''Ryan küçükkende böyleydi Andy her zaman çok yaramaz bir çocuktu.''
dedi Sarah.Sarah tahmin ettiğiniz gibi Ryan'ın annesiydi.Babasının adı Karles kız kardeşinin ise adı Rachel'di.Annesi orta yaşlı tatlı bir kadındı.Babasıyla sadece bir iki kez konuşabilmiştik çünkü adam benimle hiç konuşmuyordu.Onu yiyeceğimden korkuyorsa yanılıyordu.Rachel ise her fırsatta bana laf sokma çabalarındaydı.Beni abisinden kıskanıyor olmalıydı ki bu benim hiç ama hiç umrumda değildi.Anlayacağınız gibi çok klasik aile tanıştırma yemeklerinden birindeydim.
''Küçükken sende yaramaz mıydın Andrea?Öyle bir tipin varda?'' diye laf sokma çabalarıyla Rachel bana soru sormaya çalıştı.Ağzımdaki lokmayı çiğnedim ve gülümsedim.
''Hayır ben yaramaz değildim sadece küçük kızları yerdim o kadar.''
dedim ve bu cevabıma gülen tek kişi annesi oldu.O da ortamı yumuşatmak için olsa gerekti çünkü bana göre cevabımda gülecek hiçbir şey yoktu.
''Eee Andrea sende biraz ailenden bahset bize.'' dedi Sarah.İşte yemeğe oturduğumuzdan beri beklediğim tek soru buydu.Ryan bana baktı.Anlatmamı istiyor gibi bir hali vardı ama benim anlatmak gibi bir niyetim yoktu.Ama masadaki o sarı cadıya yani Rachel'e hava atmak için birazcık bahsedebilirdim.
''Şey ben Liam Payne'nin ailesi ile birlikte yaşıyorum.Yani yaşıyordum.Sonra başka ülkeye gittim ama görüşüyoruz hala.'' dedim ve Rachel gözlerini açtı.Gerçekten gözünün birine yumruk indirmek için çok uygun zaman ve uygun şekildi.Ama yapamazdım.
''Liam Payne şu One Direction grubundaki çocuk mu?'' diye sordu yavaş yavaş deliye laf anlatırmış gibi.32 diş sırıtarak kafamı salladım.Gözlerini eski haline getirdi ve şaşkın şaşkın masaya baktı.Bu gerçekten hoşuma gitmişti.Sonuçta karşısında koskoca One Direction üyesi Liam Payne'nin gizli aşkı duruyordu.
''Ne kadar güzel.Rachel o çocukları çok seviyor.Belki senin sayende yakından tanır.'' dedi Sarah.
''Sanmam kimseye onları tanıdığımdan bahsetmiyorum.'' dedim.Daha sonra gecenin en keyifli kareleri Rachel'in bana yaptığı yalakalıklar,gecenin en kötü karesi ise bir gelinlik defilesini izleyip bana en çok hangisinin yakışıp yakışmayacağını konuşmaktı.
*
''Daha ilk günden kaçtın mı gelin hanım?''
diye benle dalga geçerken kahveleri masaya bıraktı.Çok harika yine dalga konusu olmuştum.Karen sandelyeyi hafifçe geriye çekti ve oturup kahversini eline aldı.
''Onlardan hoşlanmadım Karen.Hepsi çok yapmacıklar.''
''Heyy onlar senin sevgilinin ailesi Andy katlanmak zorundasın.''
''Aman ne sevgili...''
dedim ve kahvemden bir yudum aldım.Sabah kahvaltıdan sonra soluğu direk burada almıştım.Geldiğim zaman Karen evde tek başınaydı.Liam biricik seviglisi Danielle'yi havaalanına getirmişti.Küçük hanımın bir dans gösterisi olduğu için aramızdan erken veda etmişti.Ahh nasıl üzüldüm gitmesine anlatamam..
''Liam ne zaman dönüyor?'' diye sordum.Dün gece bilgisayarda yaptığım araştırmaya göre 2 ay sonra turneleri başlıyordu ve Liam elbette provolar için çocukların yanına dönecekti.Ama ne zaman?
''Bilmiyorum 1-2 gün sonra o da gider herhalde.''
''1-2 gün mü bu çok kısa bir süre.''
''Noldu Andy sanırım Liam'ı özledin.''
''Ahh saçmalama Karen ben onun nesini özleyeyim hala kaşıklardan korkan bir çocuğu mu özleyeceğim.Hah hiçte bile hem o beni özlesin ben neden onu özlüyorum...''