''Bak Liam sana bunları söylediğimi unut.Uykulu kafayla söyledim bunları.''
dedim ve ayağa kalktım.Bir an önce buradan gidip uyumak istiyordum ve tekrar uyandığımda tüm bunların birer rüya olmasını istiyordum.Liam hiçbir şey demedi,yüzüme bile bakmadı.Ağaç evin küçük kapısına doğru yürümeye başladım.Tam merdivenlerden inecektim ki Liam'ın sesiyle olduğum yerde kalakaldım.
''Gerçekten benim çok şanslı olduğumu mu düşünüyorsun Andy?Benim şansım beni yıllar önce terk etti gitti.Benden kaçtı sürekli.Ben onu bulmaya çalıştıkça o dahada gizli yerlere saklandı.Ve sonra noldu?Yine karşıma çıktı.Benim deliler gibi aşık olduğum kız beni terk edip gitti ve sen buna şans diyorsun.Ama ben ve diğer insanlar buna şans yerine aşk acısı diyor Andy.Gerçekten seni sevmediğimi düşündüğün için çekip gittin öyle değil mi?Bunun için bizi terk edip gittin.Ama yanılıyorsun.O kadar güzelsin ki okuldayken tüm erkekler sana bakıyordu.En yakışıklıları bile senin için yanıp tutuşurken sen durup beni mi sveecektin?Bu yüzden başkasıyla çıktım Andy.Ben senin yanındayken yok oluyordum.Sen güzelliğin ile herkesi büyülüyordun çünkü.Senin yanında bir maymundan farkım bile yoktu.''
dediğinde Liam'ın karşısında oturduğumu farkettim.Gözlerimin içine bakıyordu ve kendine maymun diyordu.Ama yanılıyordu.Asıl şu anda maymun olan bendim.Bu çocuk hiç aynaya bakmamış olmalıydı.
''Daha önce hiç durup aynaya baktın mı Liam?Ne kadar güzel olduğunu gördün mü hiç?''
dedim.Liam kafasını sallayıp yere doğru baktı.Ne kadar güzel olduğunun farkında olmaması gerçekten çok kötüydü.
''Hatırlıyor musun bir keresinde öğretmen bize bir ödev vermişti ve ben utandığım için verememiştim.'' dedi ve yanda duran küçük dolaba uzanıp içinden bir kağıt çıkardı.Bana doğru uzattı.İlk başta alsam mı almasam mı kararsız kalsamda daha sonra kağıdı aldım.
''İşte bunu okuduğun zaman neden utandığımı anlayacaksın.' dedi ve kalkıp gitti.Bu gerçekten o ödev miydi?Utandığı için veremediği ödev miydi?Kağıdı özenle açtım.Çok uzun değildi.İsmim geçiyordu hemde neredeyse her yerde...
Biliyor musunuz öğretmenim sanırım aşık oldum.Hemde kardeşim dediğim kıza deli gibi aşık oldum.Her gece bana sarılarak uyuyan kıza aşık oldum.Her gece beni gizlice öpen kıza aşık oldum.Andy'e deliler gibi aşık oldum.Onu kaybetmek ölesiye korkuyorum.Andy benim her şeyim.Ben büyüdüğüm zaman ona evlenme teklifi etmeyi planlıyorum.Kızımız olursa adını Darcy koyacağım çünkü Andy bu ismi çok seviyormuş.Andy ile birlikte annemin bize yaptığı yemekleri yapacağız.Ben işe gideceğim ve eve geri döndüğümde Andy'i tıpkı yan komşumuzun karısının yaptığı gibi Andy'i öpeceğim.Hemde kapıyı açar açmaz.Çünkü ben ona aşığım.O da bana aşık.Bunu biliyorum.Çünkü Andy her gece beni uyanıp dudaklarımdan öpüyor.Bunu hissetmediğimi sanıyor ama yanılıyor.O uyuduktan sonra bende onu öpüyorum.Hem dudağından hem yanağından.İnanbilir misiniz dudaklarında her zaman çilek tadı var.Ayrıca saçları çok güzel kokuyor.Bu yüzden annem ona hiç parfüm almıyor çünkü onun gerçek kokusu parfümlerden çok daha güzel.Hergün bana kaşıkları uzatıyor.Onları tutabilmem için ama yapamıyorum.Ve daha sonra Andy'i benim bebek gibi davrandığımı düşündüğü için ona kızıyorum.Ama kızgınlığım hemen geçiyor.Çünkü ben Andy'e aşığım.Ben Andy'e aşığım ve büyüdüğüm zaman onunla evleneceğim.Çünkü ben Andy'e deliler gibi aşığım.
Liam Payne