Bu bölüm benden hayatımda en çok sevdiğim beni tek anlayabilen ikizim olan insana gelsin Canım ben doğum günüm kutlu olsun iyiki doğmuşum 😂😂😂😂😂😂😂😂
Benim gözümden:
Bir tanecik grubum 1D ile süper bir turnedeyiz şuan ve hepsi bana dayanmış bir şekilde tur otobüsünde uyuyorlar. Bebeklerim benim çok sevimliler. Aslında herşey ilginç bir şekilde başladı. Ben Zayn'den sonra gelenim hiç bir zaman DJ Malik'in yerini tutamam o kalbimde ayrı bir yere sahip ama ona çok benzediğim için bana DJ Gözütok diyorlar gerçekten ilginç hayranlarımız var ama hepsini çok seviyorum.
Yarın konser zamanı Louis'den:
Şarkımın bana ait kısmını söylemeyi bıraktım ve küçük meleğime baktım o kadar masum o kadar sevimli ki,hayatında hiç sevgilisi olmamış, öpüşmek nedir bilmiyor o gördüğüm en tatlı kız ama onunla uğraşacağım. Night changes'ta kendi yeri geldi ve herşeyden habersiz şarkıdaki yerini gözleri kapalı kıçını sallayarak söylüyordu. Bir anda arkasından soğuk suyu boşaltım.
S:Everything she never had she's showin--- aaaaaaaaa!!!!!!!
Herkes gülmeye başladı ve bende güldüm.
Harry gülerek söylemeye başladı. Ve biranda suratımda tokat tarzı bir şey hissetim ama ağızıma tatlı bir tat geliyordu.
S: *kulağına fısıldayak* intikamım acı olur tatlım.l
L: bu sanki biraz tatlı gibiydi tatlım😂😂😂😂😂😂.
Bana dil çıkarttı ve yerine geri döndü. Lanet olsun konserden sonra tuvalete gitmeliyim yoksa hiç iyi olmayacak.
Benim gözümden:
H: heyyy sıla bak hayranlar Jelibon verdi yesene bir tane şarkıya başlamadan önce.
Ellerim Harry'nin saçlarına gitti Harry benim oğlum gibi yada küçük erkek kardeşim çok masum ve çok çocuksu davranıyor ona daha doğrusu onlara bakmak bana düşüyor.
S: Harry kıvırcık bebeğim hayranda olsa tanımadığın insanlardan yiyecek almamalısın bu tehlikeli olabilir.
H: ama hiç açılmamış paketi verdi bir şey olmaz hadi ye bir tane.
S: peki kıvırcığım seni mi kıracağım.
Harry ile beraber bütün Jelibonu bitirdik ve sonra konsere devam ettik. Tabi bu arada Louis benimle gene uğraştı bu çocuğun kafasını kıracağım zaten. Neyse konserin sonlarındayız ve benim başım çok kötü dönüyor. Biraz koşturdum ve yanlışlıkla Liam'a çarptım.
Li:hey sıla sen iyi misin?
S: Evet babacık iyiyim
Li: sıla iyi değilsin rengin solmuş dengede duramıyorsun neyin var böyle.
S: bir şeyim yok babacık
Allah'ım çocuğun ağızında bakla ıslanmıyor hemen yetiştirdi ötekilere şuan dik dik bana bakıyorlar.
Konser biter:
Sonunda konser bitti cidden çok yoruldum biran önce yatmak istiyorum. Ne olduğunu anlamadığım bir şekilde bacaklarım beni taşımayı reddetti ve bende yere düştüm. Sonra zaten gözlerim gitmeye başladı.
Louis'den:
Konserden sonra sahne arkasına geçiyorduk ve bi anda Sıla önüme düştü.
L: sıla aç gözlerini SILAAAAAA!!!!!!!
L: HARRY,LİAM,NİALLLLL YARDIM EDİN!!!!!!!!!!!!
Harry yanımıza koştu.
H: neler oluyor Louis?
L: H-Harry sıla ona bir şey oldu.
Harry nabızına baktı.
L: Louis nabızı çok hızlı.
Nefes alıyor mu diyede baktı ve suratı düştü.
H: dostum nefes almıyor..
L: NASIL NEFES ALMAZ HARRY SEN NE SAÇMALIYORSUN BÖYLE ANBULANSI ARA BUL BİR ŞEYLER YAP!!!!!!!!!!
Harry koşarak anbulansı bulmaya gitti.
L: kendini bırakma kendini bırakma güzelim lütfen sana ihtiyacım var sana ihtiyacımız var sıla. Ben sana daha itiraf edemedim ama sürekli sana bahsettiğim esmer bomba sendin sürekli sapık hayaller kurup etkilendiğim sendin lütfen lütfen aşkım kalk ayağa kendine gel yalvırırım.
Görevliler geldi ve onu götürdüler onu benden ayırdılar. Ama bizde arkalarından hemen gittik.
Hastanede Louis'den:
Neredeyse sabah olacak ama biz hala buradayız. En sonunda doktor yoğun bakım ünitesinden çıktı ve yanımıza geldi.
D: bay Tomlinson
L: evet doktor bey
D: üzügünüm ama onu kurtaramadık.
L: NEEEE SEN NASIL DOKTORSUN NASIL KURTARAMAZSIN ONU NASILLLLL!!!!!
D: son kez görebilirsiniz.
L: ÇEKİL ÖNÜMDEN AŞŞALIK HERİF!!!
Koşarak aşkımın yanına girdim. Ve ellerini tuttum. Buz gibiydiler.
L: aşkım bebeğim sen çok üşümüşsün bakamamışlar sana üstünü örtme zahmetinde bile bulunmamışlar. Sıla ne olursun sevgilim aç gözlerini annemden sonra seni kaybetmek istemiyorum ne olursun bebeğim aç zeytin gözlerini.
İpek gibi ama kısacık olan saçlarını okşadım.
L: seni hep öpmek istedim sen yaşarken ama olmadı öpemedim seni cesaretimi toplayamadım yapamadım.
Ölüydü ama gözünden son göz damlası düştü. Ölüydü ama onu ilk ve son kez öpecektim ben.
L: seni çok sevdim bebeğim seni hep seveceğim her zaman kalbimde olacaksın iyi kalpli saf ve masum kızım ama merak etme yakında bende senin yanına geleceğim.
Son kez soğuk yanaklarını okşadım ve eğilerek dudaklarımızı birbirine kenetledim. Çekmek istedim bütün zehiri çekip çıkartmak istedim.
1 yıl sonra Louis'den:
Toprağı elime aldım ve ağlayarak sıktım.
L: seni çok özlüyorum seni çok özlüyorum meleğim.
L: ama sadece ben değil herkes seni çok özlüyor hayranlar,Harry,Niall,Liam,Zayn Zayn bile özlüyor.
Daha şiddetli ağlamaya başladım.
L: dediğini yaptım meleğim Zayn ile barıştım tam istediğin gibi.
Yandan birinin bana sarıldığını hissettim.
S: seni çok özlüyoruz Johannah keşke sende yanımızda olsaydın keşke düğünümüzde sende olsaydın keşke (karnını tutar) 2. Torununuda kucağına alabilseydin.
Bu kadar hüzünlü konuşmadan ve ağlamadan sonra Sıla'yı kaldırdım.
L: hadi güzelim gidelim artık.
S: peki Louis seni seviyoruz Johannah umarım cennetten bizi izliyorsundur.
L: seni seviyorum anne.
Sıla ile arabaya doğru ilerlemeye başladık ve gene canı bir şey çektiğinde yaptığı gibi karnını tuttu.
L: (gülerek) hayatım Canın ne istiyor.😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
S: şeyyy hamburger Louis biz hamburger istiyoruz.😳😳😳😳😳😳
L: utanma aşkım ben senin kocanım ve karnında habire bir şeyler isteyende ikimizin bebeği şimdi sakin ol ve hamburger yemeye gidelim.😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
S: Tanrım Louis seni seviyorum😍😍😍😍😍😍😍😍😍
L: bende seni seviyorum fıstık.😍😍😍😍😍😍😍
Yok Canım yazarken ağlamadım ben ağlar mıyım hiç ama gene güzel bitirdim sonunu kıyamadım size neyse hepinizi seviyorummmmm💘💘💘💘💘💘💘💘💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry styles ile hayal et #Wattys2017
Fiksi PenggemarHey sen bu kitabı okuyacak güzellik evet kesinlikle sen bu kitap çok fazla komiklik, eğlence,şebeklik,kötü espiri,çılgın bir yazar ve yüksek dozda Harry dünyanın 7. Harikası Styles içerir. eğer bunları okumayı seviyorsan ve mükemmel yazarıda hoşuna...