Opíjet se jen v těch nejnutnějších případech.
No dobře, většinou se napiju, ale nikdy se neopiju. Nevím proč, no držím nějaký svůj určitý režim, který mi zadal můj otec, když jsem byla malá.
Možná, že pořád chci, aby byl na mě nějakým způsobem pyšný.
"Jdeme!" Zvolala moje kamarádka.. jedna z mála kamarádek a kamarádů. Sice bych za ni úplně ruku do ohně nedala, ale nemůžu být pořád sama, s někým potřebuju chodit do klubů.
Měla jsem na sobě opravdu titěrné šaty, které zvýrazňovaly mou postavu. Vždyť proč ne? Jsem se sebou víceméně spokojená.
"Jestli mě necháš na baru zase s nějakým exotem, tak přísahám, že už tě zabiju"
"Ale notak. Vždyť tě pak přišel zachránit jeden krasavec. Neříkej, že se ti to s ním nelíbilo" řekla a povytáhla obočí.
"Radši pojďme" protočila jsem oči a táhla ji za sebou až k baru, kde jsme si objednali nějaké drinky, samozřejmě, že mě tady zase nechala samotnou.
"Ahoj" ozvalo se vedle mě, podívala jsem se na narušitele či vysvoboditele? Myslím, že je to celkem fuk.
"Ahoj" pozdravila jsem a jemně jsem se usmála, dneska mám kupodivu dobrou náladu, tak dneska nebudu nepříjemná. Alespoň ne hned ze začátku.
"Co tady děláš tak sama, krásko?" Oh, prý krásko. To mě vždycky potěší, kterou ženu ne, že?
"Kamarádka mi jako vždy utekla hmed po příchodu do klubu" řekla jsem a upila jsem si ze svého drinku.
"Tak co bys řekla na to, kdyby jsi utekla i ty jí?" ukázal své rovné zuby.
"Měla bych?" povytáhla jsem obočí.
"To měla" mrkl na mě "mimochodem.. jsem Michael" představil se "Maeve" řekla jsme mu taky své jméno.
"Dobře, zeptám se tě jen na jedno, ale musíš být upřímný" řekla jsem mu, natož kývl a nervózně se usmál.
"Jednorázovka nebo něco víc?" zeptala jsem se ho
"Upřímně teď bych bral jednorázovku, nedávno jsem ukončil vztah a nehledám hned další" řekl to řekla bych, že popravdě.
"Tak jdeme" usmála jsem se, rychle jsem dopila svůj drink a stoupla jsem si ze stoličky. Tohle je asi poprvé, co jsem odešla s prvním klukem, co ke mně přišel.
"Vážně? Typoval bych tě spíš na nějaký vztah" řekl mi
"Jsem nadržená. Chci sex, žádný závazek." řekla jsem mu jasně, tomu by rozuměl i úplně neschopný debil.
"Tak hurá ke mně" řekl a šli jsme.
Nedělám tohle moc často. Chodím do klubů tak dvakrát do měsíce, někdy když se daří a je málo práce tak i víckrát, ale to jen zřídka.
Ale vždycky ráno zmízím dřív, než se probudí.
ČTEŠ
Company Boss || h.s. ✔
Fanfiction*flashback* "Tati?" oslovila jsem tatínka, slíbil mi zmrzlinu, když budu hodná a ve škole mi to půjde, ale skutek utek, že? "Teď nemám čas, Maeve" jako vždycky mě odbyl. A to kvůli práci, vždycky jsem si říkala, že má prostě jen hodně práce a vynahr...