Mehmet Leon Kuzum !

264 15 46
                                    

Yazardan

''Yeter'' dedi boran hepsi miraydan uzaklaştı.Miray karnını tutuyordu,ve inliyordu.Sonra bir an altından su aktığını gördüler.

''Miray suyun , suyun geldi'' dedi ilayda

''Çok erken ama'' dedi zehra

''Miray , miray iyi misin?'' dedi boran endişe ile . 

''AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA doğuruyorum valla ilaydaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'' diye bağırmaya başladı miray.

''Ne yapayım ben şuan '' dedi boran

''İlayda doğurt beni'' dedi miray

''Ama bu daha 7 aylık'' dedi ilayda

''İLAYDAAAAAAAA AMK İLAYDAAAA DOĞURT BENİ AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA''  ilayda hemen sıcak su ile battaniye aldı .Mirayın bacaklarını açtı ve sıcak suyu altına koydu. Battaniye ile bacaklarını kapattı ve bacaklarının arasına girdi.

''Nefes al ver 1 2 3 nefes al ver ve ıkın miray'' dedi ilayda

''IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII OLMUYORRR BORAN ELİMİ TUT , IIIIIIIIIIIIIIIIIIII , AAAAAAAAAAA'' boran mirayın elini tuttu miray ne kadar ıkınsada olmuyordu.

''MİRAYY IKIN AMK'' dedi ilayda

''Ikın lan'' dedi zehra , boran miraydan daha heyecanlıydı ıkınma ve nefes alıp verme hareklerini  o yapıyordu.

''İngaaaaa ingaaaaaa'' bebek sesi geldi.

''EVEĞĞT NUR TOPU GİBİ BİR ERKEK EVLADIN OLDU MİRAY'' dedi ilayda ve bebeği mirayın yanına yatırdı.

''Oh sonunda be ben gerildim burda '' dedi tuğrul

''Hayırlı olsun'' dedi genco

''Mazallah'' dedi kubilay

''Ayy teyze olduk '' dedi zehra

''He ya'' dedi ilayda

''Ne güzel bir bebek'' dedi müge

''İngaaaa'' bebek susmuyordu ağıyordu ilayda bebeği aldı ve yıkamaya gitti.Boranda mirayı düzeltikten sonra isim merasimine geçecektik.

''Evet ismi ne olsun arkadaşlar fikirleri alalım '' dedi boran

''Kubat '' dedi genco

''Andreas '' dedi kubilay 

''Tolga '' dedi müge

''Mehmet'' dedi zehra

''Leon '' dedi ilayda

''Ateş'' dedi Tuğrul

''Evet seç bakalım hayatım hangisi olsun bunlardan'' dedi boran miray düşündü düşündü ve herkese döndü.

''Mehmet ile Leon arasında kararsız kaldım boran sen ne düşünüyorsun?''

''Aynen bende o iki isim arasındayım.''

''Ee amk o zaman Mehmet Leon Kuzum olsun'' dedi tuğrul

''He amk benim niye aklıma gelmedi '' dedi boran ve tuğrulun kafasına alayla vurdu.Boran bebeği kucağına aldı ve kulağına eğildi.

''Senin adın Mehmet Leon . Senin adın Mehmet Leon .Senin adın Mehmet Leon .''  diye 3 kere tekrarladı.Sonra mirayın kucağına geri verdi.Miray çocugu aldı ve emzirdi.

''Lağnn tuğrul biz de yapak '' dedi ilayda

''Olur hayatım'' dedi ve ilayda'yı kucaklayarak yukarı götürdü tuğrul.

''Biz de mi yapsak diyorum'' dedi genco

''Hatırlatayım daha evli değiliz canım'' dedi zehra

''Peki'' dedi genco ve arkasına yaslandı.

''Müge dızarı gelir mizin 2 daziza''

''Tamam'' müge ile kubi de dışarı çıktılar.

Boran ve mirayda bebeklerini seviyolardı.

''Sizi hiç bırakmıcağım'' dedi boran

''Bizde seni'' dedi miray ve sarıldılar.



Tatlı Bela (MirBor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin