Ik was met Sam in de centrale kamer. We hadden allebei geen chemo vandaag en daar maakte we gebruik van. Ik had een zware week achter de rug. Mijn eerste chemo. Ook had Liam me een VIP concertkaartje gegeven. Maar ik had hem helaas niet aan kunnen nemen omdat ik gewoon helemaal niet weg mag. Liam heeft zich zo een duizend keer verontschuldigd en is nu aan het zeuren dt ik wel mee mag. Ik weet niet hoe maar volgens mij gaat het hem lukken. Ik grinnik bij de gedachte. Aarde van Senna. Ik schrok. Van Sam die met zijn hand voor mijn ogen knipperde. Euh ja sorry ik was in gedachten. Liam kwam binnen lopen gaf me haastig een knuffel, gaf Sam de mannengroet en liep het kantoor in van mijn doktor. Sam keek me vragend aan. Wat gaat hij doen? ik lachte zeuren of ik mee mag naar hun concert. Hij zuchte ik wil ook naar een concert van hun! we kunnen het vragen? hij stond op en sprong op en neer. Klappend in zijn handen waardoor ik de slappe lach kreeg. Liam kwam de kamer weer ingerend en deed lachend met Sam mee. Je mag mee Senna je mag mee! en raad eens ik geef je iets extra's je mag 3 vrienden meenemen. Ik knipoog naar Sam en die begint door het ziekenhuis te rennen. Dank je dank je dit betekend heel veel voor me. Ik omhels Liam en tranen stromen over mijn wangen. Tranen van blijdschap. Hij drukt me voorzichtig van zich af en veegt mijn tranen weg. Sorry Sen ik moet weer gaan zie je gouw bye little sister. Ja ik weet wat je denkt maar Liam voelt als mijn broer. Harry, Niall en Louis zijn 3 van mijn beste vrienden en stiekem heb ik een crush op Zayn. Is het niet te mooi om waar te zijn? ja he! Sam komt de gezamelijke ruimte weer ingelopen en gaat hijgend zitten. Ik lach. Zullen we gaan slapen? ja ga maar ik kom zo. Doei Sam. Tot zo.
Ik loop de gang over naar mijn kamer en ga op mijn bed liggen. Snel val ik in een droomloze slaap.
JE LEEST
Still hope
FanfictionIk ben Senna, mijn beste vrienden zijn Mady en Bram vanaf groep 1 zijn we onafscheidelijk. We zitten nu in de 6de van het gymnasium. We zijn alledrie 18 jaar. Volgend jaar als we de exames halen dan gaan we studeren in London.Maar dan krijg ik stee...