Senna

196 13 2
                                    

We zitten met zijn 3en op de bank een film te kijke  hetnis 7 uur 's avonds. Senna?! Ja wat is er? je neus bloed! roept Bram. Ik loop naar de badkamer. En wacht tot het ophoud. Ik kleed me even om me shirt en broek zitten onder het bloed. Roep ik. Is goed hoor ik Mady roepen. Ik loop naar mijn kamer en doe een kort broekje en t-shirt aan ik heb het stickheet.

Is er popcorn? vraagt Mady. Ja ik pak het wel even. Ik loop naar de keuken, pak de popcorn en loop terug. S-Senna..... Ja whats up. Je benen zitten helemaal vol met blauwe plekken wat heb je gedaan? vraagt Bram een beetje geschrokken. Ik kijk naar mijn benen. Ik schrik ook. I-Ik weet niet wat ik gedaan heb.  We houden het in de gaten besluit Mady. Bram en ik knikken. Ik ga weer zitten en we kijken de film verder af. Zullen we naar een restaurantje gaan vraagt Bram  aan Mady en mij. Mady en ik kijken elkaar aan. NANDO'S!!! Roepen we terlijk met een grote grijns. Bram zucht. Oke dan maar jullie verwachten toch niet serieus dat jullie One direction gaan tegen komen? Ik lach YOU NEVER KNOW schreeuw ik.

We stappen Nando's binnen. We lopen naar een tafeltje en bestellen drinken. Ik wil een foto voor insta zegt Mady. we passeren voor een foto. #first #time #Nando's #with #besties! zet Mady onder de foto's. Hetbis echt lekker! Ja nogal! roept Mady. Bram lacht. wat lach ik. haha jullie zijn echt grappig. Waarom? la-laat maar wahaha. Ik rol met mijn ogen Bram is soms echt raar. Opeens voel ik me heel slap. I-ik voel me niet goed kan ik nog uitbrengen voor ik van de stoel val. Ik hoor nog wat vage stemmen "come with us" we help you" dat soort dingen. Ik voel dat ik opgetild word en alles word zwart voor mijn ogen.

Ze komt bij. Hoor ik een onbekende stem zeggen. Voorzichtig open ik mijn ogen. 7 gezichten hangen boven me. Where am i? iknsluit snel mijn ogen ik heb zo'n hoofdpijn jammer ik. Mady fluisterd iets in mijn oor: niet gaan fangirlen dat kan je hoofd nu niet aan. Je bent ik het huis van Harry Styles. Ze hielpen ons toen je flauwviel en zeiden dat je bij hun kon bijkomen. Ik schrik en probeer mijn ogen te openen. Het lukt half. Ga slapen dan voel je je beter hoor ik een vaag bekende stem zeggen ik knik en sluit mijn ogen weer.

Alweer wordt ik wakker in een onbekende kamer. Dit keer niet op een bank maar op een bed. Voorzichtig loop ik het bed uit en de trap af. Ik zie 7 mensen in een kringetje zitten truth or dare te spelen Bram, Mady en omg one direction mompel ik. Waarschijnlijk net hard genoeg dat ze het hoorde want iedereen draaide zich om. Ik stond daar nogsteeds met mijn mond open waardoor iedereen moest lachen. Heey zei Harry. Heey zei ik onzeker terug hij knipoogde en tikte op de plaats naast hem. Ook de andere boys zeiden hooi en ik ging naast Harry zitten. Gaat het alweer? vraagt Niall. Ik knik. Dan proef ik bloed. Kut mompel ik. Als Bram het ziet springt hij op. Senna we gaan nu naar het ziekenhuis. Ik knik. Hoe komen we daar we hebben alle drie geen rijbewijs zegt Mady. Ik rij wel zegt Liam. Ik kijk hem dankbaar aan. We lopen met zijn 4en naar buiten. Wij gaan ook mee hoor ik Zayn zeggen. Het maakt me op dit moment niet uit ik wil nu weten wat er met me aan de hand is.

we zitten  in de wachtkamer. Mevrouw Carlopel. Vraagt een dokter. ik knik en met zijn achten lopen we een veels te kleine kamer binnen. de dokter kijkt ons een beetje raar aan omdat we met zoveel zijn maar vraagt dan wat mijn klachten zijn. Ik leg mijn verhaal uit en af en toe vult Bram me aan. Ik ga bloed afnemen en over een week heb je de uitslag. Over een week jammer ik. Ja mevrouw het spijt me. Ik zucht en sta op.

Met zijn achten lopen we het ziekenhuis uit en stapoen weer in het busje. Waar wonen jullie? Vraagt Liam. We noemen onze straat en hij rijd er heen. We wissellen allemaal de telefoon nummers uit en dan lopen we naar binnen. Ik loop gelijk naar boven. Ik ga slapen!!!

Still hopeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu