"Ja...jangan...de..dekat dengan ak..aku.." kata seorang yeoja berumur dalam lingkungan 16tahun kepada seorang namja yang sedang menghulurkan gunting tajam kearahnya.
"HAHAHAHHAH!! Aku dah kata jangan buat aku sakit hati tapi kau degil kau ikut kengkawan kau jugak kan!!" Kata lelaki tadi.
"Sa...saya cu..cuma i..ikut kawan - kawan saya je. Sa..saya tak buat ap..apa-apa pun dekat kereta awak. Di..diorang yang bu..buat.." terang perempuan tadi.
"Tapi sekarang ni aku jumpa kau je.. aku tak jumpa yang lain pun.. jadi kau akan jadi mangsa aku! HAHAHAHA!!"Gelak tawa namja tadi telah menakutkan yeoja tersebut.
Namja tadi terus menarik rambut yeoja tadi dan terus menggungting rambut
Yeoja tersebut sehingga rambutnya rosak teruk."Puas hati aku!!" Lelaki tersebut terus beredar dari stor sukan lama dan meninggalkan perempuan tadi yang sedang menangis.
SKIP
Aku berjalan ke rumah. Ramai orang sedang memerhatikan aku dengan muka yang aneh. Munking sebab rambut aku yang rosak sebab tadi.
Nama aku Song Hae Rin. Aku tinggal dengan omma aku yang bernama Song Ji Soo. Kami menetap di sebuah rumah yang sederhana. Aku sering di buli di sekolah. Semua orang nak buli aku. Semua orang benci aku. Aku tak tahu kenapa. Aku benci diorang yang buli aku! Terutamanya KIM TAE HYUNG! Disebabkan dia rambut aku jadi macam ni. Dia selalu buli aku. Aku tak tahu kenapa tapi dia selalu cakap dia benci aku.
Dia boleh buat macam-macam dekat sekolah. Semua orang takut dengan dia sebab dia anak pengetua sekolah kami. Aku benci dia!!
Aku akan pastikan aku akan balas dendam dekat orang yang telah buli aku.
____________________________________
Hai!! Ini adalah my first fanfic harap korang dapat beri kerjasama.
Bila baca jgn lupa VOTE
Kalau ada rasa tak puas hati korg bleh COMMENT.Kalau TYPO harap maaf.
YOU ARE READING
Pshyco Love [K.T.H]
Non-Fiction"Kenapa kau selalu buat aku menangis?" "Kenapa kau selalu sakit kan aku?" "Kenapa kau selalu buli aku?" "Kenapa kau selalu cederakan aku?" HAHAHAHAHAHA "AKU AKAN PASTIKAN KAU MATI DI TANGAN AKU SENDIRI!!! TAEHYUNG!!" Cerita ini mengesahkan seorang l...