C11

58 8 2
                                    

NO ONE POV

Tepat jam 12:00 malam Haerin keluar dari biliknya. Perutnya berkeroncong dari pagi tadi. Selepas dia bergaduh dengan Taehyung dia tertidur.

Haerin membuka pintu biliknya. Tapi pintunya tidak dapat di buka sepenuhnya kerana pintunya tersekat seolah-olah di sekat oleh penghadang pintu.

Haerin menjenguk kebelakang pintu.

"Taehyung!!" Haerin terkejut kerana Taehyung sedang terbaring dihadapan pintu biliknya dengan muka yang pucat.

"Tae..tae ke..kenapa dengan kau ni!!" Haerin mengangkat kepala Taehyung dan diletakkan di atas pehanya.

"Tae.. bangunlah.. kau kenapa ni.." Tiba-tiba air mata mengalur ke pipi Haerin. Akhirnya air matanya jatuh ke muka Taehyung.

"Tolong lah.. janganlah buat aku risau.. kau kata kau sayang kan aku.. janganlah tinggalkan aku. Aku dah takda sapa-sapa.. aku ada kau je.." Haerin menangis dan terus menangis. Haerin buntu.. tiada siapa yang hendak di minta tolong. Dalam rumah tu hanya ada dia dan Taehyung. Ada kenderaan tapi Haerin tak tahu nak bawak macam mana.

Haerin bawa masuk Taehyung masuk ke dalam biliknya. Haerin buntu.. dia tidak tahu mahu buat apa. 

"Omma tolong Haerin...Haerin perlukan omma.." kata Haerin sambil menangis.

Tiba-tiba Haerin teringat kepada seseorang.

"Jin..Jin oppa.." Haerin terus berlari ke arah bilik Taehyung untuk mengambil telefon Taehyung. Tapi malangnya tiada. Haetin kembali ke biliknya. Haerin memasukkan tangannya ke dalam jaket baju Taehyung. Tapi masih tiada. Dia terpaksa membawa masuk tangannya kedalam poket seluar Taehyung. *Eeee*

"Yes!" Haerin terus membuka smart phone tersebut. Haerin mencari nama Jin di dalam kenalan phone milik Taehyung

'Tut..tut..tut..'

/"Hello?"/ -Jin

/"Ji..Jin.. oppa?"/ -Haerin

/"Nae.."/ -Jin

/" Op..oppa to..tolong Haerin.. ah.. Taehyung.." -Haerin

/"Kenapa dengan Tae!!?"/ -jin

/"Tae sakit tolong dia.. dia sakit!!"/ -Haerin.

/"Tunggu oppa datang sekarang!"/ -Jin

Panggilan terus diputus kan oleh Haerin.

"Tae..sabar ya.. nanti Jin hyung datang ambik kita.." Haerin terus memeluk Taehyung sambil menangis.

'Pin..pin..pin..!!'

Hon kereta milik Jin kedengaran.

Haerin terus keluar dari rumah.

"Mana Tae?"

"Da..dalam.." Haerin terus masuk ke dalam dan Jin menyusul dari belakang.

Jin terus mengangkat Taehyung dengan gaya bridal style.

Jin meletakkan Taehyung di tempat duduk belakang. Haerin juga duduk dibelkang menemani Taehyung.

Pshyco Love  [K.T.H] Where stories live. Discover now