Yazardan:
Sen ailen ile beraber piknik tarzı bir yere gitmişsindir. Ailen otururken sen salıncak tarzı bir yere gitmişsindir. Biraz sallanırken two ghosts'u söylüyorsundur. Ama sen herşeyden Habersizisin yani habersiz olduğun şey Harry Styles hayatının aşkı tam arkanda seni dinliyordur. Sen bir anda şarkıyı kesersin çünkü bacağını salıncağın demirlerine sıkıştırırsın. (yani burada anlatım özürlüsü yazarınız gondol tazı bir salıncağa biniyorsun sonrada sallanırken yanlışlıkla bacağını sıkıştırıyorsun diyor.) Bir anda gözünden yaş düşer çünkü canın çok ama çok yanmıştır ve orası kanıyordur.Harry bir anda salıncağı durdurur ve seni kucağına alır.
Sen: (hıçkırık) sen kimsin beee bırak beniğğ!!!!!!!!
Harry:sakin ol bebeğim. Ben senin çok iyi tanıdığın biriyim. (Noktalama işaretlerini kafaya takmayın sadece cümle karışmasın diye nokta koyuyorum.)
Sen: Ha-Harry.
Harry: Styles bebeğim Styles.
Sen Harry'ye sımsıkı tutunursun ve oda seni hemen arabanın arkasına yatırır. (Burada esprimi yapmalıyım eğer her şey yanlış giderse sevgilim sadece tutun kabul edin sizinde aklınıza bu geldi.)
Sen: Harry ailem onlara haber vermedik.
Harry: eğer seni umursasalardı ağlamanı duyup seni hastaneye götürürlerdi.
Doğru ya Harry haklıydı,eğer önemseselerdi seni görüp hastaneye götürürlerdi.
30 dakika sonra:
Harry ve sen hastaneye vardınız. Doktor hemen senin ayağına baktı ve sonra seni filim çektirmeye gönderdi. Filim olayı falanda bitince senin ayağının kırıldığı anlaşıldı direk alçıya alındı ve işin bitti.
Sen: Harry ben şimdi nereye gideceğim yani nasıl gideceğim.
Harry: basit mantık bebeğim benimle geleceksin.
Sen: Tanrı aşkına niye ikide bir bana bebeğim diyorsun.
Harry: çünkü sen benim küçük babygirlümsün.
Sen: Anlamadım.
Harry: eve gidince anlarsınız küçük Babygirl.
1 saat sonra:
Siz Harry'nin evine gelmişsinizdir ve Harry sana süreli baban gibi davranmıştır.
Sen: evet anlat bakalım Daddy Styles ben neden Babygirlüm.
Harry: Daddy?
Sen: babam gibi davranıyorsun ondan şey ettim.
Harry: Tamam anlatıyorum.
Sen: bekliyorum.
Harry: Babygirlsün çünkü sen büyümemiş bir Bebeksin,Hala aynı bebekler gibi tertemiz güpgüzel kokuyorsun. Çok saf ve temizsin aynı melekler gibisin hayatında bir kere bile görmediğin kan bağın olmayan bir adama bütün sevgini veriyorsun. Sen benim babygirlümsün ama aynı Zamandada hayalini kurduğum sevgilimsin.
Harry: şimdi söyler misin S/A? Benim sevgilim olur musun ve aynı zamanda biricik melek Babygirlüm.
Sen: olurum Daddy hem sevgilin hemde Babygirlün olurum.
Harry sana sarılır sende ona ve sonra ona dersinki.
Sen: Seni çok seviyorum Daddyim.
Harry: Bende seni bebeğim.
Evettttttt nabersiniz millet. Uzun zamandır yoktum birleri demiş öldü şimdi desinler Babygirl yazar geri döndü. Tamam salak saçma bir espiriden sonra umarım bu bölümü beğenirsiniz hepinizi seviyorum bayssssss see youu......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry styles ile hayal et #Wattys2017
FanficHey sen bu kitabı okuyacak güzellik evet kesinlikle sen bu kitap çok fazla komiklik, eğlence,şebeklik,kötü espiri,çılgın bir yazar ve yüksek dozda Harry dünyanın 7. Harikası Styles içerir. eğer bunları okumayı seviyorsan ve mükemmel yazarıda hoşuna...