C04

38 5 0
                                    

HAERIN POV

"Fuh..nasib baik aku cepat kalau tak mesti dia dah..."

Aku berhenti kata-kata setelah mata aku bertembung dengan mata seseorang yang aku takuti.

"Hai.." lelaki tadi mendekati aku.

Aku semakin lama semakin mengundur kebelakang.

"Omma...tolong... Haerin.." aku berkata dalam hati.

Lelaki itu hanya tersengih sambil memandang aku.

Akhirnya badan aku berlanggar dengan dinding. Aku dah tak tahan dengan semua ni!! Aku memberanikan diri aku dan mara kehadapan.

Lelaki itu hanya memandang aku dan tersengih sambil menyengetkan kepalanya. Ya! Ia amat mengerikan!!

"Ap..apa kau nak haa!!" Lelaki tadi mematikan dirinya.

"Taehyung!! What do you want from me!!" Aku menengking kearah Taehyung.

"Tak cukup ke kau dah buat apa kat aku!! Aku dah tak tahan nak hadap semua ni!! Kau tahu tak!! Aku tak faham apa korang nak kat aku!! Kenapa semua orang nak sakitkan aku.. kenapa semua orang nak seksa aku.. kenapa..kenapa semua orang nak sakit kan aku.. apa salah aku.." Tanpa aku sedar air mata ku mengalir ke pipi.

Makin lama Taehyung makin mendekati diri aku. Dia memandang aku dengan wajah yang sayu. Tiba-tiba Taehyung memeluk aku dengan erat.

"Ma..maafkan aku. Aku tahu selama ni aku yang salah.. aku selalu buli kau.. selalu sakitkan hati kau anggota kau.. dan aku jugak tahu yang kau benci aku.. jadi tolong maafkan aku.." Taehyung memeluk aku semakin erat.

Aku tak pernah rasa perasaan di peluk oleh seorang lelaki walaupun appa aku sendiri. Appa aku tak pernah peluk aku sebab dia kata aku...
Aku tak boleh lemah! Aku kene lawan balik!!

Aku terus menolak dada Taehyung dengan sekuat hati aku.

"Senangnya kau cakap.. kau tahu tak selama ni aku menderita!! Kau tahu tak!! Sebab kau tangan aku ni hampir-hampir dah tak berfungsi kau tahu tak!! Sekarang ni kau nak aku maaf kan kau.. MEMANG TAK AHH!!
Kau dah buat kat aku macam-macam kau tahu ke tak ni ha..  Ya!! Memang. Memang aku benci orang macam kau kaki buli!! Aku benci semua orang yang pernah buli aku walaupun sikit aku tetap akan berdendam sama macam kau! Kau tahu tak.. setiap hari aku balik dengan keadaan yang menyedihkan. Aku tak pernah rasa gembira di sekolah walaupun sedikit. Aku tak faham.. kenapa orang macam kau boleh wujud dekat dunia ni. Sebab kau dan orang yang macam kau suka sangat buki orang yang lemah macam aku."
Aku menengkin Taehyung dengan sepuas hati aku.

Taehyung datang menghampiri aku. Aku perasan yang muka dia dah merah dan dia berjalan sambil mengenggamkan tangannya.

"AKU KATA MAAFKAN AKU APA SUSAH SANGAT!!" Taehyung mencengkam leher Haerin.

"TAK..NAK.."Kata ku gagap. Aku cuba menarik-narik pergelangan tangan Taehyung untuk melepaskan aku tetapi Taehyung terlalu kuat.

"Le..lepaslah..sakit tahu tak.." aku menggenggam tangan Taehyung.

Mata aku kabur dan aku perasan dalam keadaan samar-samar aku perasan seorang lelaki mengetuk kepala Taehyung. Akhirnya Taehyung melepaskan cengkaman tadi. Aku rebah ke lantai. Aku dah tak bermaya untuk berdiri lagi akhirnya semuanya gelap-gelita.

                       TBC  
     

*Macam mana cerita ni best tak? 4 chapter telah berlalu kalau ada yang tak faham boleh lah tanya kat comment. Jangan lupa vote dengan comment tau bye!!*

Vote and comment..

Pshyco Love  [K.T.H] Where stories live. Discover now