekileri çıkartmaya başlar.
H:demek kimse dokunmadı hm.
E:aslında ben istemedim kendimi sana sakladım.
H:hm bu kadar emindin sana aşık olacağımdan.
Üzerindekileri çıkartmıştır bile.
E:kaşla göz arasında bütün kıyafetlerimi nasıl çıkarttın acaba.
H:ben yaparım.
Kendi kıyafetlerinide çıkartıp seni öpmeye başlar. Sonra geri çekilip izin veriyor musun bakışları atar.
E:hadi biran önce yap şunu yoksa vazgeçeceğim.
Harry yavaşça içine girer.
E:VAZGEÇTİM ÇIK İSTEMİYORUM!!!!!
Çığlık kopar.
H:aşkım geçecek meleğim.
Aradan zaman geçer ve sen alışırsın. Inlemeler falan filan derken ikinizde sona gelirsiniz. Harry yanına yığılır yorgunlukla.
H:seni seviyorum aşkım.
E:bende seni seviyorum aşkım.
Veeeeee bir bölüm sonu daha bu bölümümüzde harycupcake için yazılmıştır umarım beğenirsinnnnn sizi seviyorum günaydın/iyi geceler

Harry styles ile hayal et #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin