kurtarıcı

221 10 5
                                    

Annen senden doğduğundan beri nefret ediyordur ama babanın zoruyla seni 19 yıldır evden atmamışlardır. Bu gün arkadaşınla erkek arkadaşınla çocuk gay canlı yayın açtın diye annen sana bağırıyordur.
A:HERŞEYDEN ÖNCE BİZİ DÜŞÜNECEKSİN SENİN NE ÖNEMİN VARKİ YOLLU OLMAK İSTIYORSAN OL AMA BİZİM HAYATIMIZI BERBAT ETME ONDAN BU EVDEN DEFOLUP GİT VE SAKIN BİR DAHADA GELME SEN ARTIK BİZİM İÇİN ÖLDÜN!!!!!!!
Sen hemen evden çıkarsın elinde ne telefonun nede eşyaların vardır.
S:neden ben bu hayatta doğdum ben neden bu aileye düştüm neden 5 kurtarıcı meleğın 5'ide yok yanımda😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Kaldırıma oturursun.
S:kim beni sevdi ki zaten kim bana sevgisini verdi. Tişörtünde 1D yazıyordur. Kolyendede harry vardır.
Sen bu cağresizliğe dayanamayıp kaldırıma kıvrılırsın.
S;Araba ezerse ezsin ne olacak bir bekleyenim mi var sanki.
Titreye titreye uykuya dalarsın.
Bu arada Harry'de arabası ile oradan geçiyordur ama seni görür. Arabasından iner.
H;hey
S:(mırıldanarak) k-kimse beni sevmiyor
H:biz seni seviyoruz 1D olarak.
Harry seni kucağına alır.
H:zavallı kim bilir ne yaptılarda bu halde.
Bileklerinde bir sürü kesik izi vardır.
Annen dövdüğü için dudağının kenarı kanıyordur.
H:ah be güzellik kim yaptı sana bunları, kim kıydı sana bu kadar.
Arabanın arka koltuğuna yatırıp eve sürer. Sonra seni tekrar kucağına alır ve eve girersiniz.
Harry kapıyı açar.
H:hâlâ tir tir titriyorsun. Ama merak etme güzellik ben senin yanındayım.
S:H-harry seni seviyorum.
H:şuan uyuduğun için rahat söylüyorum bende seni seviyorum yani şu kampüste gördüğümden beri evet tuhaftır ki seni takip ediyordum yani annenin seni sevmemesi falan hepsini biliyorum.
S:Ben uyumuyordum sadece seni sevdiğimi söylemek istemiştim ama bu bir aşk itirafı galiba.
H:yani evet öyle sevgilim olur musun?
Dank diye söyleyince bir şaşırırsın ama sonra cevap verirsin.
S:Tabikide olurum sen manyak veya deli misinnnnnn?
Harry direk dudaklarına yapışır sen o huzurla dudağının kenarındaki yaranın acısını hissetmezsin.
Selamm biliyorum bu kitabı aksatıyorum ama elimden geldikçe yazacağım yani aklıma geldikçe neyse istek hayal et isteyen varsa yazsın önceden yazmayı unuttuklarımda lütfen hatırlatsın yeni gelenler içinde tekrar açıklıyorum Harry ile nerde olmak istediğinizi ve ne yapmak istediğinizi yazın yeter ben yazarım zaten neyse sizi seviyorum Günaydın/İyi geceler

Harry styles ile hayal et #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin