De bel gaat Mady, Bram en ik lopen naar de kantine. Ging het exame wiskunde goed? Vraag ik. Bij mij wel denk ik zegt Bram. Ik heb het damn verpest! Zegt Mady wanhopig. Ik lach. We zijn er bijna door heen jongens!! Over 3 weken krijgen we de uitslagen en zijn we hopelijk klaar. Zeg ik.
Ja en dan gaan we naar looooonden schreeuwt Mady uit waardoor de hele kantine haar kant uitkijkt. Bram en ik lachen. De bel gaat weer en we gaan weer naar de les.Hehe eindelijk uit. Doeii schatjes zeg ik en ik loop naar mijn fiets. Bram, Mady en ik hebben afgesproken deze weken niet af te spreken zodat we ons kunnen concentreren op de exames.
Ik loop de huiskamer in heey mam roep ik. Heey schatje. Roept mijn moeder naar me. Ik loop naar mijn kamer en ga leren.*2 weken later*
Over een week krijgen we de uitslagen roept Bram. Ja omg ik hoop zo dat ik het gehaald heb zegt Mady. My2 zeg ik lachend.
We zitten met zijn 3en op mijn bed de exames zijn voorbij aan het eind van de week horen we de uitslag.
Truth or dare! schreeuw ik terwijl ik bezig ben een reep milka op te eten. Aan wie vraagt Bram aan jou antwoord ik.
(B: Bram, M: Mady, S: Senna)B: truth!
S: oke als je het fout heb dan moet je....
M: in London een keer trakteren op nando's!
S: jaahhhh!!! Goed idee en dan zien we one direction misschien!!
B: yeah right ceep dreaming girls.
Heb je nou een vraag?Ik lach.
S: wat is het favoriete restaurant van one direction.
B: hoe de fack moet ik dat weten!!
Mady en ik schieten in de lach.
B: wat is er??
S: haha Bram nando's natuurlijk! Dat hebben we net zo half gezegd. Whaha.
Bram grinnikt. Okeoke dat was inderdaad dom lacht hij. Nogal antwoordt Mady droog.
We gingen nog een tijdje door met truth or dare. Maar het werd laat dus Mady en Bram gingen naar huis.*eind van de week*
Bram, Mady en ik zitten met zijn drieën op Bram's bed in een kringetje voor ons liggen onze mobieltjes. Vandaag worden we gebeld of we door zijn. Het is facking stil mompelt Bram. Jaja zeik niet stil. Ik glimlach die 2 zijn duidelijk zenuwachtig. Opeens horen we een eend. Ik lach whaha dat is mijn beltoon. Ze kijken me boos aan. Neem op! sist Mady. Rustig maar zeg ik en ik neem op.
Hallo meneer Sowerd.
Hallo Senna. Ik moet het helaas kort houden.
Euhm oke.
Ik heb gied nieuws voor je je bent geslaagd!
Yes dank u meneer!
Ik hang op. Ik ben geslaagd ik ben geslaagd roep ik blij en ik onhels mijn besties. Ongeveer 10 minuten later gaat Mady haar mobiel af. Zenuwachtig neemt ze op.
Hallo meneer Sowerd........
Dank u wel!!!
Ik ben geslaahaagd ik ben geslaahaagd! Mady doet een vreugde dansje en gaat weer zitten. Nu Bram nog! Precies op het moment dat ik dat dacht ging bram zijn telefoon af.
Hallo meneer Sowerd..........
Oke dank u wel.
We kijken Bram vragend aan. Zijn gesprek klonk zo toonloos dat we niet wisten of hij nou wel of niet geslaagd was. Bram staat op. Loopt de kamer uit en smijt de deur dicht. Mady en ik kijken elkaar aan. Shit zeg ik.
Dan gaat de deur weer open. Bram loopt naar binnen met een reuze taart.Mady, Senna and Bram.
GESLAAGD🎉!!!!!!Staat erop ja je ziet het goed zelfs die smilley ik nagemaakt.
Ik vlieg Bram om de hals omg Am ik schrok me dood! Hij grinnikt.
Mad, Sen begint hij.Ik ken jullie al zo lang nu jullie zijn echt mij besties we blijven voor altijd bij elkaar niks, niemand of iets komt ooit tussen ons. Onze vriendschap ik sterker dan wat dan ook.
Ik heb tranen in mijn ogen. Am dat is zo mooi snikken Mady en ik. Hij grijnst grouphug gilt hij.
*
Het is nu een week geleden dat we hoorden dat we geslaagd waren. We hebben een mooi appartenentje gevonden in hartje London. Overmorgen gaat onze vlucht en verhuizen we van Nederland naar London.
Ik besluit Mady maar te bellen.
Hallo met Mady
Heey Mad met Senna
Heey Sen whats up
Zullen we onze koffers samen inpak.....?
Ik kom er aan!!
Ik grinnik. En loop naar benden. Ik zapp maar wat. Tot ik de deurbel hoor. Ik ga wel! Roep ik. Oke antwoord mijn mam. Ik loop naar de deur en Mady vliegt naar mijn kamer.
Hehe eindelijk klaar ik zit op Mady haar bed we hebben allebei onze koffers ingepakt. Laten we naar starbucks gaan. Ik bel Bram!
JE LEEST
Still hope
FanfictionIk ben Senna, mijn beste vrienden zijn Mady en Bram vanaf groep 1 zijn we onafscheidelijk. We zitten nu in de 6de van het gymnasium. We zijn alledrie 18 jaar. Volgend jaar als we de exames halen dan gaan we studeren in London.Maar dan krijg ik stee...