Ilyenem sem volt még soha. 😊
Köszönöm Hunter_In_The_Night-nak.10 tèny ròlam....
1. Kpopper? Baby? ARMY? Nos.. nem ragsdnèk le egy ilyen megnevezèsnèl sem mivel a felsoroltakon túl elég sok imàdottam van. Ebből kifolyólag ami ilyen.. megnevezés van az majdnem mind illik rám.
2. Jelenleg imádom Daehyun és Jongup (B.A.P) hangjàt/szàmait. (Nem mintha másét nem imàdrám). Kismilliòszor hallgattam meg őket. Ciki vagy sem ez van.
3. Várok egy hasonlóan imàdatos koncertet mint a B.A.P volt.
4. Nagyon, de nagyon örülnèk ha az iKON is ellàtogatna hozzánk. *.*
5. LR, Himup, Banglo stb.. forever.
6. Na itt lefagytam... nem tudom mit kellene ide firkantanom.
7. Egy újnak mondható párosba szerettem bele. Wonho & I.M. Nyuszifiú 🐰 meg a cuki kis I.M
8. Kezdem egyre jobban szeretni a Monsta X-et is. 😊
9. A koncert óta (B.A.P) csak még jobban imádom a kedvenc pàrosaim. (Himup, Banglo)
10. Sose talàlnà ki a korom senki. Néha agyilag egy 10 éves szintjén vagyok. 😆 De néha meg 100 èvesnek érzem magam.
Hát elég ennyi. Azt hiszem.
1. UB?
2. UB banda?
3. Ha nem létezne az UB bandád ki, lenne a kedvenced?
4. Ultimate kedvenc szám?
5. Szám amit mostanában legtöbbet hallgatsz?
6. A szám ami miatt kpopper lettél?
7. Első UB bandád?
8. OTP?
9. Tudsz egy embert többel shippelni?
10. Van olyan ember, akit mindenkivel shippelsz a bandában? Ha igen ki?A feltett kèrdèsekre a vàlaszok.
1. Leo (VIXX)
2. VIXX
3. iKON
4. Shang-ri la
5. You & Dark Light (Daehyun-tòl, B.A.P) ès Try My Luck (Jongup-tòl, B.A.P) [Három van és nem tudok dönteni mert mint a hármat sokat hallgatom.]
6. Bang Yong Guk - Remember (Igazàbòl nem teljesen ez mert már nem emlékszem. De ez is meghatározó volt.)
7. B.A.P
8. Himup (Himchan & Jongup), LR (Leo & Ravi)
9. Természetesen. 😊 (Legalábbis remélem.)
10. Nincs ilyen. Megvan az adott páros és valahogy nehéz megtennem mással írni ha már úgy gondolom ők örök páros.Nos... ennyi lenne. Nem tudok normálisan jelölni senkit, DE, azèrt ide írom akiket gondoltam.
Jelöltjeim:
Youngjae124
Im_Im_Man
SraFehr
Hunter_In_The_Night
csak_egy_fujoshiKèrdèseim. (Bocs ha bènàk.)
1. Van örök kedvenc pàrosìtàsod?
2. Miért az az örök kedvenc ami az?
3. Az adott pàros bandàjàtòl melyik a kedvenc számod?
4. Van olyan pàros aki úgy tűnik mintha a valòsàgban is együtt lenne? Illetve... Van olyan akinél látsz jeleket?
5. Kedvenc kpop banda?
6. Mit gondolsz az ìràsaimròl? (Csak őszintén kèrem.)
7. Kedvenc pàrosìtàsod elkèpzelted már a régi időkben? (Célzok itt termèszetesen Koreai időkre.)
8. Volt mindig ihlető dal az íráshoz? Ha igen mi volt az?
9. Èrezted már úgy, hogy ha nem lenne a kedvenced nem lenne értelme folytatni? Bármit is kezdtél el.
10. Melyik formàt szeretsz jobban olvasni? Yaoi, Yuri vagy Hetero sztori.
YOU ARE READING
Te vagy a jobbik felem
FanfictionLR (Leo & Ravi, VIXX) Műfaj: BL Korhatàr: +16 Ismét egy sztori tőlem az egyik legkedvesebb pàrosommal. Leo különcsège, Ravi keménysége mögötti trèfàlkozò kedve, N komoly vezetői kèpessège és szeretetteljessège, Ken néha fura viccessège, Hyuk őszinte...