LUAHAN HATI

37 6 0
                                    

Hello... huhu..sedihnya...

Ya.. ini bukanlah update ini adalah luahan hati author yang tak seberapa ni..

Nampak gayanya author akan update citer ni sikit-sikit..

Sebab.. author guna ternet hotspot.. phone author tak leh guna ternet sendiri kalau guna ternet hotspot baru boleh.. sedih tau. Kalau author update cerita maybe author akan buat double update maybe... author takkan update one chapte author akan update lebih dari satu. Kecuali kalau ada masalh ternet atau wattpad buat hal lah..

Okay... KAMSAHAMNIDA kerana sudi membaca ff ni. Ya. ff ni adalah ff kedua author. Author ada buat satu lagi cerita tajuk MY LOVELY EXO OPPA. Tajuk cerita tu autjor dgn bestfriend author yang bagi.. cerita tu bukan author yang publish tapi kawan author yang publish.. masa tu author x de wattpad hanya akk author je yang ada wattpad. Author mmg teringin sangat nak hantar citer kat wattpad tapi takleh sebab akk author tak kasi guna dye punya wattpad. Jadi author mengadu dekat bestfriend author then bestfriend author ada wattpad jadi dia sudi nak publishkan citer author dekat wattpad.. Author nak cakap terima kasih banyak-banyak dekat bestfriend author tu.

Tapi citer MY LOVELY EXO OPPA tu macam mengarut sikit tapi kalau korang sudi nak baca tima kashih!!! Walaupun vote hanya lah berpuluh... sedih jugak sbb ciyer tak dapat sambutan.. jadi citer baru author ni.. author harap citer ni dapat sambutan yang menggalakkan.

Lagi satu.. mesti korang pelik kan kenapa citer ni gamba d.o. Okay actually citer ni author letak gamba Taehyung tapi sebelum author letak gamba taehyung ni author letak gamba d.o. gamba yang sekrang nilah. Gamba d.o ni author letak waktu sebelum author publish citer ni. Sementara nak cari cover citer ni author letak gamba d.o. ya author ni adalah peminat setia D.O. hehehe..
Author letak gamba d.o lama lah jugak dalam sebulan lebih.
Bila author dah jumpa cover citer ni author tukar gamba d.o jadi gamba Taehyung. Lepastu author publish terus. Ingatkan gamba Taehyung tu adalah cover cuter author. Bila cerita author dah hantar dekat wattpad author letak citer author dalam library author.. bila tengok cover citer.. nak menangis rasanya. Citer nya pasal Taehyung tapi cover dye D.O. Author dah cuba tukar tapi tak jadi.. author sedih sangat sampai mengalirkan airmata. Huhuhu..

Okaylah terima kasih kerana sudi membaca citer PHSYCO LOVE ni.. dan terima kasih sbb sudi baca luahan hati author ni..

Kalau ada pape yang tak kene sila COMMENT
kalau dah baca terima kasih dan tolong VOTE..

VOTE and COMMENT

Pshyco Love  [K.T.H] Where stories live. Discover now