HAERIN POV
Ya.. semenjak aku hilangkan diri aku rasa tertekan. Cadangnya nak tenangkan fikiran tapi lain jadinya. Aku gilakan darah! Aku gila nak bunuh orang. Aku suka tengok orang terseksa.
Aku cepat marah.. aku cepat nak naik angin... semua ni sebab KIM TAE HYUNG!!
NO ONE POV
••FB••
°Di Amerika°
<Mangsa pertama >
"Yah!!! Jangan lari!!" Haerin mengejar seorang lelaki yang telah mencuri beg tangannya.
"Kalau aku dapat tengok kau mati kau aku buat!!" Haerin terus mengejar lelaki tersebut. Tiba-tiba lelaki tersebut terjatuh.
Haerin datang dekat dengan lelaki tersebut.
"Hahahahh!!! Tulah kau! Macam tak de kerja lain kau nak buat! Merompak je.. nah ambik ni!!" Haerin terus mencapai bata yang besar yang berada di hujung kaki lelaki tersebut.
Haerin terus mengetuk kepala lelaki tersebut. Haerin bergelak riang..
"Hahahhahahaha!!!! Mati kau!!" Haerin mengetuk dan terus mengetuk kepala lelaki itu. Sehingga kepala lelaki itu pecah. Otaknya terkeluar dari kepala. Tengkorangnya pecah.
Otak yang terkeluar tu Haerin pijak-pijaknya sehingga berkecai.
"Euwww... mampus kau! Puas hati aku..!" Haerin terus mengambil beg tangannya dan pergi dari situ. Pakaian dan muka Haerin habis kotor dengan darah yang terkena pada mukanya.
<Mangsa kedua>
"Hey awak.." seorang lelaki datang kearah Haerin. Pada ketika itu waktu malam. Haerin berjalan seorangan di lorong gelap.
Haerin hanya membiarkan lelaki itu. Tetapi lelaki itu bertindak agresif.
Dia menarik tangan Haerin. Dia merapatkan mukanya dengan muka Haerin.
"Yah!!" Haerin menjerita lalu dia mengeluarkan sepucuk pisau yang sentiasa berada didalam beg tangannya.
Dia mengacukan pistol itu tepat pada muka lelaki tersebut. Lelaku tersebut mengundurkan dirinya kebelakang. Dia mengangkat kedua belah tangannyan.
"Wo...wo..wo.. lek.. saya gurau je.."
"Kau dah salah orang.." Haerin terus menembak tepat kearah hidung lelaki tersebut.
"Aarrgghhh!!" Lalu Haerin mengcungkil mata lelaki tersebut dengan mengguanakan jarinya sendiri.
Kemudian dia memoreh-noreh muka lelaki tersebut dengan pisau lipat yang sentiasa berada di dalam handbag nya. Pistol dan Pisau lipat bagaikan kawan baik bagi Haerin. Ya.. Haerin lagi phsyco daripada Taehyung. Bukan phsyco dah tapi gila!!
"Hahahhaha!!! Mampus kau! Padan muka!!" Haerin terus pergi dari situ. Sebelum itu dia menembak muka lelaki itu sehingga kepalanya hilang.
<Mangsa ketiga>
"Ah.. maafkan saya.." Haerin menundukkan badannya beberapa.
"Yah! Kau buta ke ha!! Dah tak nampak jalan ke?! Tengok! Kau tahu tak baju aku ni mahal! Kau nak ganti!!" Perempuan yang berpakaian seperi tidak cukup kain itu memarahi Haerin.
"Maaf.. saya tak sengaja..Tertumpahkan air dekat baju awak.. sa..saya tak da duit nak ganti... ta..tapi saya boleh tolong basuh kan.."
"Puih!! Kau jangan cuba sentuh baju aku dengan tangan kotor kau tu!" Perempuan itu menepis tangan Haerin yang memegang tempat kotor. Lalu perempuan itu meludah tepat kearah muka Haerin.
"Haish!" Haerin mengeluh kasar. Dia memandang wajah perempuan tersebut lalu smirk.
"Mampuslah kau!!" Perempuan itu berlalu pergi.
Haerin terus menarik rambut perempuan itu dengan kasar. Lalu mengheretnya ke lorong gelap. Haerin mengheret perempuan itu dijalan raya. Habis belakang perempuan itu calar dan mengeluarkan darah dengan banyak.
"Arrhh…"
"Kau tak nak maafkan aku kan. Okay.. aku maafkan kau tapi kau kene puaskan aku lu.."
Haerin mengeluarkan parang yang tah dari mana datangnya. Lalu mengheret kan parang tersebut ke seluruh badan perempuan tersebut(?).
Haerin mengangkat parang tersebut tinggi lalu dia menghayunkan parang tersebut tepat pada hujung kaki perempuan tersebut.
Darah merecik di merata-rata tempat. Kaki perempuan tersebut tercabut.
"Aaarrgghhh!!!"
"Ni baru sikit dah sekarangan aku nak elokkan mulut kau yang macam longkang tu!!" Haerin menarik mulut perempuan itu. Keatas dan kebahawah. Dia merentap mulut perempuan itu. Sehingga mulut perempuan itu patah(?). Gigi perempuan tersebut Haerin cabut. Tak banyak.. bahagian atas je..
Kemudia dia terus menikam dada perempuan tersebut banyak kali sehingga perempuan itu tidak bernyawa.
"Tulah kau...aku kata maaf kau taknak kau degil nah ambik ni!" Haerin terus pergi dari situ meninggalkan perempuan itu terkulai di atas jalan raya.
End FB
____________________________________
Okay!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!
KINI OTAK AUTHOR MAKIN BERGELIGA!!!
HAHHAHAHAHAHAHAHAH!!
Okaylah sebelum author gila lebih baik author chaw lu.. Bye..
Annyeong!!
VOTE and COMMENT
YOU ARE READING
Pshyco Love [K.T.H]
Non-Fiction"Kenapa kau selalu buat aku menangis?" "Kenapa kau selalu sakit kan aku?" "Kenapa kau selalu buli aku?" "Kenapa kau selalu cederakan aku?" HAHAHAHAHAHA "AKU AKAN PASTIKAN KAU MATI DI TANGAN AKU SENDIRI!!! TAEHYUNG!!" Cerita ini mengesahkan seorang l...