Bölüm-10 Final

38 3 1
                                    

''Siz ikiniz gerçekten delirmişsiniz.'' dedi Paul bir kez daha.Bu cümleyi 10.cu kuruşundan sonra saymamıştım ama defalarca söylemişti.Neden bilmiyorum ama Liam'la peşimizdeki hayranlar azalasıya kadar koşup,yürümüştük.Resmen şehir turu yapmıştık ve  ben şu anda yorgunluktan ölecek durumdaydım.Lou'nun evine getirmişti Liam beni.Onu ilk defa görüyordum meşhur Lux'u da öyle.Gerçekten çok tatlı bir bebekti ve çok şanslıydı.Çünkü Harry Styles onun altını değiştiriyordu,Zayn Malik ve Louis Tomlinson onu eğlendirmek için şebeklik yapıyor,Liam Payne ve Niall Horan onu sürekli öpüyordu.Yani küçük tatlı bebek şansın içine etmiş durumdaydı.İnsan keşke onun yerinde olsam diye düşünmeden edemiyordu ki her neyse konumuza dönelim.Lou'nun evine geldikten sonra peşimizden çocuklar,Paul,Danielle ve Liam'ın aileside gelmişti ama saatlerdir konuşan tek kişi Paul ve Danielle'ydi.

''Liam anayola koşarak atladığında hadi kendinizi düşünmedin ya hayranlar..Birine bir şey olsaydı neler olurdu haberin var mı?'' dedi ve Liam elimi biraz daha sıkı tuttu.

''Peşimizden koşmalarını söyleyen ben değildim Paul.'' dedi Liam sakin bir sesle.''Bende değildim.'' dedim gülerek ama Paul'un kızgın bakışlarıyla şu anda hiç gülünecek bir durumun olmadığı sinyallerini almıştım.Ruth ayağa kalkıp mutfağa doğru yürüdü ve Karen'e bir bardak su getirdi.Hepsinin aklından neler geçtiğini tahmin edebiliyordum çünkü tahmin etmek o kadar da zor değildi.Kimse sonra neler olacağını düşünmüyordu herkesin aklında tüm dünyaya rezil olmak fikri vardı ki bu gerçekten çok saçmaydı.Bence insanlar bunu bir rezillik olarak algılayamazlardı.İki seven insan her engeli aşıp birbirlerine kavuşmuşlardı ki bu gayet romantik bir olaydı.Aşk insana her şeyi yaptırır sözüne ne olmuştu.Aşıktık biz ve peşimizden birçok hayranla sokaklarda deli gibi koşmuştuk.Aslında hala neden koştuğumuzu anlamıyordum çünkü Danielle'de bu düğünü çok istemiyordu.Liam'ın onu sevmediğini biliyordu ve düğünden önce bana söylediklerinin hepsi yalandı.Tıpkı benim üzgün değilim yalanını sürekli söylemem gibi.Koşmak gerekmiyordu arabaya binipde gidebilirdik ama Liam nedense küçük bir aksiyon yaşamak istemişti ki bu aksiyon işi anayola kadar gayet iyiydi.Anayola girdiğimizde ben bile birimize bir şey olacak korkusuyla çığlıklar atarken Liam'ın tek yaptığı gülümsemekti.

''Emin olun polislerle de başımız belaya girecek Liam.'' dedi Ruth.Geldiğinden beri ilk defa konuşanlar listesine adını yazdırmıştı o da.''Buraya ger Dani sana giyecek rahat bir şeyler veriyim.'' dedi Lou ve Dani kalkıp onu takip etti.Bencede bu iyi olurdu çünkü onu karşımda gelinlikle görmek hala hoşuma gitmiyordu.Liam beni seçsede artık hiç hoşuma gitmiyordu.Perrie ayağa kalktı ve yanıma oturup kulağıma doğru eğildi.

''Sen hayatta tanıdığım en deli kızsın.Senin yerinde ben olsam bunu yapamazdım.'' diye fısıldadı ve güldü.Neden birden bire kendini benim yerime koyma ihtiyacı duymuştu ki?Zayn'in onu aldatacağından falan mı şüpheleniyordu.

''Zayn böyle bir şey yapmayacağı için benim yerimde olamazdın Pezz.'' dedim ve gülümsedim.Zayn'in bakışlarını üstümde hissedebiliyordum.Ne konuştuğumuzu kesinlikle merak ediyordu.

''Hazır ağzını açmışken Andy kendi yaptığın hakkında da bir şeyler söyle.'' dedi Paul.Anlaşılan birilerinin sinirleri hala geçmemişti.

''Doğruyu söylemek gerekirse bende şaşkınım.'' dedim çünkü şaşkındım.

''Bu gerçekten garip Andrea.Oraya Liam'ı kaçırmaya değilde ona onsuzda ne kadar mutlu olabileceğini göstermeye geldiğini sanıyordum hatta sanıyorduk.'' dedi Ruth.

''Tanrı aşkına Ruth benimle sorunun ne senin?'' dedim.

''Neden anlatmıyorsun Andrea?'' dedi Ruth ve neden bahsettiğini hiç beklemiyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Herşeye RağmenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin